מפת סימון שבילים הכרמל

מפת סימון שבילים הכרמל

מישהו יודע מהי הגרסה המעודכנת ביותר של מפת סימון שבילים מס' 4 (הכרמל)? בסטימצקי (בסניף ליד ביתי) מוכרים את מהדורת 2003 ולא יודעים לומר אם מדובר בגרסה העדכנית ביותר או לא. אודה אם תוכלו לספק תשובה לשאלה... תודה, דרור.
 
תודה, ועוד משהו קטן...

רק כדי לוודא, מדובר גם על הגרסה המנויילנת כשאתה מתייחס לנובמבר כצפי להגעה לחנויות?
 

Doctorc5

New member
כדאי

השינויים הם לא זניחים וזה במיוחד כאשר עברו כמעט 3 שנים מהמפה האחרונה
 

Doctorc5

New member
לעמית

אתה חושב שאולי בחנות של החברה (בשפלה 3) תהיה המפה יותר מוקדם?
 

ravitf

New member
מנצלשת, עמית האם מפת חרמון-גולן

תצא חדשה ב2005? שלי די ישנה ואני שוקלת אם להחליף עכשיו או לחכות (לא דחוף לי) תודה!
 
תשובות (גם ל- Doctorc5)

1. למיטב ידיעתי כל פעם שיוצאת מהדורה חדשה, יוצאת גם הגרסה המנויילנת (אותן מפות בדיוק, אבל שעברו למינציה). 2. תחלופת המלאי בחנויות קשורה להצע וביקוש. יש להניח שהמקום הראשון בו תימכרנה המפות המעודכנות הוא במרכז למיפוי ישראל ברחוב לינקולן (רבע שעה ברגל מהחברה להגנת הטבע בת"א), וזמן קצר לאחר מכן - או במקביל - גם בחנות החלה"ט ברחוב השפלה 3. במקומות אחרים זה יכול לקחת זמן, בשל הרצון של בעלי החנויות להיפטר מהמלאי שברשותם. 3. למיטב ידיעתי במהדורה זו ספציפית (כרמל 2005) צפויים שינויים רבים, בין היתר שפע מסלולי טיול מסומנים חדשים - דרך נוף יערות ציפורי, שביל סובב נופית, שבילים ביער עופר וכד', תוואי גדר ההפרדה שלא סומן במהדורה הקודמת, ושינויים הנובעים מפיתוח ובנייה.
 
תודה! ../images/Emo13.gif

עזרת מאד
 

shaishoo

New member
יש מקום כלשהו

ששם יש עידכון של המפה? כלומר לא תצלום או משהו כזה רק במילים שביל מס ... וכד.. ???
 
נצל"ש

כל כמה זמן כדאי או רצוי להחליף ולחדש מפה? מתי מפה נחשבת לישנה ולא מעודכנת וכדאי להחליפה במהדורה חדשה?
 
תשובה

תמיד תמיד תמיד מומלץ לתכנן ולטייל רק בהסתמך על המפות העדכניות ביותר. זה גם נותן לך תשובה - מתי להחליף את המפה. מפה מטוילת במיוחד באזור עתיר שינויים, שמהדורה חדשה שלה יוצאת כל שנתיים, מומלץ להחליף בהתאם כל שנתיים (2,4,9).
 
ועוד שאלה...

יש דרך להחליף מהדורה ישנה (לדוגמא יש לי כרמל 2003 מנוילנת) במהדורה חדשה, בלי לשלם את כל הכסף. כלומר לעשות עסקת חליפין, של ישנה תמורת חדשה עם תוספת כסף סמלית?
 
בהחלט

זו האופציה המומלצת, וכך גם אני עושה. אני לא בטוח לגבי המחיר (למיטב זכרוני - אם לא שינו - בסביבות ה-50 ש"ח). בהזדמנות הקרובה שאגיע לתל אביב (כנראה בעוד שבועיים או שלושה) אבצע את החילופים ואדווח (אם כי אני בטוח שיהיו כאן מי שיקדימו אותי). אגב, אפשר להחליף מפה במפה אחרת (למשל, לתת מפה מס' ולקבל מפה מס' 2). אגב 2, המפות הישנות נגרסות ולא נעשה בהן שימוש.
 

Rebeccan

New member
מרכז מיפוי ישראל, רח' לינקולן

ואגב כתם - אפשר לבצע החלפות גם בסניפי החברה להגנת .. אשלח לך מסר עם פרטים, אם תרצה פרינצסה
בגן הפרחים
 
למעלה