מצאתי חתול ויש לי שאלות.

מצאתי חתול ויש לי שאלות.

אתמול בערב נסעתי על כביש אלוף שדה על הקטנוע שלי, פתאום ראיתי חתול קטן חוצה את הכביש הסואן הזה ואז עברה עליו מכונית , עליו והוא לא נדרס למזלו. לא הספקתי לבלום אז נאלצתי לחזור נגד כיוון התנועה אספתי אותו אל תוך המעיל ונסעתי. מכיוון שיש לי 4 כלבים חששתי להכניס אותו לביתי, לקחתי אותו אל השכנה שלי שלה יש המון חתולים ובינהם גורים. הוא שילשל כל הלילה ובבוקר ניסתי לקחת אותו לוטרינר, הראשון שהייתי אצלו רצה ממני 600 ש"ח על מנת לנסות לעזור לו ושהסברתי לו שאין לי תקציב הוא שלח אותי אל צב"ח הם לא הסכימו לקבל. לקחתי לוטרינר נוסף ליד הבית שלי הוא ראה אותו ואמר:"טוב אני אתן לו זריקה" שמחתי טיפול. מסתבר שהוא רצה לתת לו זריקת מוות. לקחתי אותו משם אל וטרינר שלישי הוא אמר שצריך לתת לו נוזלים ואנטיביטיקה ולא בטוח שהוא ישרוד שאלתי כמה יעלה ,הוא חייך ואמר לא יעלה רק את תצטרכי לטפל. נתן לו טיפול ראשוני ואמר שאם הוא ישרוד עד יום ראשון אז שאביא אותו שוב. בחוסר ברירה הבאתי ותו אל ביתי שמתי אותו במחסן שזה המקום המקורה היחיד שאני יכולה להחזיק אותו שמתי לו בקבוק חם ומים , נתתי לו לאכול קצת עוף ואורז הוא אכל מעט אבל לא יותר. הוא שותה ומגרגר בלי סוף. השילשולים פחתו מהצהריים. לשאלות: 1 עד ליום ראשון שיהיה לי איפה לקנות לו שימורים מה ממולץ שאתן לו? אני יודעת שלא חלב אבל מה כן. 2 האם מספיק הבקבוק החם ושמיכה נעימה? 3 באופן כללי עוד עצות יתקבלו בברכה, עברו שנים מאז שהיה לי חתול. תודה,אושרת.
 

enat06

New member
קודם כל כל הכבוד לך על התושיה והטיפול בו!!

בן כמה הגור? האם אחד הוטרינרים ידע? יש מרפאות וטרינריות שפתוחות בשבת ואת יכולה להשיג שם שימוריי איידי (שימורים רפואיים שמתאימים לגורים) ואולי גם מזון גורים אחר, תכתבי היכן את גרה פחות או יותר ויוכלו להמליץ לך אפילו במסרים, אולי יש כאן מישהו שגר לידך ויוכל לתת לך מעט מזון חתולים שיספיק לך עד ראשון.. (או אולי יש לך חברים או שכנים עם חתול שיוכלו לתת לך כמות קטנה עד יום ראשון?) את האוכל היבש את יכולה להרטיב במים ולתת לגור לאכול את זה כשזה ממש ספוג (מים חמים) הבקבוק חם+שמיכה זה מצויין רק תשתדלי להחליף את המים שוב לפני שאת הולכת לישון כדי שיספיק עד הבוקר.. את יכולה לתת ביצה קשה מפוררת, טונה במים, חתיכות עוף קטנות זה גם טוב.. כל הכבוד לך והמשיכי לעדכן!..
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אושרת, כל הכבוד! ../images/Emo47.gif

מצטרף לעצות של עינת שכתבה מעליי. את יכולה אולי לצלם אותו שנעריך את גילו? אם הוא עושה צרכים לבד אני מציע לך לשים לו תבנית אפיה חד פעמית הכי גדולה שיש ולמלא בחול/אדמה מבחוץ עד שביום ראשון תקני לו חול חתולים.
 

papapadu

New member
אם אתה גר באזור קרית אונו גבעת שמואל

אתה מוזמן לבוא ולקבל ממני קצת מטרנה לגורים אם אתה רוצה, אפילו אשאיל לך בקבוק :) אני גם יכול להמליץ לך על ווטרינרים מדהימים שהצילו לי את הגורים וממשיכים לעשות זאת עד עכשיו - בחינם! אין דברים כאלו... בהצלחה :)
 

momi2004

New member
אפשר לדעת מה השמות של הוטרינר ה-3 וה-4?

תמיד טוב לדעת למי לא ללכת, ולמי כן.
 
טוב אז ככה:

לדעתי ולהערכתי החתול בן פחות או יותר חודש. אני גרה בקרית אונו ועד מחר אני אתן לו טונה וכאלה . לגבי הוטרינר זה שקיבל אותו וטיפל בו בלי להסס ובחינ זה ד"ר אלבגלי מיהוד-אדם ורופא מקסים. הוטרינר השני זה קמינסקי הדבר היחיד שהוא היה מוכן לספק לו זו זריקת מוות ולקחת לי עליה 50 ש"ח. בינתיים הוא יותר פעיל וגם הצרכים שלו נרים טוב יותר. הוא אכל בבוקר ממש טוב ובתאבון רב. והכי מצחיק זה שהכלבות שלי (2 בוקסריות ) מקבלות אותו ממש יפה. נקווה שישרוד ועוד יותר נקווה שאמצא לו בית. תודה לכולם ואני אעלה תמונות בקרוב.
 

papapadu

New member
קרית אונו? מעולה :)

יש שם את מרפאת חברים (זה רשת, אני מטופל בסניף הזה עם שני הגורים שלי). מדהימים ממש, נמצאים ברחוב המקביל לקניון שלכם. ממש אבל ממש! מומלץ בחום! + יש להם כל מיני שיתופי פעולה עם חנויות חיות ואז אתה יכול לקבל אוכל בזול (לא דרכם, פשוט להגיד לחנות שאתה אצלם ותקבל 10-15 אחוז הנחה). שוב, מדהימים! בהצלחה
 

WTR

New member
../images/Emo5.gif לא פעם ראשונה שאני שומעת דברים רעים על

קמינסקי... אבל אף פעם לא שמעתי על דברים ברמה כזו הוא סתם הניח על דעת עצמו שאת הגעת להמית אותו? או שהוא חושב שהוא לא ישרוד גם ככה? מה הסיפור?..
 

GeJuFan

New member
אוכל: חפשי סניף של טיב טעם

-או am-pm - או איזה סופר של אחת הרשתות, תמיד יש אחד באיזור המגורים שפתוח בשבת.
 
למעלה