מצאתי חתולת רחוב פיצית...

  • פותח הנושא mei8
  • פורסם בתאריך

mei8

New member
מצאתי חתולת רחוב פיצית...

מצאתי חתולה שחורה ברחוב (ניראה לי שזאת נקבה) בת אולי שבוע - שבועיים.. אני לא כל כך בטוחה... היא הייתה באמצע הכביש אז שמתי אותי מאחורי הבית ונתתי לה מים וקצת גבינה, אבל אני לא יכולה לקחת אותה אליי הביתה כי יש לי כלב ואמא שלי בכלל אלרגית לחתולים... חשבתי שאולי יש למישהו רעיון מה אני יכולה לעשות איתה? לא ניראה שהייתה איזו אמא בסביבה, והיא יכולה להידרס בקלות כי היא משוטטת למטה...
 

אשתר1

New member
טיפול בגורים יונקים

כרגע אין לי שום פיתרון קסם,חייבים לטפל בגור כדי שיחיה מצרפת לכאן מאמרים על טיפול בגורים. תנסי כרגע לטפל בה בחצר, שימי ארגז מרופד עם בד במקום מרוחק מכביש או מקום מסתור. חתלתול קטן יונק צריך לינוק תחליף ולא חלב, ניתן לתת מטרנה של תינוקות. אם אין אז לקחת 2/3 כוס חלב 1/3 כוס מים חמימים חכפית סוכר, חצי כפית שמן זית,חלמון (צהוב) ביצה לא מבושל ,לערבב ולתת לגור בעזרת טפטפת, מזרק קטן (ללא מחט) או בקבוק הנקה לגורים שניתן לקנות בחנויות ציוד לבע"ח.
 

dinora12

New member
../images/Emo210.gifנמנמ...

טוב שהוזזת אותה מהכביש אבל לא טוב שנגעת בה.. מרגע זה אמא שלה לא תאכיל אותה יותר אם את גרה בבניין קומות ויש לך שכנה אולי עם חתול אז תשאלי אם יש לה בקבוק קטן לתינוקות ואם יש גם אבקת חלב לי יש והייתי נותנת לך בשמחה רבה! אבל מה הסיכויים שאת גרה בהוד השרון? את יכולה לבנות לה מן בית קטן מקרטון ולשים בפנים בגדים ישנים או מגבות ישנות שאת לא צריכה ולהאכיל אותה שם לא דווקא בבית...תמצאי מקום מחבוא טוב אני יודעת שזה לוקח המון זמן וטיפול אבל כבר נגעת בה-אם תשאירי אותה ברחוב היא תמות תנסי להרגיל אותה למקום מסוים עם מחבוא ואז גם אם היא לא נמצאת באותו זמן תוכלי להשאיר לה אוכל בידיעה שהיא תחזור לשם אז באמת תמצאי לה מקום מחבוא הכי טוב שאת יכולה-מנסיון שלא היה לי מחבוא טוב לגורים קטנים שמצאתי ואני משערת שהשכנים לקחו אותם וזרקו אותם...כואב לי הלב לחשוב על זה..אני לא רוה שזה יקרה לחתולים אחרים אז תשתדלי בבקשה!...
 

mei8

New member
אז ככה...

הבנתי שאם היא הולכת ומתפקדת אז היא כנראה בת חודש וחצי חודשיים לפחות, אז היא כן... היא מקפצת ורצה למרות שהיא בגודל של... של... כף רגל במידה 36 בערך.. (באורך כמובן..) היא שתתה ואכלה קצת מהגבינה הלבנה, הבעיה היא מה הלאה? אני יכולה כל ערב לרדת ולתת לה קצת לאכול אבל אני לא יודעת כמה זמן היא תישאר שם... ועד כמה היא יודעת להתרחק ממכוניות אפילו בחניה.. :( אולי אני אקח אותה לאיזה גן ציבורי גדול - אבל אז אני לא אוכל להביא לה אוכל.. אני לא יודעת מה לעשות...
 

אשתר1

New member
תנסי לצלם אותה

ולעלות תמונה שלה לפורום,אולי מישהו יתאהב ויחליט לאמצה. בכל מקרה אם היא כבר גמולה ולא יונקת ניתן לתת לה קוט'ג,פסטרמה טונה,מזון חתולים יבש מורטב מעט עם מים. אבל לא חלב זה גורם לשילשול. סדרי לה להלילה מקום שבו תוכל לישון בשקט עם איזה בד מקום שקט ובטוח. בקשר לפארק ,מסוכן שם יש כלבים וזה ולא יהיה מי שידאג לה למזון.
 

dinora12

New member
../images/Emo210.gifאסתר צודקת..

בפארק מסוכן...נסי להעלות תמונות
 

mei8

New member
יש בזה משהו...

באמת לא כדאי בפארק.. אני אשאיר אותה כאן כמה שהיא תהיה מוכנה להישאר... אני אנסה לצלם אותה מחר בבוקר כי היא שחורה אז לא יעזור בלילה :) תודה רבה ושנה טובה... :)
 

mei8

New member
לגבי פרונטליין..

אם אני אשים לה כמה טיפות של פרונטליין זה בסדר? לא ניראה לי שיש לה פרעושים אבל ניראה לי שכדאי בכל מקרה... יש הבדל בין הפרונטליין של חתולים לשל כלבים?
 

אשתר1

New member
לגורים

לא שמים את התרסיס ישירות על הגוף,אלא מרססים על צמר גפן או בד ואז עוברים על הפרווה עם מעט חומר. יש הבדל במינון עם פרונטליין כלבים וחתולים, במידה ואת משתמשת בתרסיס כלבים למהול את החומר עם מעט מים.
 
שימוש בתרסיס-

מיועד הן לכלבים והן לחתולים, אך יש להתאים את כמותו לגודל בעל החיים. יש לרסס 2-4 לחיצות על התרסיס לכל ק"ג גוף, ובמקרה של גור כל כך קטן- לרסס על מטלית כ 2-3 לחיצות ולעבור על גופו של החתלתול. אין למהול במים!!!!! החומר ליפופילי (נמשך לשומן) ולכן מהילתו במים תפגע ביעילותו. בגיל חודשיים ניתן להשתמש באמפולות, הנוחות יותר לחתול ולבעלים. יש להתאים את גודל וסוג בעל החיים לרשום על גבי האריזה, כיוון שיש הבדלים במינונים.
 
למעלה