מפרקית של דן נשרפה במחלף יוספטל

מצב
הנושא נעול.
הבעיה לא באוטובוסים, הבעיה באנשים

ועכשיו? בדרך לגריטה? התקלה נראית
כמעט בוודאות כמו תקלה שהחלה במנוע עצמו.
איפה ימי הטייגרים העליזים שכמעט ולא עלו באש?!
הבעיה לא באוטובוסים, הבעיה באנשים
פעם היה אכפת מכל אוטובוס, אכפת מהעובדים ואכפת מהנוסעים. הכלים היו מתוחזקים בתחזוקה מונעת מתוך ראייה ארוכת טווח.
היום מסתכלים על האוטובוס, העבוד והנוסע מתוך החור שבגרוש. עובדים על מינימום רזרבות ותחזוקת שבר. מה שיכול - נוסע וככה זה נראה...
 

דביר419

New member
רמת התחזוקה בכלים של דן

הבעיה לא באוטובוסים, הבעיה באנשים
פעם היה אכפת מכל אוטובוס, אכפת מהעובדים ואכפת מהנוסעים. הכלים היו מתוחזקים בתחזוקה מונעת מתוך ראייה ארוכת טווח.
היום מסתכלים על האוטובוס, העבוד והנוסע מתוך החור שבגרוש. עובדים על מינימום רזרבות ותחזוקת שבר. מה שיכול - נוסע וככה זה נראה...
רמת התחזוקה בכלים של דן
פשוט מזעזעת , הכול נובע מחוסר במכונת רזרביות כפי שהיה פעם , אין זמן לבצע תיקונים קטנים / גדולים והנה התוצאות.
 
הבעיה שהחוסר ברזרביות נעשה במודע

רמת התחזוקה בכלים של דן
פשוט מזעזעת , הכול נובע מחוסר במכונת רזרביות כפי שהיה פעם , אין זמן לבצע תיקונים קטנים / גדולים והנה התוצאות.
הבעיה שהחוסר ברזרביות נעשה במודע
ישנה החלטה אסטרטגית להחזיק מינימום צי של רזרביות אפשרי ולהציג נתוני ניצולת מקסימליים של כלל הצי.
לפני מספר שנים המספר עמד על 94% מכונות מנוצלות לעומת כלל הצי, אם אינני טועה.
 

mister K

New member
לא נותר לי אלא להסכים

הבעיה לא באוטובוסים, הבעיה באנשים
פעם היה אכפת מכל אוטובוס, אכפת מהעובדים ואכפת מהנוסעים. הכלים היו מתוחזקים בתחזוקה מונעת מתוך ראייה ארוכת טווח.
היום מסתכלים על האוטובוס, העבוד והנוסע מתוך החור שבגרוש. עובדים על מינימום רזרבות ותחזוקת שבר. מה שיכול - נוסע וככה זה נראה...
לא נותר לי אלא להסכים
התחזוקה בדן בשנה-שנתיים האחרונות הפכה מזעזעת.
האוטובוסים נראים נורא, חוסכים אפילו בצבע, הרבה מכונות נופלות ופותחות סידורים וכמובן האוטובוסים שלאחרונה נשרפים בקצב (מה שבעבר לא קרה בדן בתדירות כזאת).
פעם התחזוקה בדן נחשבה לטובה ביותר והניקיון היה אפילו יותר טוב מאגד. מדובר על לפני 5-10 שנים בערך, אבל איפה אז ואיפה היום...

ועוד לא דיברנו על צימצומי הנסיעות בכל הזדמנות אפשרית. היום בערב הלכתי בקינג ג'ורג', כל האוטובוסים עברו מפוצצים אחרי התחנה של הסנטר וחלקם אפילו לפני.
המוני אנשים ברחובות בגלל חנוכה למרות זאת התדירות מצטמצמת לה בלא מעט קווים, בתירוץ לא קשור שאין לימודים...

אין מנוס מלעשות בדק בית בחברה.
זה לא ראוי לחברה ותיקה ומכובדת כמו דן להיראות כך.
 

אשרי1987

New member
כל מה שקרה זה בגלל השבתה של מפרקיות SG

לא נותר לי אלא להסכים
התחזוקה בדן בשנה-שנתיים האחרונות הפכה מזעזעת.
האוטובוסים נראים נורא, חוסכים אפילו בצבע, הרבה מכונות נופלות ופותחות סידורים וכמובן האוטובוסים שלאחרונה נשרפים בקצב (מה שבעבר לא קרה בדן בתדירות כזאת).
פעם התחזוקה בדן נחשבה לטובה ביותר והניקיון היה אפילו יותר טוב מאגד. מדובר על לפני 5-10 שנים בערך, אבל איפה אז ואיפה היום...

ועוד לא דיברנו על צימצומי הנסיעות בכל הזדמנות אפשרית. היום בערב הלכתי בקינג ג'ורג', כל האוטובוסים עברו מפוצצים אחרי התחנה של הסנטר וחלקם אפילו לפני.
המוני אנשים ברחובות בגלל חנוכה למרות זאת התדירות מצטמצמת לה בלא מעט קווים, בתירוץ לא קשור שאין לימודים...

אין מנוס מלעשות בדק בית בחברה.
זה לא ראוי לחברה ותיקה ומכובדת כמו דן להיראות כך.
כל מה שקרה זה בגלל השבתה של מפרקיות SG
שגרמה לחוסר ברזרבה בצי
 

mister K

New member
נראה כמו איקס


_______
על פניו לא נראה שמצדיק השבתה. אך כפי שנכתב יתכן ויש נזק חמור משנראה
נראה כמו איקס

וחבל מאוד...
מפרקית יורו 4 חדשה יחסית שלא אמורה להישרף.
אוטו כזה עולה הרבה מאוד כסף ועם מצוקת המכונות הנוכחית בדן על אחת כמה וכמה.

אני עוד זוכר את ה-569 חדשה בקו 43 כשיהודית וולקר קיבלה אותה לסידור.
עכשיו היא (הייתה) שייכת לקו 18 אם אני לא טועה.
 
אגב מפרקיות וקו 18,

נראה כמו איקס

וחבל מאוד...
מפרקית יורו 4 חדשה יחסית שלא אמורה להישרף.
אוטו כזה עולה הרבה מאוד כסף ועם מצוקת המכונות הנוכחית בדן על אחת כמה וכמה.

אני עוד זוכר את ה-569 חדשה בקו 43 כשיהודית וולקר קיבלה אותה לסידור.
עכשיו היא (הייתה) שייכת לקו 18 אם אני לא טועה.
אגב מפרקיות וקו 18,
יש שמועות כלשהן לגבי מכונות תיקוף מאחור? האם זה הולך לקרות בקווים נוספים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה