מפת קווי דן 1959 חלק ג.
מפת קווי דן 1959 חלק ג.מפת קווי דן 1959 חלק ב.
מפת קווי דן 1959 חלק ג.מפת קווי דן 1959 חלק ב.
תודה איציק, זה פשוט מדהים!!!!מפת קווי דן 1959 חלק ג.
איך זה שיש רק קו אחד לבת יםמפת קווי דן 1959 חלק ג.
עד גבול בת ים למען הדיוקאיך זה שיש רק קו אחד לבת ים
ואין בכלל קווים לחולון?
אז מי נכנס אז לבת ים?עד גבול בת ים למען הדיוק
רק בסוף שנות ה-60 נוסד קו 18 שנכנס לבת-ים ממש. ל"דן" היה אסור להכנס לבת-ים ולחולון. תודה על המפה המדהימה - מדוע חסר בה הצד המערבי של הצפון הישן?
בת ים וחולון היו שייכים לדרום יהודהאז מי נכנס אז לבת ים?
ירד = krauseבת ים וחולון היו שייכים לדרום יהודה
אשר הפכו לאגד אשד בשנת 1951.זאת אומרת שבשנת הוצאת מפה זו, בת ים וחולון היו בשליטה מלאה של "אגד".
איך זה קרה שמאוחר יותר דן קיבלבת ים וחולון היו שייכים לדרום יהודה
אשר הפכו לאגד אשד בשנת 1951.זאת אומרת שבשנת הוצאת מפה זו, בת ים וחולון היו בשליטה מלאה של "אגד".
כנ"ל לגבי הרצליה, רעננה, כ"ס, רשל"צאיך זה קרה שמאוחר יותר דן קיבל
רשות להפעיל קווים לבת ים וחולון? ומי קבע איזה קו יופעל ע"י דן ואיזה קו יופעל ע"י אגד? הרי לשתי החברות יש קווים מחולון לתל אביב והחלוקה לא נראית לי ברורה.
הקו לבת ים.בת ים כונתה בעבר"בית וגןאיך זה שיש רק קו אחד לבת ים
ואין בכלל קווים לחולון?
מפת קווי התחבורה 1934 .הקו לבת ים.בת ים כונתה בעבר"בית וגן
בת ים הוקמה בשנות ה 30 כשכונה דרומית ליפו ונקראה "בית וגן" היה לה אוטובוס של חברה פרטית שנקרא "שרות בית וגן -תל אביב" ומספר הקו היה S21 אני מציג תמונה של האוטובוס . התמונה באדיבות דני גולדשמידט וארכיון אגד. אני מציג מפת תחבורה אשר הצגתי כבר לפני מספר חודשים. המפה משנת 1934. שימו לב לקו S21 המופיע באזור בת ים. המפה הינה מקורית ומלווה בלוחות זמנים של הרכבת באותן שנים.המפה כמובן מארכיון krause העומד לרשות הפורום.
שימו לב.רואים בברור את כל תחנותמפת קווי התחבורה 1934 .
זה מאוד מעניין, מתי התחילו בשיטתמפת קווי התחבורה 1934 .
P.R = palestine railways .אני מביןזה מאוד מעניין, מתי התחילו בשיטת
מספור הקווים הבינעירוניים בשלוש ספרות? ומה פירוש הקידומות A, S, N? האם PR זה שירות משלים של Palestine Railways? תודה על מאמצי הסריקה - אני יכול להסתכל על המפות האלה שעות!
תודה רבה על המידע הנוסף!P.R = palestine railways .אני מבין
שאתה מתכוון לסימון PR בתוך עיגול ליד רמת גן. ובכן,היה קו משותף של אוטובוס מתחנת הרכבת בעיקר בראש העין לתל אביב.השיתוף היה בין רכבת פלשתין לבין חברת איחוד רגב אשר הפעילה את קווי התחבורה בין פתח תקווה רמת גן ותל אביב. הסימון A ניתן לקווי "אגד" הסימון S ניתן לכל קווי "דרום יהודה" s=south . הסימון N ניתן לקווי הצפון N=north
וואו, זה מדהים.מפת קווי התחבורה 1934 .
אילו מספרים נשמרו עד היום?וואו, זה מדהים.
למה ב-1934 הוציאו מפות כאלה והיום לא? תארו לעצמכם: אטלס קווי האוטובוס והרכבת בישראל, משותף לכל החברות. נכון שזה יהיה נחמד?
*חלק מהמספריםאילו מספרים נשמרו עד היום?
קו 43 עדיין מגיע לתל ליטווינסקי, אלא שהיום הוא נוסע לבת ים וחולון. האם בירושלים חלק מהמסקים נשמרו? 7 לתלפיות? 17 או 18 לנוה יעקב? אולי 32 עדיין מגיע למעלות-תרשיחא?
היישוב "נווה יעקב"פונה ב 1948 .אילו מספרים נשמרו עד היום?
קו 43 עדיין מגיע לתל ליטווינסקי, אלא שהיום הוא נוסע לבת ים וחולון. האם בירושלים חלק מהמסקים נשמרו? 7 לתלפיות? 17 או 18 לנוה יעקב? אולי 32 עדיין מגיע למעלות-תרשיחא?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.