מצא את ההבדלים (זמנים).

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
מצא את ההבדלים (זמנים).

מצא את ההבדלים (זמנים).
שלום! השבוע לא יצא לי להיות ליד המחשב (לא הייתי בבית) בגלל כל מיני עיניינים. מחר אעבור על הפורום ביותר עיון. היום נסעתי מצומת גמא לבית הוריי בכפר סבא. עליתי בצומת גמא על קו 842 וולוו B12B 88-079-01 (שעלה לכביש לפני כשנה של סניף תמח"ת) בשעה 12:40. כידוע, ביום חמישי האוטובוסים מלאים בחיילים. הנהג עבד למופת; היתה לו סבלנות רבה; תחנות עמוסות, להיות "גננת" ולהורות שישימו תיקים בתא המטען, לבדוק תעודות חוגר, להסביר לאזרחים כמה עולה - והכל בסבלנות ובלי כריזה. כפי שאתם מבינים, התרשמתי ממנו לטובה, ובהחלט, אפשר לקחת ממנו דוגמא לאיך להתנהג כלפי הסביבה/לקוחות. הוא שאל לאן אני וידידי רוצים להגיע. אמרנו לו כפר סבא ורעננה בהתאמה. הוא אמר, שאולי בתחנה מרכזית של עפולה נספיק לתפוש את קו 841 לצומת רעננה. הגענו לעפולה, וראינו שלא הספקנו, ושאת קו 823 יש רק ב 14:50 (השעה היתה 14:15 לערך). הוא הציע לנו לנסוע איתו לתחנה של נוף ים, אשר נמצאת כמאה מטר צפונית למחלף כפר שמריהו-רבין, ולהחליף ל'קו הנידרפלורים' קו 29, וכך עשינו. ב 15:15 הגענו לנוף ים, שזה כשעתיים וחצי נסיעה מצומת גמא, וזה מרשים; גם התחנות היו עמוסות, וגם היתה עצירה של עשר דקות בתחנה המרכזית בעפולה. אני מעריך, שבקו 845, אשר נוסע דרך ואדי מילח (מילק) זמן הנסיעה אפילו קצר יותר. מהזמן הקצר הזה הופתעתי, והייתי מבסוט. ידעתי שהנסיעה ב-29 תיארך למעלה משלושת רבעי שעה, ואז... איך שהגענו לנוף ים, פיספסנו את 29. לא נורא, מחכים עוד עשר דקות ומקבלים את נידרפלור 87-004-01 (אגב, חיפשתי, וראיתי רק לוחית שילדה, ולא מרכב - יכול להיות שהוא גרמני מוגמר, למרות הקידומת?). נוסעים ועוצרים, ונוסעים דרך כל הרצליה, ורעננה, וכפר סבא. כשירדתי בתחנה האחת לפני התחנה הסופית, השעה היתה 16:45, מה שאומר, שנסעתי שעה וחצי (כפול, כמעט, ממה שהערכתי). לכן, מן הסתם, החיוך שהיה לי בנוף ים ירד. שימו לב להבדלים; בשעה וחצי נסענו מצומת גמא לתחנה מרכזית עפולה. פלוס שעה, והגענו לנוף ים. אין ספק שיש פער ביחס של זמן וX מרחק בין שני הקווים. חג שמח לכולם.
 

Image of me

New member
כן, זאת תמיד נקודה בעייתית...

מצא את ההבדלים (זמנים).
שלום! השבוע לא יצא לי להיות ליד המחשב (לא הייתי בבית) בגלל כל מיני עיניינים. מחר אעבור על הפורום ביותר עיון. היום נסעתי מצומת גמא לבית הוריי בכפר סבא. עליתי בצומת גמא על קו 842 וולוו B12B 88-079-01 (שעלה לכביש לפני כשנה של סניף תמח"ת) בשעה 12:40. כידוע, ביום חמישי האוטובוסים מלאים בחיילים. הנהג עבד למופת; היתה לו סבלנות רבה; תחנות עמוסות, להיות "גננת" ולהורות שישימו תיקים בתא המטען, לבדוק תעודות חוגר, להסביר לאזרחים כמה עולה - והכל בסבלנות ובלי כריזה. כפי שאתם מבינים, התרשמתי ממנו לטובה, ובהחלט, אפשר לקחת ממנו דוגמא לאיך להתנהג כלפי הסביבה/לקוחות. הוא שאל לאן אני וידידי רוצים להגיע. אמרנו לו כפר סבא ורעננה בהתאמה. הוא אמר, שאולי בתחנה מרכזית של עפולה נספיק לתפוש את קו 841 לצומת רעננה. הגענו לעפולה, וראינו שלא הספקנו, ושאת קו 823 יש רק ב 14:50 (השעה היתה 14:15 לערך). הוא הציע לנו לנסוע איתו לתחנה של נוף ים, אשר נמצאת כמאה מטר צפונית למחלף כפר שמריהו-רבין, ולהחליף ל'קו הנידרפלורים' קו 29, וכך עשינו. ב 15:15 הגענו לנוף ים, שזה כשעתיים וחצי נסיעה מצומת גמא, וזה מרשים; גם התחנות היו עמוסות, וגם היתה עצירה של עשר דקות בתחנה המרכזית בעפולה. אני מעריך, שבקו 845, אשר נוסע דרך ואדי מילח (מילק) זמן הנסיעה אפילו קצר יותר. מהזמן הקצר הזה הופתעתי, והייתי מבסוט. ידעתי שהנסיעה ב-29 תיארך למעלה משלושת רבעי שעה, ואז... איך שהגענו לנוף ים, פיספסנו את 29. לא נורא, מחכים עוד עשר דקות ומקבלים את נידרפלור 87-004-01 (אגב, חיפשתי, וראיתי רק לוחית שילדה, ולא מרכב - יכול להיות שהוא גרמני מוגמר, למרות הקידומת?). נוסעים ועוצרים, ונוסעים דרך כל הרצליה, ורעננה, וכפר סבא. כשירדתי בתחנה האחת לפני התחנה הסופית, השעה היתה 16:45, מה שאומר, שנסעתי שעה וחצי (כפול, כמעט, ממה שהערכתי). לכן, מן הסתם, החיוך שהיה לי בנוף ים ירד. שימו לב להבדלים; בשעה וחצי נסענו מצומת גמא לתחנה מרכזית עפולה. פלוס שעה, והגענו לנוף ים. אין ספק שיש פער ביחס של זמן וX מרחק בין שני הקווים. חג שמח לכולם.
כן, זאת תמיד נקודה בעייתית...
שנסיעה בינעירונית ארוכה לוקחת אותו זמן כמו נסיעה עירונית קצרה. הזמן שלוקח לי להגיע מתל אביב לחיפה, זה בערך כמו הזמן שלוקח לי להגיע מחיפה לביתי בנשר.
 

אורי404

New member
ידוע היטב, אבל, עדיין, זה מוגזם.

כן, זאת תמיד נקודה בעייתית...
שנסיעה בינעירונית ארוכה לוקחת אותו זמן כמו נסיעה עירונית קצרה. הזמן שלוקח לי להגיע מתל אביב לחיפה, זה בערך כמו הזמן שלוקח לי להגיע מחיפה לביתי בנשר.
ידוע היטב, אבל, עדיין, זה מוגזם.
 

Image of me

New member
מסכים איתך ../images/Emo45.gif

ידוע היטב, אבל, עדיין, זה מוגזם.
מסכים איתך

שעה וחצי מהרצליה לכפר סבא זה מטורף.
 

אורי404

New member
ועוד נקודה להשוואה.

מסכים איתך

שעה וחצי מהרצליה לכפר סבא זה מטורף.
ועוד נקודה להשוואה.
מהאיזור בו אני גר לנוף ים לקח היום (ולא היו פקקים חריגים) לקח שעה וחצי. עשיתי מספר פעמים רכיבה עם האופניים מביתי לנוף ים. נכון שלא רכבתי לפי אותו מסלול הקו, אלא קיצור דרך רשפו. זמן הרכיבה הוא כשעה!
 
מסכים איתך פילוסופית אך לא מעשית

מסכים איתך

שעה וחצי מהרצליה לכפר סבא זה מטורף.
מסכים איתך פילוסופית אך לא מעשית
כלומר, ברור שמקובל עלי ששעה וחצי בתוך העיר או בין עיר א' לעיר ב' כששתי הערים צמודות זה טרוף, זה מרתיח, לא מעצבן, מ-ר-ת-י-ח ! אבל, מעשית, לפעמים גם עם "פרייבט" (יענו רכב פרטי שאתה לא אוסף נוסעים, בוחר את המסלול לפי ראות עיניך וכד') זה לוקח המון המון זמן. בסביבות ראש-השנה האחרון אמי אושפזה בביה"ח מאיר בכפ"ס. חברתי היא מרמה"ש ונסעתי אליה ואמרנו נסע במכונית שלה. החניתי את רכבי באזור צמרות (גבול הרצליה - רמה"ש) ועברתי לרכבה. מהרגע שבו החלנו לסוע ועד לחנית האוטו בחניון שקרוב ל"מאיר" עברו 50 דקות !!! כעבור יומיים שוב עשינו את אותה דרך וזה לקח 45 דקות !!! כלומר, כמעט שעה ברכב פרטי מרחק של פחות מ-7 ק"מ של נסיעה ובקו אוירי אפילו לא 3 ק"מ !!!!!!!!!!!
 

אורי404

New member
יענקל'ה.

מסכים איתך פילוסופית אך לא מעשית
כלומר, ברור שמקובל עלי ששעה וחצי בתוך העיר או בין עיר א' לעיר ב' כששתי הערים צמודות זה טרוף, זה מרתיח, לא מעצבן, מ-ר-ת-י-ח ! אבל, מעשית, לפעמים גם עם "פרייבט" (יענו רכב פרטי שאתה לא אוסף נוסעים, בוחר את המסלול לפי ראות עיניך וכד') זה לוקח המון המון זמן. בסביבות ראש-השנה האחרון אמי אושפזה בביה"ח מאיר בכפ"ס. חברתי היא מרמה"ש ונסעתי אליה ואמרנו נסע במכונית שלה. החניתי את רכבי באזור צמרות (גבול הרצליה - רמה"ש) ועברתי לרכבה. מהרגע שבו החלנו לסוע ועד לחנית האוטו בחניון שקרוב ל"מאיר" עברו 50 דקות !!! כעבור יומיים שוב עשינו את אותה דרך וזה לקח 45 דקות !!! כלומר, כמעט שעה ברכב פרטי מרחק של פחות מ-7 ק"מ של נסיעה ובקו אוירי אפילו לא 3 ק"מ !!!!!!!!!!!
יענקל'ה.
הרבה פעמים נסעתי באוטו את הקטע הספציפי הזה, וזה לקח עשרים דקות פלוס, שזה הבדל. כמו כן, כתבתי שעל אופניים עשיתי את זה בפחות משעה. הדרך של קו 29 היא ארוכה ומפותלת: במקום לנסוע על הבריגדה היהודית, ולהתחבר ברעננה, הוא נוסע דרך הרצליה, עם מיליון תחנות בהרצליה ומאה סיבובים בה. לגבי המקרה שלך, אני מבין זאת, ומכיר זאת, וזה גם מעצבן מאוד. לגבי פיתרון? אני לא בטוח. אני לא יודע איך נסעת אם דרך הרצליה ורעננה, או דרך מחלף הכפר הירוק - כביש 5 ואחר כך כביש 4, שאמורה להיות תיאורטית, כשהכביש פנוי לא קצרה, אך אולי-אולי פחות זמן, מדרך השרון.
 
המסלול שעשינו היה כדלהלן :

יענקל'ה.
הרבה פעמים נסעתי באוטו את הקטע הספציפי הזה, וזה לקח עשרים דקות פלוס, שזה הבדל. כמו כן, כתבתי שעל אופניים עשיתי את זה בפחות משעה. הדרך של קו 29 היא ארוכה ומפותלת: במקום לנסוע על הבריגדה היהודית, ולהתחבר ברעננה, הוא נוסע דרך הרצליה, עם מיליון תחנות בהרצליה ומאה סיבובים בה. לגבי המקרה שלך, אני מבין זאת, ומכיר זאת, וזה גם מעצבן מאוד. לגבי פיתרון? אני לא בטוח. אני לא יודע איך נסעת אם דרך הרצליה ורעננה, או דרך מחלף הכפר הירוק - כביש 5 ואחר כך כביש 4, שאמורה להיות תיאורטית, כשהכביש פנוי לא קצרה, אך אולי-אולי פחות זמן, מדרך השרון.
המסלול שעשינו היה כדלהלן :
מאזור צמרות (ליד המגדל הענק שכאילו עומד על רגל אחת בדרום הרצליה) לכוון רחוב בית"ר (זה עם ה-3 ככרות) שמתחבר עם רחוב ארלוזורוב ומשם לדרך ירושלים (גבול הרצליה-רעננה). משם ישר לבית לוינשטיין, המשך ישר עד לרחוב ויצמן (שהוא ההמשך מכפ"ס של צומת רעננה צפון). המשכנו ישר בחצית כביש גהה ובפניה הראשונה ימינה לכוון סביוני הכפר שזו השכונה שדי צמודה לביה"ח מאיר. מסלול זה, ובקטעים שאפשר היה נהגנו על 65 קמ"ש (במקום ה-50 המותרים) ובכל זאת זה לקח שלושת רבעי שעה +. מרבית הדרך היו פקקים מעצבנים. יותר נכון עומס מתמשך, משום שבשום מקום לא ממש עמדנו. 70% מהדרך היתה הזדחלות איטית במהירות של עד 15 קמ"ש ! בפועל, אם היינו נוסעים דרך הכפר הירוק ומשם למורשה וכביש 4 עד לצמת רכ"ס (זה שליד אמדוקס) או בעצם להכנס לכפ"ס ק"מ דרומה משם דרך המחלף שהוא ההמשך של טשרניחובסקי, היה סביר להניח לוקח לא יותר מ-30 דקות.
 

mister K

New member
88-079-01

מצא את ההבדלים (זמנים).
שלום! השבוע לא יצא לי להיות ליד המחשב (לא הייתי בבית) בגלל כל מיני עיניינים. מחר אעבור על הפורום ביותר עיון. היום נסעתי מצומת גמא לבית הוריי בכפר סבא. עליתי בצומת גמא על קו 842 וולוו B12B 88-079-01 (שעלה לכביש לפני כשנה של סניף תמח"ת) בשעה 12:40. כידוע, ביום חמישי האוטובוסים מלאים בחיילים. הנהג עבד למופת; היתה לו סבלנות רבה; תחנות עמוסות, להיות "גננת" ולהורות שישימו תיקים בתא המטען, לבדוק תעודות חוגר, להסביר לאזרחים כמה עולה - והכל בסבלנות ובלי כריזה. כפי שאתם מבינים, התרשמתי ממנו לטובה, ובהחלט, אפשר לקחת ממנו דוגמא לאיך להתנהג כלפי הסביבה/לקוחות. הוא שאל לאן אני וידידי רוצים להגיע. אמרנו לו כפר סבא ורעננה בהתאמה. הוא אמר, שאולי בתחנה מרכזית של עפולה נספיק לתפוש את קו 841 לצומת רעננה. הגענו לעפולה, וראינו שלא הספקנו, ושאת קו 823 יש רק ב 14:50 (השעה היתה 14:15 לערך). הוא הציע לנו לנסוע איתו לתחנה של נוף ים, אשר נמצאת כמאה מטר צפונית למחלף כפר שמריהו-רבין, ולהחליף ל'קו הנידרפלורים' קו 29, וכך עשינו. ב 15:15 הגענו לנוף ים, שזה כשעתיים וחצי נסיעה מצומת גמא, וזה מרשים; גם התחנות היו עמוסות, וגם היתה עצירה של עשר דקות בתחנה המרכזית בעפולה. אני מעריך, שבקו 845, אשר נוסע דרך ואדי מילח (מילק) זמן הנסיעה אפילו קצר יותר. מהזמן הקצר הזה הופתעתי, והייתי מבסוט. ידעתי שהנסיעה ב-29 תיארך למעלה משלושת רבעי שעה, ואז... איך שהגענו לנוף ים, פיספסנו את 29. לא נורא, מחכים עוד עשר דקות ומקבלים את נידרפלור 87-004-01 (אגב, חיפשתי, וראיתי רק לוחית שילדה, ולא מרכב - יכול להיות שהוא גרמני מוגמר, למרות הקידומת?). נוסעים ועוצרים, ונוסעים דרך כל הרצליה, ורעננה, וכפר סבא. כשירדתי בתחנה האחת לפני התחנה הסופית, השעה היתה 16:45, מה שאומר, שנסעתי שעה וחצי (כפול, כמעט, ממה שהערכתי). לכן, מן הסתם, החיוך שהיה לי בנוף ים ירד. שימו לב להבדלים; בשעה וחצי נסענו מצומת גמא לתחנה מרכזית עפולה. פלוס שעה, והגענו לנוף ים. אין ספק שיש פער ביחס של זמן וX מרחק בין שני הקווים. חג שמח לכולם.
88-079-01
יצא לי לנסוע בה פעם בקו 830. היום בבוקר נסעתי באחותה 88-080-01 של סניף חוף הכרמל בקו 900. באשר לנידרפלור, לדעתי מדובר במכונה של הארגז, 009, 011, 012 ו-014 מהסדרה הזאת נמצאות בחיפה והן מכונות של הארגז. אני נסעתי היום בנידרפלור גרמני אמיתי, 85-475-01, מכונה טובה של קו 103.
 

אורי404

New member
לפי מה שכתב "אסף ונעה" בעבר יש

88-079-01
יצא לי לנסוע בה פעם בקו 830. היום בבוקר נסעתי באחותה 88-080-01 של סניף חוף הכרמל בקו 900. באשר לנידרפלור, לדעתי מדובר במכונה של הארגז, 009, 011, 012 ו-014 מהסדרה הזאת נמצאות בחיפה והן מכונות של הארגז. אני נסעתי היום בנידרפלור גרמני אמיתי, 85-475-01, מכונה טובה של קו 103.
לפי מה שכתב "אסף ונעה" בעבר יש
מספר נידרפלורים עם קידומת 87 מוגמרים. נדמה לי שגם ראיתי או ב 87-005-01 או ב 87-012-01 לוחית יצרן בלבד, ללא לוחית מרכב.
 

mister K

New member
87-012-01

לפי מה שכתב "אסף ונעה" בעבר יש
מספר נידרפלורים עם קידומת 87 מוגמרים. נדמה לי שגם ראיתי או ב 87-005-01 או ב 87-012-01 לוחית יצרן בלבד, ללא לוחית מרכב.
87-012-01
זהו נידרפלור חיפאי של סניף נווה שאנן. למיטב זכרוני הוא של הארגז. בסדרת ה-87 יש מפרקיות ומידיבוסים מוגמרים. בסדרת ה-85 כל המכונות הן מוגמרות למעט 85-425-01 (גם חיפאית וגם של 103) שהיא האבטיפוס של הארגז וכנראה שגם מכונה נוספת של מרכבים.
 

אורי404

New member
דרך אגב (טייגר באולגה).

מצא את ההבדלים (זמנים).
שלום! השבוע לא יצא לי להיות ליד המחשב (לא הייתי בבית) בגלל כל מיני עיניינים. מחר אעבור על הפורום ביותר עיון. היום נסעתי מצומת גמא לבית הוריי בכפר סבא. עליתי בצומת גמא על קו 842 וולוו B12B 88-079-01 (שעלה לכביש לפני כשנה של סניף תמח"ת) בשעה 12:40. כידוע, ביום חמישי האוטובוסים מלאים בחיילים. הנהג עבד למופת; היתה לו סבלנות רבה; תחנות עמוסות, להיות "גננת" ולהורות שישימו תיקים בתא המטען, לבדוק תעודות חוגר, להסביר לאזרחים כמה עולה - והכל בסבלנות ובלי כריזה. כפי שאתם מבינים, התרשמתי ממנו לטובה, ובהחלט, אפשר לקחת ממנו דוגמא לאיך להתנהג כלפי הסביבה/לקוחות. הוא שאל לאן אני וידידי רוצים להגיע. אמרנו לו כפר סבא ורעננה בהתאמה. הוא אמר, שאולי בתחנה מרכזית של עפולה נספיק לתפוש את קו 841 לצומת רעננה. הגענו לעפולה, וראינו שלא הספקנו, ושאת קו 823 יש רק ב 14:50 (השעה היתה 14:15 לערך). הוא הציע לנו לנסוע איתו לתחנה של נוף ים, אשר נמצאת כמאה מטר צפונית למחלף כפר שמריהו-רבין, ולהחליף ל'קו הנידרפלורים' קו 29, וכך עשינו. ב 15:15 הגענו לנוף ים, שזה כשעתיים וחצי נסיעה מצומת גמא, וזה מרשים; גם התחנות היו עמוסות, וגם היתה עצירה של עשר דקות בתחנה המרכזית בעפולה. אני מעריך, שבקו 845, אשר נוסע דרך ואדי מילח (מילק) זמן הנסיעה אפילו קצר יותר. מהזמן הקצר הזה הופתעתי, והייתי מבסוט. ידעתי שהנסיעה ב-29 תיארך למעלה משלושת רבעי שעה, ואז... איך שהגענו לנוף ים, פיספסנו את 29. לא נורא, מחכים עוד עשר דקות ומקבלים את נידרפלור 87-004-01 (אגב, חיפשתי, וראיתי רק לוחית שילדה, ולא מרכב - יכול להיות שהוא גרמני מוגמר, למרות הקידומת?). נוסעים ועוצרים, ונוסעים דרך כל הרצליה, ורעננה, וכפר סבא. כשירדתי בתחנה האחת לפני התחנה הסופית, השעה היתה 16:45, מה שאומר, שנסעתי שעה וחצי (כפול, כמעט, ממה שהערכתי). לכן, מן הסתם, החיוך שהיה לי בנוף ים ירד. שימו לב להבדלים; בשעה וחצי נסענו מצומת גמא לתחנה מרכזית עפולה. פלוס שעה, והגענו לנוף ים. אין ספק שיש פער ביחס של זמן וX מרחק בין שני הקווים. חג שמח לכולם.
דרך אגב (טייגר באולגה).
כשנסעתי, ראיתי שבאולגה חונה טייגר בצבע תכלת. הוא נראה כרכב חבילות-משק במצב נסיעה. עד שקלטתי אותו, במקרה, לא הספקתי לראות את מספרו.
 
הטייגר באולגה

דרך אגב (טייגר באולגה).
כשנסעתי, ראיתי שבאולגה חונה טייגר בצבע תכלת. הוא נראה כרכב חבילות-משק במצב נסיעה. עד שקלטתי אותו, במקרה, לא הספקתי לראות את מספרו.
הטייגר באולגה
יתכן רכב ממשלתי לשעבר, ובכל מקרה לא של אגד או דן. רישוי 334-200. מרכב הארגז קאוצ' דגם 108, מדצמבר 1978, אחד האחרונים (אם כי מרכבי קאוצ' על שלדות ישנות נבנו גם כשנה מאוחר יותר). הנה תמונה שהועלתה כאן לפורום לפני כשנה.
 

ה דרומי

New member
תודה אבו חשבתי שעדין לא צולם הנ"ל

הטייגר באולגה
יתכן רכב ממשלתי לשעבר, ובכל מקרה לא של אגד או דן. רישוי 334-200. מרכב הארגז קאוצ' דגם 108, מדצמבר 1978, אחד האחרונים (אם כי מרכבי קאוצ' על שלדות ישנות נבנו גם כשנה מאוחר יותר). הנה תמונה שהועלתה כאן לפורום לפני כשנה.
תודה אבו חשבתי שעדין לא צולם הנ"ל
 

אורי404

New member
יכול להיות שזה הוא.

הטייגר באולגה
יתכן רכב ממשלתי לשעבר, ובכל מקרה לא של אגד או דן. רישוי 334-200. מרכב הארגז קאוצ' דגם 108, מדצמבר 1978, אחד האחרונים (אם כי מרכבי קאוצ' על שלדות ישנות נבנו גם כשנה מאוחר יותר). הנה תמונה שהועלתה כאן לפורום לפני כשנה.
יכול להיות שזה הוא.
הוא היה עם ה'גב' אליי, לכן, אני לא בטוח לגמרי אם זה הוא, או שעוד אוטובוס. בכל מקרה, תודה רבה.
 

buslover

New member
יש טייגר אחד כזה

יכול להיות שזה הוא.
הוא היה עם ה'גב' אליי, לכן, אני לא בטוח לגמרי אם זה הוא, או שעוד אוטובוס. בכל מקרה, תודה רבה.
יש טייגר אחד כזה
היום הוא בלי ההסוואה.אם אהיה עם מצלמה באיזור (ולא הHP שצילמתי את זו),אצלם שוב.
 

צביקוש23

New member
יש חדש בקשר למושב נחלים.?.

הטייגר באולגה
יתכן רכב ממשלתי לשעבר, ובכל מקרה לא של אגד או דן. רישוי 334-200. מרכב הארגז קאוצ' דגם 108, מדצמבר 1978, אחד האחרונים (אם כי מרכבי קאוצ' על שלדות ישנות נבנו גם כשנה מאוחר יותר). הנה תמונה שהועלתה כאן לפורום לפני כשנה.
יש חדש בקשר למושב נחלים.?.
 

orensaab

New member
לא ממשלתי

הטייגר באולגה
יתכן רכב ממשלתי לשעבר, ובכל מקרה לא של אגד או דן. רישוי 334-200. מרכב הארגז קאוצ' דגם 108, מדצמבר 1978, אחד האחרונים (אם כי מרכבי קאוצ' על שלדות ישנות נבנו גם כשנה מאוחר יותר). הנה תמונה שהועלתה כאן לפורום לפני כשנה.
לא ממשלתי
לוחית הרישוי מתאימה לאוטובוס פרטי / מונית. הממשלתיים בשנים אלו כולל אוטובוסים היו: 54x-xxx החל מ 1962 שהתחילו בשש ספרות ועד סוף 55x-xxx (לדעתי עד 556) כאשר סיימו את שש הספרות בסוף שנתון 1979.
 

אוהד11

New member
מספרי הרישוי הממשלתיים הסתיימו 554

לא ממשלתי
לוחית הרישוי מתאימה לאוטובוס פרטי / מונית. הממשלתיים בשנים אלו כולל אוטובוסים היו: 54x-xxx החל מ 1962 שהתחילו בשש ספרות ועד סוף 55x-xxx (לדעתי עד 556) כאשר סיימו את שש הספרות בסוף שנתון 1979.
מספרי הרישוי הממשלתיים הסתיימו 554
 
על זה כבר אמרו הגששים

מצא את ההבדלים (זמנים).
שלום! השבוע לא יצא לי להיות ליד המחשב (לא הייתי בבית) בגלל כל מיני עיניינים. מחר אעבור על הפורום ביותר עיון. היום נסעתי מצומת גמא לבית הוריי בכפר סבא. עליתי בצומת גמא על קו 842 וולוו B12B 88-079-01 (שעלה לכביש לפני כשנה של סניף תמח"ת) בשעה 12:40. כידוע, ביום חמישי האוטובוסים מלאים בחיילים. הנהג עבד למופת; היתה לו סבלנות רבה; תחנות עמוסות, להיות "גננת" ולהורות שישימו תיקים בתא המטען, לבדוק תעודות חוגר, להסביר לאזרחים כמה עולה - והכל בסבלנות ובלי כריזה. כפי שאתם מבינים, התרשמתי ממנו לטובה, ובהחלט, אפשר לקחת ממנו דוגמא לאיך להתנהג כלפי הסביבה/לקוחות. הוא שאל לאן אני וידידי רוצים להגיע. אמרנו לו כפר סבא ורעננה בהתאמה. הוא אמר, שאולי בתחנה מרכזית של עפולה נספיק לתפוש את קו 841 לצומת רעננה. הגענו לעפולה, וראינו שלא הספקנו, ושאת קו 823 יש רק ב 14:50 (השעה היתה 14:15 לערך). הוא הציע לנו לנסוע איתו לתחנה של נוף ים, אשר נמצאת כמאה מטר צפונית למחלף כפר שמריהו-רבין, ולהחליף ל'קו הנידרפלורים' קו 29, וכך עשינו. ב 15:15 הגענו לנוף ים, שזה כשעתיים וחצי נסיעה מצומת גמא, וזה מרשים; גם התחנות היו עמוסות, וגם היתה עצירה של עשר דקות בתחנה המרכזית בעפולה. אני מעריך, שבקו 845, אשר נוסע דרך ואדי מילח (מילק) זמן הנסיעה אפילו קצר יותר. מהזמן הקצר הזה הופתעתי, והייתי מבסוט. ידעתי שהנסיעה ב-29 תיארך למעלה משלושת רבעי שעה, ואז... איך שהגענו לנוף ים, פיספסנו את 29. לא נורא, מחכים עוד עשר דקות ומקבלים את נידרפלור 87-004-01 (אגב, חיפשתי, וראיתי רק לוחית שילדה, ולא מרכב - יכול להיות שהוא גרמני מוגמר, למרות הקידומת?). נוסעים ועוצרים, ונוסעים דרך כל הרצליה, ורעננה, וכפר סבא. כשירדתי בתחנה האחת לפני התחנה הסופית, השעה היתה 16:45, מה שאומר, שנסעתי שעה וחצי (כפול, כמעט, ממה שהערכתי). לכן, מן הסתם, החיוך שהיה לי בנוף ים ירד. שימו לב להבדלים; בשעה וחצי נסענו מצומת גמא לתחנה מרכזית עפולה. פלוס שעה, והגענו לנוף ים. אין ספק שיש פער ביחס של זמן וX מרחק בין שני הקווים. חג שמח לכולם.
על זה כבר אמרו הגששים
"מסואץ לת"א שעה, מת"א הביתה 3 שעות"
גם הם חזרו במערכון ממילואים ברוך שובך אורי וחג שמח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה