וספייק עכשיו אצלי ../images/Emo99.gif
היום הבאתי אותו. הוא כל כך מתוק שחבל על הזמן. ויפיוף אמיתי. בדרך חזרה,הקיא באוטו 3 פעמים
, האוטו מסריח בטירוף עכשיו, למרות שניקיתי אותו,מקווה שהריח יעבור. למישהו יש רעיון איך מנקים ריפוד של האוטו,מהסרחון הזה? באמצע הדרך עצרתי, כדי לנקות, לאחר שניקיתי,ביקשתי מהבת שלי ללכת לפח ולזרוק את המגבות, כשהיא הלכה, ספייק נעמד,והחל לילל לכיוונה, לא רצה שתלך, נכון שהוא מתוק? עכשיו הוא בחצר, צ'יקה (הכלבה הותיקה שלי,והנמוכה מאד לעומת ספייקי) ממש נלחמה על המקום שלה, לא הסכימה שיתקרב אליה בכלל. והוא בעינים אומללות מבקש ממני רחמים, כזה מתוק. אז עכשיו הוא ממש מעבר לדלת, יושב לו עדיין קצת בהלם, רק לפני חצי שעה הסכים לאכול. לאט לאט יתרגל למקום החדש,וצ'יקה תתרגל אליו ויהיו חברים טובים. אז זהו,עכשיו אני צריכה להתרגל ל-2 כלבים. אחד בגודל של פיל ואחד בגודל של ג'וק חחחחחח