מצאתי פתרון לבעית החתולים אחת ולתמיד!!!

צופציקה

New member
תסביר את הציטוט הבא-שאתה כתבת:

"טלפון אחד לווטרינר העירוני, ואין יותר חתולים. מדינת ישראל היא אחת המדינות בעלות מפגע חתולי-הרחוב החמור ביותר מבין המדינות המפותחות, עקב טיפול לקוי של הרשויות ואי מודעות של הציבור בטיפול ראוי ונכון באשפה. זו אחת המדינות הבודדות שמתירות לבעלי חיים משוטטים כמו כלבים וחתולים - להמשיך לשוטט, במקום לטפל בכך בצורה הראויה כמו בכל מדינה מפותחת. מה שעצוב זה שאנשים כמו R750-Girl ודומיה, מנציחים את המפגע באמצעות האכלה,במקום להבין שזהו מפגע לכל דבר. רוצה חתול? גשי לצער בעלי חיים ואמצי לך אחד" או: ".הכי טוב ונעים בתא מטען של הפיקוח העירוני-106‬". או" האיסור הוא על המתת-חתולים כנוהל גורף לטיפול בחתולי-רחוב. אין שום איסור על לכידת חתולים, ואף לא על המתתם. פסיקת הבג"צ (4884/00) דרשה לתקן את הנהלים לטיפול בחתולי-רחוב, ולהמיתם רק במשורה "תוך תחימה לגבולות ברורים ככל האפשר של זמן ומקום והגבלת הנסיבות שבהן ניתן להוציאה לפועל. עליה להיות הצעד האחרון, הננקט רק משום שלא ניתן להגן ביעילות על שלום בעלי האדם באמצעים אחרים שעלותם סבירה". במקרה של מטרד חתולי-רחוב, ניתן להתלונן לווטרינר הרשותי שאחראי לטיפול בנושא" תפיסתך את הוטרינר העירוני-ברורה פה. קריאותיך לאוהבי החתולים: כתמהוניים ופנאטים, כתובים אף הם פה. אתה איש קטם שחזק על חלשים והדבר הגדול היחיד הוא הפה שלך. אתה בריון מילולי. בריון מילולי שחזק על חלשים- לך תמצא מישהו בגודל שלך ותניח ליצורים רעבים ואומללים.
 
../images/Emo41.gifניסיתי, באמת שניסיתי להבין איך

אפשר לפרש את קריאתי לטיפול בחתולי הרחוב על ידי הרשויות המוסמכות לכך (ע"ע הווטרינר הרשותי) ע"י קריאה להם בטלפון 106, תוך ציטוטים מהחוק הכתוב, ותוך הבאת מאמרים שמסבירים את הבעייתיות שבטיפוח להקות חתולי הרחוב ע"י הציבור, בעייתיות שהרשויות מודעות להן לחלוטין - כקריאה לפגיעה בחתולים, או רמיזה שאפגע בכאלה. מעולם לא פגעתי באף בעל חיים, ולעולם לא אפגע באחד. ההחלטה מה לעשות באותם חתולים, היא של הווטרינר. ההחלטה האם לקרוא לו או לא, היא של מי שחש שהם מפריעים לו ופוגעים ברמת החיים שלו. מה גם שהציטוט:"האיסור הוא על המתת-חתולים כנוהל גורף לטיפול בחתולי-רחוב. אין שום איסור על לכידת חתולים, ואף לא על המתתם." הוא סילוף מוחלט של הדברים המקוריים שכתבתי: "אין חוק שאוסר באופן גורף המתת חתולים, אלא המתה גורפת של חתולים כפתרון מועדף." הדיון הזה יצא מכל פרופורציה, כנראה בגלל חוסר קריאה או הבנה של הדברים כלשונם וכפשוטם. קללות? טענות שני מסית לרצח? לתקוע לעצמי כדור ברקה? תלונות במשטרה? אנשים פה איבדו כל רסן.
 
אני מתקן את עצמי

אין סילוף, הדברים שנכתבו (בהודעה אחרת) הם אכן "האיסור הוא על המתת-חתולים כנוהל גורף לטיפול בחתולי-רחוב. אין שום איסור על לכידת חתולים, ואף לא על המתתם." -ואני מוסיף את המובן מאליו - ע"י הרשויות. ההקשר והכוונה ברורים. באופן ברור ניתן להבין מהמשפט "אין חוק שאוסר באופן גורף המתת חתולים, אלא המתה גורפת של חתולים כפתרון מועדף." (ככתוב בבג"צ) את הכוונה הכללית ואת רוח הדברים.
 

צופציקה

New member
אני מפנה אותך לחבריך לפורום-דוד

ולמשפטי הפתיחה שלו אצלנו בפורום, שהובילו לכל ההתדרדרות הזו. הוא כתב שאצלכם יש לא מעט קולות להעלמות חתולים.
 
כמה נוח להתנער מאחריות. "הוא כתב".

כאילו שאת וחברתך JustCat לא הייתן אלה שהכפישו, קיללו, והאשימו אותי בהסתה לרצח, מבלי אפילו לקרוא את הדברים שכתבתי, ולהבין על מה מדובר בכלל. מספיק לקרוא את השירשור שאת הפנית אליו (שווה לקרוא את הדינמיקה עד להכרה בטעותן), כדי להבין שאפילו יושבי הפורום שלכן רואים את תגובותיכן נטולות הקשר וחסרות הפרופורציה בשרשור פה, באור מגוחך. לאור הדברים, אני מצפה להתנצלות פומבית ממך ומחברתך על הדברים, בהודעה נפרדת פה בפורום.
 

צופציקה

New member
אתה עדיין כתבת את הדברים הללו

וברור למה כיוונת. אני קראתי. דוד הסית כמובן, וגרם להתדרדרות אבל אתה עדיין כיוונת למטרה אחת שתוביל לוטרינר העירוני שבעיניך אני מניחה הוא הגורם שיחסלם. אגב, הוטרינר העירוני מתנהל באופן תקין ותמיד הקשיב ועזר לי כשהזדקקתי לו ותמיד היה לטובת החתולים, אלא שאתה תופס אותו כאחר. יכול להיות שנתפסת חמור ממה שכיוונת בעזרת ידידך אלא שדבריך הכתובים לא משתמעים לשתי פנים בבחינה מחודשת ולכן עד שאתה לא תבהיר או תפרסם התנצלות-גם לא תקבל אחת כזו. במחשבה שניה לאור התגובה האחרונה שלך כנראה שטעיתי בך כשחשבתי שאולי יש בך ניצןץ של טוב-אתה רק בריון מלולי ואת השרירים תפנה למקום אחר.
 

מיצו

New member
עוד פעם? בואי נעשה ניסיון.

(ולא באמת ברור לי למה אני טורח, שהרי בעיניך כולנו פה ערימת בריונים חסרי מוח) אדם X מתלונן על כך שמצא נחש בגינת הירק שלו. אדם Y הציע לאדם X "תתקשר ללוכד נחשים". הגיעה פוסטמה Z מפורום אוהבי נחשים, כולה אדומה בפנים, צורחת מקולי קולות "די להרג הנחשים, די לרצח השיטתי של הנחשים, מספיק להסית להשמדה המונית של הנחשים, אותך למשטרה, אותך לאברג'יל, אותך למבקר המדינה!!!" האם בהכרח ההיקש הלוגי של פוסטמה Z נכון? האם לא יכול להיות מצב שדווקא לוכד הנחשים הוא אדם סימפטי שדווקא מאוד אוהב נחשים, ישן איתם בלילה מחובק כפיות, עושה להם נושי בגב ומדגדג להם מתחת לסנטר? ככה זה פה. עכשיו שחררי אותנו, אנחנו ממילא עסוקים בלגרור את פרקי האצבעות שלנו על האדמה בהולכנו כפופים לכיוון עץ הבננות הקרוב. לכי תכתבי איזה שיר או משהו כזה.
 

צופציקה

New member
אני בדיוק בדרכי לחבר פואמה גותית

אלא ששאלה אחת לי אליך: אתם לא אמורים להיות גברים? כי ממה שמתברר פה, המושג ג'נטלמניות וגבריות-פסח עליכם. אולי בגלל זה אתם צריכים אופנוע. כנראה..
 

Alfa156 GTA

New member
יש מצב שאת צודקת.

מצד שני - את זאת שצריכה חתול... ותחשבי על זה...
 

Alfa156 GTA

New member
../images/Emo45.gif אנשים הזויים יש בכל פורום. תהייה רגוע.

עוד היסטריים שלא מצליחים לקרוא מה כתוב.
 

yair12342000

New member
../images/Emo31.gif על ה*

לא חכמה גדולה לשנוא חתולים.. "הם בוגדניים..." "הם לא מחזירים אהבה..." "אתה יודע שהם החיה היחידה שצד לשם ההנאה??..." יאללללללה, תגיד שאתה רוצה שהם יהיו כלבים. נמאס לשמוע אנשים שמייחסים לחיות תכונות אופי אנושיות ואז כועסים אליהם שהם לא עומדים בסטנדרטיים שלהם כאדם... עכשיו בחזרה לאופנועים.
 

דידי 650SM

New member
שתי רעיונות (או שני לא יודע האמת ../images/Emo10.gif )

א. לשים קליפות של תפוז או מקלות קינמון על המושב ועל המדרסים הם נרתעים מהריח שלהם ב. להכין את הכיסוי הנל עם טבעות קשירה וחוט מפלדה שזורה כמו כן לתפור לו בצורה יעודית בד נגד חום בצד של האגזוז ושתי "פתחים" קטנים להכנסת השרשרת והמנעול כך יהיה ניתן לקשור את הקטנוע לעמודים רגיל יהיה מאד נחמד מצידכם אם תשימו ארגז קרטון בצד עם כמה סמרטוטים על מנת שיהיה להם מקום חם לישון בו
בכל מיקרה אני מבקש לא לפגוע בהם בסך הכל קר להם והקטנוע חם (אני יודע שזה מעצבן לקום ב3 בבוקר בגלל חתול שהדליק את ההזעקה אבל בכל זאת הוא לא עשה את זה בכונה
)
 

aleds1

New member
תביא את שוקו שישמור לך עליו:)

חשבת על גומי? כמו שיש בסדינים וכו....?
 

gray

New member
מכיר Angry birds?

רוגטקה על הכיסא, וגרסת Angry cats יוצאת לדרך.
 
למעלה