מצאתי מתכון שנראה לי לדגים ברוטב מהבלוג של מנ

ענת67655

New member
מצאתי מתכון שנראה לי לדגים ברוטב מהבלוג של מנ

מנדי-שאלתי היא האם התיבול מספיק? איזה תיבול אפשר להוסיף שמתאים לדג?תודה החומרים: 2 שקיות דג נסיכת הנילוס קפוא פרוסות עגבניות עסיסיות אדומות גזר חתוך למקלות דקים פלפלים חריפים (לפי הטעם) רצועות גמבה (פלפל אדום) 1 חבילת כוסברה שיני שום קלופות וחתוכות לחצי מראש שום אחד תבלינים: 1 כוס שמן (לא לחסוך בכמות..זה פוגע מאוד באיכות!!) 3 כפות פפריקה אדומה מתוקה 2 כפות כמון 2 כפות תיבול מרק עוף הכנה: את הדג לחתוך לפרוסות בגודל הרצוי. לפזר מלח גס ומיץ לימון על פרוסות הדג, ולהשרות לרבע שעה. לאחר מכן לשטוף היטב.
 

רותי410

New member
אני לא משתמשת באבקת מרק לדגים, אבל משתמשת

בתערובת של חוואיג' למרק. שזאת תערובת של פלפל שחור טחון, כמון, הל וכורכום. מוסיף המון. לא יודעת אם יצא חריף מדי, כי אני רואה שיש במתכון פלפלים חריפים - אני לא שמה. בכל אופן, עם חוואיג' יוצא נהדר.
 

ענת67655

New member
אני יודעת מז זה חוואג. אבלפעם ראשונה שאני שומ

שומעת שמשתמשים בו לדגים ברוטב.תודה
 

יוכי68

New member
תיבול נראה לי די טוב, אני לא משתמשת

תיבול עוף לדגים, אלא אם אני מכינה "דגים של אמצע השבוע", אני שמה שמן, פפריקה, מלח, פלפל וכמון ולפעמים גם מעט כורכום, הרבה שום וכוסברה.
 

ענת67655

New member
תודה יוכי-למה מה ההבדל שאת שמה תיבול עוף רק ב

באמצע השבוע?יום טוב
 

יוכי68

New member
דגים של שבת אצלי חריפים ומלאים בפפריקה

ובאמצע השבוע כשאני מכינה צריך לעשות שינוי
ולרוב זה הולך אצלי עם תפו"א ולכן זה מאוד מתאים
 

יוכי68

New member
והנה המתכון לדגים של אמצע השבוע../images/Emo3.gif

דגים של אמצע השבוע/יוכי דגים לפי מס' הסועדים (פילה מושט/פילה מרלוזה/נסיכה/בקלה) - יש להשרות את הדגים בלימון ומלח לפחות חצי שעה. כ - 4-5 תפו"א פרוסים לפרוסות בינוניות גמבה חתוכה לרצועות עגבניה פרוסה שיני שום לפי העדפה כוסברה פלפל חריף אחד כף רסק עגבניות מלח, פלפל, פפריקה, מעט כורכום, מעט א. מרק פרווה שמן כ שליש כוס מים עד גובה כל הכבודה. ההכנה: שוטפים את הדגים שהושרו במלח ולימון. מסדרים את חתיכות הגמבה, הפלפל הירוק, תפוחי האדמה בתחתית הסיר, מסדרים מעל את הדגים. מפזרים תבלינים, שום וכוסברה ושמן. מערבבים מים וכף רסק ויוצקים על הדגים. מוסיפים מים עד גובה כל הכבודה, מביאים לרתיחה ומנמיכים. מבשלים עד לצמצום הנוזלים.
 

cial 1

New member
../images/Emo3.gifיוכי'לה בחיים אני לא אשכח את המגש דגים שלך

אז כך המתכון כאן מעולה- ועוד המגש שלך של המושט מעור עם עוש דג וכך זכור לי הרבה מחמאות קיבלתי בפילקר בצרפת על המכון שלך אמת אהבהתי אהבו אין עליך ועל נומר יישר כח....... אני מכינה דגים בכול הסגנונות ואת יודעת איך המרוקאים מכינים כמעט עם כול דבר ירק ומה לא. ואחזור המגש שלך הוא היה לי לרבים עשיר כמו ציור כמו עוגה. שוב מברכת אותך על הכול חני אוהבת
 

cial 1

New member
../images/Emo19.gif../images/Emo19.gif../images/Emo19.gifגם אני אתן רק כמה מילים על טיבול

וכול כך צודקת יוכי'לה על מרק עוף לא מזיק יכול להוסיף הרבה. אני לא מוסיפה ולא אפחד לקבל מתכון שיש צורך להוסיף. אז כך הספרדים הדייגים יותר נכון הראשונים מספרד הם המציאו את הפילה מקווה שכך כותבים. את הפיילה מכנים עם אורז כבסיס-ויש רוטב עגבניות וטעם זעפרן כי הזעפרן היה מצוי פעם הרבה.. והתוספות לפיילה הם חתיכות קטנות של עוףגם קציצות בשר מיני וכול מיני חתיכות של דגים מהכול-נכון הם מכינים עם השרמיס ועוד כול מה שהם אוכלים פרות הים-אבל היה נותר להם שאיריות מזה או מזה וכך היו מכינים את הפיילה ועם תוספות של ירק. אז כך הסיפור מאספים הדייגים הימאים ומשתתפים בארוחה והיא הכי משסביעה שאיריות מהימאים שאיריות של הדייגים? ואם רוצים מתכון בטוח וטעם עשיר לדגים יש לשלב שני סוגים של דג יוצא מעדן כמובן שאר המרכיבים כוסברה פרסיל והתבלין לימון השמן הרצוי ובכלל מה שרוצים. ועל הדג הכי בריא אם הוא בא מהים וים נקי לא מיפה תל אביב כן אילת ואשקלון אשדוד גם בזהירות ודגי האגמים גם נהדרים-על חיפה בגלל דליפת המזוט של האוניות אילת הדגה רחוקה ובנפרד? קצת מהידע שלי על הדגים--והלאי והיה לנו את פורטוגל האימא של הדגה בן הגדולות בעולם
 
למעלה