מפת מיקום קווי "דן" בתחנה מרכזית ישנה

מצב
הנושא נעול.

Dannycom

New member
מפת מיקום קווי "דן" בתחנה מרכזית ישנה

מפת מיקום קווי "דן" בתחנה מרכזית ישנה
המפה היא משנת 1989 שהעותק השלם שלה נמצא אצלי ובה מפורט באלה רחובות ורציפים חונה כל קו. בהזדמנות זו אשמח לקבל השלמה של התמונה לגבי קווי "אגד". אני זוכר שקווי 405 הדו-קומתיים וקו 900 לחיפה חנו ברציפים, קווי נתניה חנו ברח' הגר"א וקווי 5XX חנו ברח' פין. מעבר לזה לא זוכר הרבה, ואשמח אם מומחי הפורום ירעננו את זכרוני.
 
מה הם קווים 68א ו 3א מה יעדם ושל מי הפעיל את

מפת מיקום קווי "דן" בתחנה מרכזית ישנה
המפה היא משנת 1989 שהעותק השלם שלה נמצא אצלי ובה מפורט באלה רחובות ורציפים חונה כל קו. בהזדמנות זו אשמח לקבל השלמה של התמונה לגבי קווי "אגד". אני זוכר שקווי 405 הדו-קומתיים וקו 900 לחיפה חנו ברציפים, קווי נתניה חנו ברח' הגר"א וקווי 5XX חנו ברח' פין. מעבר לזה לא זוכר הרבה, ואשמח אם מומחי הפורום ירעננו את זכרוני.
מה הם קווים 68א ו 3א מה יעדם ושל מי הפעיל את
הקווים האלה
 

אורי404

New member
אם אני לא טועה 68א דומה ל-168 כיום

מה הם קווים 68א ו 3א מה יעדם ושל מי הפעיל את
הקווים האלה
אם אני לא טועה 68א דומה ל-168 כיום
אולי אז תחנת הקצה הייתה בתחנה המרכזית ולא במסוף כרמלית, ככיום.
את הקו הפעיל קואופרטיב (דאז. כיום חברה) "דן".
 

mister K

New member
68א הוא 168 של היום

מה הם קווים 68א ו 3א מה יעדם ושל מי הפעיל את
הקווים האלה
68א הוא 168 של היום
רק שאז הוא פעל עד התחנה המרכזית ולכיוון תל אביב נסע דרך רחוב הרכבת (עד שקווים הרסו את המסלול).
בכיוון השני תמיד נסע דרך יצחק שדה.
 

Dannycom

New member
לא הרס מסלול אלא סימטריות

68א הוא 168 של היום
רק שאז הוא פעל עד התחנה המרכזית ולכיוון תל אביב נסע דרך רחוב הרכבת (עד שקווים הרסו את המסלול).
בכיוון השני תמיד נסע דרך יצחק שדה.
לא הרס מסלול אלא סימטריות
בזמנו 168 נסע דרך יצחק שדה וחזר דרך לה גארדיה מכיוון שהתחנה הסופית שלו הייתה בדרך פ"ת פינת השומרון לכיוון בית מעריב. בערך בשנת 1995 הוארך הקו למסוף כרמלית ואז התחיל לנסוע דרך הרכבת. מאוחר יותר בשנות האלפיים הושבה לקו הסימטריות אבל כנראה היה עדיף שהיה נוסע דרך הרכבת בשני הכיוונים.
 

mister K

New member
סימטריות גרועה!

לא הרס מסלול אלא סימטריות
בזמנו 168 נסע דרך יצחק שדה וחזר דרך לה גארדיה מכיוון שהתחנה הסופית שלו הייתה בדרך פ"ת פינת השומרון לכיוון בית מעריב. בערך בשנת 1995 הוארך הקו למסוף כרמלית ואז התחיל לנסוע דרך הרכבת. מאוחר יותר בשנות האלפיים הושבה לקו הסימטריות אבל כנראה היה עדיף שהיה נוסע דרך הרכבת בשני הכיוונים.
סימטריות גרועה!
168 בימי דן היה מהיר באופן משמעותי לכיוון תל אביב.
הסיבוב דרך יצחק שדה ובגין מוסיף כ-10 דקות למסלול.

חוץ מזה שגם כיום אין סימטריות לאורך כל המסלול, שכן לכיוון ת"א הקו עדיין נוסע דרך לה גווארדיה ופונה ימינה ליגאל אלון. אם המטרה הייתה באמת ליצור סימטריות, היו מעבירים את הקו דרך משה דיין ויצחק שדה בשני הכיוונים, כמו קווים 9 ו-39.
שמועה אומרת ששינוי מסלול הקו בכיוון תל אביב על ידי חברת קווים, נבעה מבקשה של עובדי חברת החשמל שהיו מקושרים לחברה בתחילת דרכה. לאור החאפריות הפושעת שאפפה את חברת קווים בשנותיה הראושונות, אני לא אתפלא אם זה נכון. אבל חשוב להדגיש שאין לי הוכחות לכך וזו רק סברה.
 

אורי404

New member
אני זוכר גם דבר אחר בקו 168

סימטריות גרועה!
168 בימי דן היה מהיר באופן משמעותי לכיוון תל אביב.
הסיבוב דרך יצחק שדה ובגין מוסיף כ-10 דקות למסלול.

חוץ מזה שגם כיום אין סימטריות לאורך כל המסלול, שכן לכיוון ת"א הקו עדיין נוסע דרך לה גווארדיה ופונה ימינה ליגאל אלון. אם המטרה הייתה באמת ליצור סימטריות, היו מעבירים את הקו דרך משה דיין ויצחק שדה בשני הכיוונים, כמו קווים 9 ו-39.
שמועה אומרת ששינוי מסלול הקו בכיוון תל אביב על ידי חברת קווים, נבעה מבקשה של עובדי חברת החשמל שהיו מקושרים לחברה בתחילת דרכה. לאור החאפריות הפושעת שאפפה את חברת קווים בשנותיה הראושונות, אני לא אתפלא אם זה נכון. אבל חשוב להדגיש שאין לי הוכחות לכך וזו רק סברה.
אני זוכר גם דבר אחר בקו 168
בשנים הראשונות, ש"קווים" הפעילו את קו 168, חלק מהאוטובוסים (ואולי כולם) היו אוטובוסים בינעירוניים. כעבור שנים זה שונה לעירוניים.
אולי זה פתח לשינוי בקווים אחרים, כמו 47/247, 90 או קו הלילה 229. אגב בעבר כתבתי, שבעבר היו פועלים בקו 229 בינעירוניים וכיום אני לא בטוח לגמרי. ובכן בימים האחרונים בבילוי לילה עם חברים שלי במרכז כפר סבא, לפי מה שראיתי עדיין פועלים בינעירוניים בקו.
 

mister K

New member
לא בשנים אלא בחודש חודשיים הראשונים בלבד

אני זוכר גם דבר אחר בקו 168
בשנים הראשונות, ש"קווים" הפעילו את קו 168, חלק מהאוטובוסים (ואולי כולם) היו אוטובוסים בינעירוניים. כעבור שנים זה שונה לעירוניים.
אולי זה פתח לשינוי בקווים אחרים, כמו 47/247, 90 או קו הלילה 229. אגב בעבר כתבתי, שבעבר היו פועלים בקו 229 בינעירוניים וכיום אני לא בטוח לגמרי. ובכן בימים האחרונים בבילוי לילה עם חברים שלי במרכז כפר סבא, לפי מה שראיתי עדיין פועלים בינעירוניים בקו.
לא בשנים אלא בחודש חודשיים הראשונים בלבד
בניגוד לסוגיית 47 ו-90, כאן לא היה מדובר במשהו מוכתב ממשרד התחבורה.
פשוט חברת קווים רכשה (או קיבלה בזול ממרכבים) כמה מארסים מדגם B10B ו-B12B ולא היה לה מה לעשות איתם. לכן 168 נראה להם אז כמו הקו המתאים ביותר להפעיל עליו בינעירוניות.
מאוחר יותר עברו כמעט כל המארסים לעפולה.

הבינעירוניים בקווי השרון הם הכתבה ממשרד התחבורה של פקידים טיפשים שלא מבינים כלום. אני לא יודע מי ממתכנני המכרז החליט שכך יהיה, אבל כנראה שהוא מעולם לא נסע בקווים האלה לפני שהחליט כך. זה פשוט טימטום, אין לי הגדרה אחרת לכך ולצערי זה גם לא משתנה.
 

olli3

New member
מנהל
אפשר הסבר לגבי חברת החשמל.

סימטריות גרועה!
168 בימי דן היה מהיר באופן משמעותי לכיוון תל אביב.
הסיבוב דרך יצחק שדה ובגין מוסיף כ-10 דקות למסלול.

חוץ מזה שגם כיום אין סימטריות לאורך כל המסלול, שכן לכיוון ת"א הקו עדיין נוסע דרך לה גווארדיה ופונה ימינה ליגאל אלון. אם המטרה הייתה באמת ליצור סימטריות, היו מעבירים את הקו דרך משה דיין ויצחק שדה בשני הכיוונים, כמו קווים 9 ו-39.
שמועה אומרת ששינוי מסלול הקו בכיוון תל אביב על ידי חברת קווים, נבעה מבקשה של עובדי חברת החשמל שהיו מקושרים לחברה בתחילת דרכה. לאור החאפריות הפושעת שאפפה את חברת קווים בשנותיה הראושונות, אני לא אתפלא אם זה נכון. אבל חשוב להדגיש שאין לי הוכחות לכך וזו רק סברה.
אפשר הסבר לגבי חברת החשמל.
במה זה היטיב איתם השינוי הזה במסלול (בהנחה שהשמועה נכונה).
 

mister K

New member
משרדי חברת החשמל ביד אליהו

אפשר הסבר לגבי חברת החשמל.
במה זה היטיב איתם השינוי הזה במסלול (בהנחה שהשמועה נכונה).
משרדי חברת החשמל ביד אליהו
נמצאים בסמוך לצומת הרחובות יצחק שדה ויגאל אלון.
לפני השינוי קו 168 היה עובר שם רק לכיוון קרית אונו והחל מהשינוי הוא עובר שם בשני הכיוונים.
 

olli3

New member
מנהל
הבנתי, תודה.

משרדי חברת החשמל ביד אליהו
נמצאים בסמוך לצומת הרחובות יצחק שדה ויגאל אלון.
לפני השינוי קו 168 היה עובר שם רק לכיוון קרית אונו והחל מהשינוי הוא עובר שם בשני הכיוונים.
הבנתי, תודה.
 

alantan

New member
סימטריות ופניות אסורות שמאלה

סימטריות גרועה!
168 בימי דן היה מהיר באופן משמעותי לכיוון תל אביב.
הסיבוב דרך יצחק שדה ובגין מוסיף כ-10 דקות למסלול.

חוץ מזה שגם כיום אין סימטריות לאורך כל המסלול, שכן לכיוון ת"א הקו עדיין נוסע דרך לה גווארדיה ופונה ימינה ליגאל אלון. אם המטרה הייתה באמת ליצור סימטריות, היו מעבירים את הקו דרך משה דיין ויצחק שדה בשני הכיוונים, כמו קווים 9 ו-39.
שמועה אומרת ששינוי מסלול הקו בכיוון תל אביב על ידי חברת קווים, נבעה מבקשה של עובדי חברת החשמל שהיו מקושרים לחברה בתחילת דרכה. לאור החאפריות הפושעת שאפפה את חברת קווים בשנותיה הראושונות, אני לא אתפלא אם זה נכון. אבל חשוב להדגיש שאין לי הוכחות לכך וזו רק סברה.
סימטריות ופניות אסורות שמאלה
אחת הבעיות הרווחות היא רמזורים שאוסרים על פניה שמאלה מטעמי זרימת תנועה. מדוע שלא יאפשרו פניה שמאלה במקומות מסוימיום לקווים בשירות סדיר בלבד?

הדבר יאלץ הקמת נתיב פניה וחיישן שיוכל לתת עדיפות לאוטובוסים שצריכים לפנות. יש מעט אוטובוסים יחסית והדבר לא יעקב יותר מדי את התנועה ממול.
 

אוהד11

New member
כשאתה מאפשר לאוטובוס או תח"צ בכלל פניה או

סימטריות ופניות אסורות שמאלה
אחת הבעיות הרווחות היא רמזורים שאוסרים על פניה שמאלה מטעמי זרימת תנועה. מדוע שלא יאפשרו פניה שמאלה במקומות מסוימיום לקווים בשירות סדיר בלבד?

הדבר יאלץ הקמת נתיב פניה וחיישן שיוכל לתת עדיפות לאוטובוסים שצריכים לפנות. יש מעט אוטובוסים יחסית והדבר לא יעקב יותר מדי את התנועה ממול.
כשאתה מאפשר לאוטובוס או תח"צ בכלל פניה או
סטיה, אתה עלול למצוא עוד "שותפים" שיסבירו שהם לא ראו/לא ידעו/לא שמו לב/לא כל סיבה אחרת
 

mister K

New member
הדוגמה הבולטת ביותר היא בקו 239

סימטריות ופניות אסורות שמאלה
אחת הבעיות הרווחות היא רמזורים שאוסרים על פניה שמאלה מטעמי זרימת תנועה. מדוע שלא יאפשרו פניה שמאלה במקומות מסוימיום לקווים בשירות סדיר בלבד?

הדבר יאלץ הקמת נתיב פניה וחיישן שיוכל לתת עדיפות לאוטובוסים שצריכים לפנות. יש מעט אוטובוסים יחסית והדבר לא יעקב יותר מדי את התנועה ממול.
הדוגמה הבולטת ביותר היא בקו 239
עד השעה 9:00 בבוקר הקו נוסע לכיוון רידינג במסלול שונה לחלוטין לכל אורך הקטע מהסינרמה ועד דיזנגוף סנטר.
הכל בגלל רמזור אחד אומלל בפנייה שמאלה מיגאל אלון לגבעת התחמושת שלא נותן אור ירוק לפני השעה 9:00.

אם כי דעתי באשר לקו הזה נותנה כפי שהייתה. לדעתי הוא צריך לנסוע במסלול חלופת הבוקר בשני הכיוונים ובכל שעות היום.
הקו שצריך לנסוע דרך עזריאלי מכל בחינה אפשרית הוא קו 9, כפי שבוצע בהתחלה עד שאיזה כמה קומבינטורים מתל חיים בכו.
כך גם השירות בין יצחק שדה לדיזנגוף ישתפר (כיום יש רק את 39 שנוסע מלא בקטע הזה), גם אמינות קווים 39 ו-239 תעלה ויותר אנשים יוכלו להסתמך עליהם בשעות הלילה אם התחנות יהיו זהות כפי שתוכנן בהתחלה, וגם השירות לחלקו הצפוני של רחוב משה דיין ישתפר פלאים באמצעות קו 9 (מה שגם ייתן מענה לחיילים בבסיס אשר נמצא בסביבה. כיום הם נדחסים למיניבוסים של קו 23 ובשעות מסוימות פשוט סותמים את הקו האומלל הזה לגמרי).
 

orchilit

New member
מסכים לחלוטין

הדוגמה הבולטת ביותר היא בקו 239
עד השעה 9:00 בבוקר הקו נוסע לכיוון רידינג במסלול שונה לחלוטין לכל אורך הקטע מהסינרמה ועד דיזנגוף סנטר.
הכל בגלל רמזור אחד אומלל בפנייה שמאלה מיגאל אלון לגבעת התחמושת שלא נותן אור ירוק לפני השעה 9:00.

אם כי דעתי באשר לקו הזה נותנה כפי שהייתה. לדעתי הוא צריך לנסוע במסלול חלופת הבוקר בשני הכיוונים ובכל שעות היום.
הקו שצריך לנסוע דרך עזריאלי מכל בחינה אפשרית הוא קו 9, כפי שבוצע בהתחלה עד שאיזה כמה קומבינטורים מתל חיים בכו.
כך גם השירות בין יצחק שדה לדיזנגוף ישתפר (כיום יש רק את 39 שנוסע מלא בקטע הזה), גם אמינות קווים 39 ו-239 תעלה ויותר אנשים יוכלו להסתמך עליהם בשעות הלילה אם התחנות יהיו זהות כפי שתוכנן בהתחלה, וגם השירות לחלקו הצפוני של רחוב משה דיין ישתפר פלאים באמצעות קו 9 (מה שגם ייתן מענה לחיילים בבסיס אשר נמצא בסביבה. כיום הם נדחסים למיניבוסים של קו 23 ובשעות מסוימות פשוט סותמים את הקו האומלל הזה לגמרי).
מסכים לחלוטין
היה צריך לקרות מה שהיה מלכתחילה עם מזלג x39 וקו 9. (קו 9 עדיין עשה את מסלולו כפי שעשה היום, ועדיין עבר באיכילוב ובעיריית ת"א).
 

mister K

New member
אבל המסכנים מתל חיים בכו מרה...


מסכים לחלוטין
היה צריך לקרות מה שהיה מלכתחילה עם מזלג x39 וקו 9. (קו 9 עדיין עשה את מסלולו כפי שעשה היום, ועדיין עבר באיכילוב ובעיריית ת"א).
אבל המסכנים מתל חיים בכו מרה...

משום שבמסלול החדש הנסיעה בשעות מסוימות בבוקר הייתה ארוכה יותר.
עם זאת, במצב כיום השירות הורע להרבה יותר אנשים מאשר הכמה תושבים מתל חיים שנוסעים לאיכילוב דווקא בשעות המדוברות והגיעו כמה דקות מאוחר יותר.

מה עם כל האנשים שצריכים בלילה את 39 ו-239 (שני קווים שתדירות כל אחד מהם בלילה איומה) ולא יודעים באיזו תחנה לחכות? ההחלפה בין 9 ו-239 פשוט חיסלה את מזלג 239 בלילה והיה לו פוטנציאל!
מה עם כל הנוסעים מצפון רחוב משה דיין שצריכים להגיע למרכז ת"א וחוץ מקו 23 אין להם כלום?
מה עם כל החיילים מהבסיס שצריכים להגיע לרכבת השלום והמיניבוס של 23 מדלג על התחנה שלהם (ומבחינתו עושה בשכל), ועם כל הנוסעים של 23 שנאלצים לסבול את סתימת הקו אם הוא כן עוצר להם?
מה עם כל הנוסעים מכפר שלם ומתל חיים עצמה שעד השעה 9:00 נאלצים לנסוע לעזריאלי עם 59 שגם ככה מגיע עמוס מאור יהודה ובתדירות בינונית, בעזרתו של הרמזור שלא מאפשר לקו 239 לנסוע משם בשעות האלו?

מכל בחינה 9 הוא הקו שצריך לנסוע מעזריאלי.
ברור שאם יהיה נת"צ בדרך השלום ובקפלן כפי שתוכנן זה יהיה יותר טוב (בתוספת עוד קווים שיצדיקו אותו), אבל גם במצב כיום צריך להעביר אותו משם. עובדה שקו 56 נוסע ככה שנים וזה לא נורא בכלל.

הכניעה של מקבלי ההחלטות למיעוט צעקני ומקושר שבגללה פשוט הרסו את הכל, היא פשוט... נו טוב, לא רוצה להוציא לשון הרע כי עוד ימחקו את ההודעה. אבל האיוולת הזאת פשוט מרתיחה אותי.
 

alantan

New member
אם זה לשון הרע אז לא נמחוק לך את ההודעה

אבל המסכנים מתל חיים בכו מרה...

משום שבמסלול החדש הנסיעה בשעות מסוימות בבוקר הייתה ארוכה יותר.
עם זאת, במצב כיום השירות הורע להרבה יותר אנשים מאשר הכמה תושבים מתל חיים שנוסעים לאיכילוב דווקא בשעות המדוברות והגיעו כמה דקות מאוחר יותר.

מה עם כל האנשים שצריכים בלילה את 39 ו-239 (שני קווים שתדירות כל אחד מהם בלילה איומה) ולא יודעים באיזו תחנה לחכות? ההחלפה בין 9 ו-239 פשוט חיסלה את מזלג 239 בלילה והיה לו פוטנציאל!
מה עם כל הנוסעים מצפון רחוב משה דיין שצריכים להגיע למרכז ת"א וחוץ מקו 23 אין להם כלום?
מה עם כל החיילים מהבסיס שצריכים להגיע לרכבת השלום והמיניבוס של 23 מדלג על התחנה שלהם (ומבחינתו עושה בשכל), ועם כל הנוסעים של 23 שנאלצים לסבול את סתימת הקו אם הוא כן עוצר להם?
מה עם כל הנוסעים מכפר שלם ומתל חיים עצמה שעד השעה 9:00 נאלצים לנסוע לעזריאלי עם 59 שגם ככה מגיע עמוס מאור יהודה ובתדירות בינונית, בעזרתו של הרמזור שלא מאפשר לקו 239 לנסוע משם בשעות האלו?

מכל בחינה 9 הוא הקו שצריך לנסוע מעזריאלי.
ברור שאם יהיה נת"צ בדרך השלום ובקפלן כפי שתוכנן זה יהיה יותר טוב (בתוספת עוד קווים שיצדיקו אותו), אבל גם במצב כיום צריך להעביר אותו משם. עובדה שקו 56 נוסע ככה שנים וזה לא נורא בכלל.

הכניעה של מקבלי ההחלטות למיעוט צעקני ומקושר שבגללה פשוט הרסו את הכל, היא פשוט... נו טוב, לא רוצה להוציא לשון הרע כי עוד ימחקו את ההודעה. אבל האיוולת הזאת פשוט מרתיחה אותי.
אם זה לשון הרע אז לא נמחוק לך את ההודעה
לשון הרע מעצם הגדרתה היא דבר אמת, ואין בכך עבירה אזרחית, וגם אין בכך כמדומני שום עבירה על התקנון.

דיבה לעומת זאות היא דבר שקר שנאמר על אדם או ארגון - ולו היתה כזו הודעתך היתה נמחקת...
 

alantan

New member
תיקון: החוק נקרא איסור לשון הרע, למרות

אם זה לשון הרע אז לא נמחוק לך את ההודעה
לשון הרע מעצם הגדרתה היא דבר אמת, ואין בכך עבירה אזרחית, וגם אין בכך כמדומני שום עבירה על התקנון.

דיבה לעומת זאות היא דבר שקר שנאמר על אדם או ארגון - ולו היתה כזו הודעתך היתה נמחקת...
תיקון: החוק נקרא איסור לשון הרע, למרות
שהאיסורים שלו הם לגבי דיבה, כלומר דברים שאינם נכונים. החוק מתיר ביצוע לשון הרע כשהדברים נכונים ולטובת הציבור.

מבחינה הלכתית, אם הדברים אינם נכונים אז מדובר בכלל בהוצאת דיבה ולא הוצאת לשון הרע... כך ששם החוק אינו ממש הגיוני.
 

alantan

New member
מסכים עם כל מלה

הדוגמה הבולטת ביותר היא בקו 239
עד השעה 9:00 בבוקר הקו נוסע לכיוון רידינג במסלול שונה לחלוטין לכל אורך הקטע מהסינרמה ועד דיזנגוף סנטר.
הכל בגלל רמזור אחד אומלל בפנייה שמאלה מיגאל אלון לגבעת התחמושת שלא נותן אור ירוק לפני השעה 9:00.

אם כי דעתי באשר לקו הזה נותנה כפי שהייתה. לדעתי הוא צריך לנסוע במסלול חלופת הבוקר בשני הכיוונים ובכל שעות היום.
הקו שצריך לנסוע דרך עזריאלי מכל בחינה אפשרית הוא קו 9, כפי שבוצע בהתחלה עד שאיזה כמה קומבינטורים מתל חיים בכו.
כך גם השירות בין יצחק שדה לדיזנגוף ישתפר (כיום יש רק את 39 שנוסע מלא בקטע הזה), גם אמינות קווים 39 ו-239 תעלה ויותר אנשים יוכלו להסתמך עליהם בשעות הלילה אם התחנות יהיו זהות כפי שתוכנן בהתחלה, וגם השירות לחלקו הצפוני של רחוב משה דיין ישתפר פלאים באמצעות קו 9 (מה שגם ייתן מענה לחיילים בבסיס אשר נמצא בסביבה. כיום הם נדחסים למיניבוסים של קו 23 ובשעות מסוימות פשוט סותמים את הקו האומלל הזה לגמרי).
מסכים עם כל מלה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה