מצאתי פתרון לבעית החתולים אחת ולתמיד!!!

hofnoan

New member
מצאתי פתרון לבעית החתולים אחת ולתמיד!!!

גם אני הצטרפתי לחבורה של הסובלים (ולא, לא עברתי לת"א, החתולים עברו לבאר שבע! ). אחרי שניסיתי הכל ועדיין החתולים נכנסו מתחת לכיסוי היכן שהגלגל האחורי ועלו משם למדרס רגליים ולמושב וישנו שם כל הלילה, חשבתי על משהו. הרי אי אפשר לאטום את הקטנוע מכל כיוון תמיד הם ימצאו פתח להכנס ממנו. אז למה לא לאטום לגמרי? איך? פשוט ללכת למי שתופר כיסויים של משאיות (יש דבר כזה) ולבקש ממנו שיכין משהו במידות, ואז: פורשים את הכיסוי הענק על הרצפה, חונים עליו, וקושרים כלפי מעלה כמו שק של מרקו! פשוט לקשור כלפי מעלה ואז הקטנוע סגור מכל כיוון ואין שום אפשרות להכנס! לא לחתול ולא לעכבר (טוב אולי כן עכבר). תוך כדי הכתיבה ניזכרתי שלא תהיה אפשרות לקשור... המממ אפשר להשאיר מקום אבל אז יש סיכוי שהם יכנסו דרכו...... או להשאיר ככה מי מצטרף? מי מגנה? (או"ם) -אני מאחד 2 הודעות שלי מפורום קטנועים לכדי לא ליצור באלגן- מצאתי חברה שעוסקת בתחום: פניתי אליהם עכשיו. אם עוד מישהו רוצה להצטרף אני אוכל לארגן רכישה קבוצתית (קודם ניראה שהם מסכימים). בכל מיקרה חשבתי על זה: התחתית תהיה מברזנט מכיוון שהרגלית של הקטנוע יקרעו אותו, הקשירה מלמעלה תהיה עם חוט שמתכווץ (כמו בכל כיסוי), מגן לאגזוז נוותר אולי כי יש כ"כ הרבה מידות של קטנועים וניראה לי שפשוט נחכה שזה יתקרר ונכסה, לא ביג דיל -אבל יש אפשרות, ולקשירה יהיה פתח מקדימה ומאחורה אך עם סקוטש. ברגע שנסיים לקשור נצמיד את שאר הפתחים זה לזה עם סקוטש. החברה
 

מיצו

New member
בזבוז של כסף. תשמע לי, תראה מה אני עושה

אני מכסה בכיסוי רגיל (קניתי מכלבוטקס). יש לי מיתר כזה של מצנח, קשרתי לולאה בקצה אחד שלו ועשיתי מספר קשרים חופפים כדי שהקצה הזה יהיה מעט כבד יותר. אני זורק את הקצה הזה אל מתחת לאופנוע בזווית כזו שהוא ישר יוצא מהצד השני כך שאני לא צריך להתכופף ולמשוך אותו. מכסה את האופנוע, ואז עם המיתר מבצע קשירה במרכז הכיסוי כך שהוא בעצם יהיה צמוד למושב וגם יסגור את הכיסוי מחלקו התחתון. אני עושה זאת כבר שנים רבות, מעולם, מאז שהתחלתי, לא התנחל לי לא חתול ולא נמר על האופנוע.
 

hofnoan

New member
אולי בגלל שזה אופנוע ולא קטנוע...

בקטנוע יש את המדרס רגליים... ניסיתי לקשור גם אני לקחתי חטוט והידקתי. שום דבר לא עזר. חשבתי שתהיה היענות גדולה.. גם פה וגם בפורום קטנועים לא מתלהבים. אני אלך על זה לבד ואחרי שיהיה לי אני אעלה תמונת ואולי אז אנשים ירצו.
 

holy crap man

New member
למה שלא תמלא להם קרטון בשמיכות ישנות?

הם בסך הכל מחפשים מקום נעים לישון בו בלילה חורפי. תאמין לי, קרטון עם ריפוד הרבה יותר נח וחמים מהקטנוע שלך / האופנוע שלו. יותר זול מכיסוי משאיות. אם לא יצליח, נסה את מה שאמרת. * האמור לעיל לא אומר שאני אוהב חתולים. אני שונא חתולים. חרא של חיה.
 

hofnoan

New member
חשבתי על זה

אבל אז הם יהיו גם שם וגם שם
 

R750-Girl

New member
עדיף פי 100 על בעלי שגעון גדלות

עם קו מחשבה מעוות כמו שלך יאק.
 

JustCat

New member
תלונה להנהלת תפוז

הולכת להיות מוגשת על הפורום הזה ומנהליו שמאפשרים קריאות לרצח בעלי חיים.
 

מיצו

New member
תרגיעי ומהר.

מכיוון שאת מפרסמת תוכן של מסרים אישיים ששלחת למנהלי הפורום, אני מרשה לעצמי לקבוע שאת עוברת על חוקי הפורום ולכן באותה מידה גם נגדך יכולה להיות מוגשת תלונה להנהלת הפורומים. אף אחד לא הסית לרצח חתולים, מקסימום הוזכרו דעות של אדם (אחד או יותר, ובין אם הלשון שבה הוא השתמש היתה לרוחך או לא זה לא רלוונטי) בנושא חתולי רחוב. זכותו להחזיק בדעה שכזו, בדיוק כמו שזכותו של אדם אחר לגדל 20 חתולים בסלון שלו. ממה שבדקתי, המלצה להתקשר ל- 106 עדין אינה הסתה לרצח. אגב, למען הסר ספק (ולאור האיומים שלך) - אין מנהלי הפורום מתירים הסתה לאלימות או פגיעה נגד אף אחד, בין אם הוא חתול, עכבר, כלב או אפילו אדם.
 

JustCat

New member
אתה מוזמן להתלונן עלי

כשהנהלת הפורומים יקראו את השרשור הזה סביר להניח שהם יבינו לבד באיזה עמדה עליהם לנקוט. דע רק דבר אחד, בכל שאינכם מוחקים את ההודעות הסתה של המשתמש "כורש הגדול" אתם מסייעים בהפצת הסתה לרצח חתולים. (תפתח YNET ותקרא על כמות מקרי הרצח חתולים בארץ לאחרונה) ואחר כל תעשה את שיקולך המוסריים בינך לבין עצמך כשאתה לא מוחק הודעות מהסוג שנכתבו פה!
 

מיצו

New member
עכשיו זה "שיקולים מוסריים"?

לי יש שיקולים מוסריים של פחית טונה + 100 דולפינים שנשחטו ע"י היפנים כדי לדוג אותה. אז בבקשה, אל תפני למוסריות שלי, הוציאו לי אותה בגיל 7 בניתוח פשוט, ביחד עם האפנדיציט והשקדים. בתמורה זכיתי לאכול גלידה טעימה במשך מספר ימים. דעתו של הכותב, בין אם מוסכמת עלי ובין אם לא (ואם את רוצה לדעת - אני לא מסכים איתו, בהקשר הספציפי הזה) איננה הסתה לרצח של חתולים, אלא במקרה הגרוע ביותר הבעת דיעה שאותה הוא מנסה להצדיק באמצעות מאמרים. קריאה לאדם להתקשר למוקד 106 או לוטרינר העירוני גם היא אינה הסתה לרצח. אולי הוא התכוון לכך שהמוקד העירוני יקח את החתולים ויביא אותם למרפאה, שם יסרסו אותם ויחזירו אותם למקומם? מאיפה את יודעת שזו לא כוונתו? גם קריאתו שלא להאכיל חתולי רחוב איננה הסתה לרצח, והוא אף הגדיל עשות והזכיר לכל יפי הנפש שחתול היא חיה טורפת שיודעת להסתדר היטב בטבע. האיומים, אם ישנם כאלה, היו ע"י אנשים אחרים דווקא נגד הכותב הספציפי הזה, והודעותיהם נמחקו וטוב שכך. איומים שלך נגד ההנהלה או נגד גולשים אחרים לא יכולים להתקבל בצורה אוהדת, ולכן, אם את לא רוצה למצוא את עצמך מחוץ לדיון (ולהזכירך, מדובר בדיון, לא במלחמה) אז אני מציע שתיישרי קו עם ההתנהגות המקובלת בפורומים. מספיק ירדו כאן ל-
, ואני מבקש לסגור את הסיפור. הערה לסיום: אישית, אני אדם אוהב חתולים, ומאז היותי ילד תמיד היה בביתי חתול בגירסה כזו או אחרת. אבל לדידי, חתול אחד הוא כל מה שצריך, וזה שאני אוהב את החיה "חתול" לא אומר שאני בעד זה שסביב הבניין שלי ישרצו עשרות כאלה שהולכים ומתרבים מיום ליום, בתרומתם האדיבה של יפי נפש, משועממים, עקומי חיים או סתם תמהונים. מי שרוצה לגדל חיה טוב יעשה אם יעשה זאת בפרטיות חצרות ביתו ולא בציבור, או לחלופין יתנדב נא לחברה להגנת הטבע שם יזכה להאכיל נשרים, איילים מצוייצים, חמוסי ביצות ושלל מיני תולעי ים. כן, גם אני הייתי חוטף קריזה גדולה הגובלת ברצון עז לחסל את כל מה שהולך על 4, 6 או 8 אילו על האופנוע החדש שלי הייתי מוצא סימני שריטה מהציפורניים של חתולים משועממים על המושב, על הפירינג ועל מיכל הדלק. לא, זו לא קריאה או הסתה לרצח או פגיעה, אני רק מחווה את תחושותי האישיות, ואם את לא מסוגלת להזדהות עם זה אני מציע שתתני לנו את הכתובת שבה את מחנה את הרכב החדש בניילונים שלך, אני אדאג לשלוח לשם גדוד של נשרים שיחרבנו לך על כל הרכב מלמעלה למטה + שתי משפחות של עכברושים כדי שיתנחלו לך על הריפודים, בתוכם, ובתוך צמת החשמל שלך. אני בטוח שכשתראי את התוצאות החביבות גם את תהיי נפעמת, מתרגשת ומלאת השראה. אגב, אם לא היה ברור מהטון של דברי, לא, זו לא קריאה או הסתה לרצח או פגיעה, אני רק מחווה את תחושותי האישיות. את יכולה לקבל את זה או לא, אבל זה ממש לא מעניין אותי, ואם אני ואת היינו גרים בבית משותף סביר להניח שגם הייתי אומר לך את זה בפנים, כן, למרות שאצלי בבית היה חי חתול גדול ומדושן.
 

JustCat

New member
עזוב, העניין הועבר לטיפול הנהלת הפורומים

לי אישית אין עניין להמשיך את הדיון כאן. רק 2 דברים לסיום: 1. "אין שום איסור על לכידת חתולים, ואף לא על המתתם" אלו הם דברי הסתה להמתת חתולים 2. אותם "יפי נפש" שאתה מדבר עליהם תורמים מכספם לעיקור וסירוס חתולים. אבל אני מבינה שבשביל אנשים בפורום הזה יותר פשוט "לחסל את כל מה שהולך על 4, 6 או 8 " אם יש להם שריטה על האופנוע... נו טוב, זה רק מחזק את הדעה האישית שלי על האופנוענים בארץ (ואני מדגישה - בארץ) אתם מפגע הרבה יותר גדול על הכביש לדעתי מאשר מאות חתולים ליד בניין מגורים... שלום וביי...
 
למעלה