מפרקית סקניה בדרך?

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
מפרקית סקניה בדרך?

מפרקית סקניה בדרך?
קראתי כאן באחת ההודעות כי יש מפרקיות סקניה בדרך לאגד. האם למישהו יש מידע נוסף (מתי? כמה? תמונה...)?
מדובר בהיסטוריה קטנה. אחרי שנים (מישהו יודע מתי נרכשה ה0405 הארוכה האחרונה?) בהן נרכשו בארץ רק מפרקיות של MAN (למעט הפיליאס במטרונית)
תודה מראש
 
75-703-69? זו לא מפרקית, זו עירונית רגילה עם

מפרקית סקניה בדרך?
קראתי כאן באחת ההודעות כי יש מפרקיות סקניה בדרך לאגד. האם למישהו יש מידע נוסף (מתי? כמה? תמונה...)?
מדובר בהיסטוריה קטנה. אחרי שנים (מישהו יודע מתי נרכשה ה0405 הארוכה האחרונה?) בהן נרכשו בארץ רק מפרקיות של MAN (למעט הפיליאס במטרונית)
תודה מראש
75-703-69? זו לא מפרקית, זו עירונית רגילה עם
מרכב של הארגז, כמו זה שמורכב על שלדת מ.א.ן בשירות מטרופולין.
 
עכשיו מובן מקור השמועה

75-703-69? זו לא מפרקית, זו עירונית רגילה עם
מרכב של הארגז, כמו זה שמורכב על שלדת מ.א.ן בשירות מטרופולין.
עכשיו מובן מקור השמועה
ואני נבהלתי שבאמת הולכות להיות BRT של סקניה...

מישהו יודע מה הפנימי של 75-703-69?
 

טנק2

New member
נמוך כניסה=מרכב לא משהו

75-703-69? זו לא מפרקית, זו עירונית רגילה עם
מרכב של הארגז, כמו זה שמורכב על שלדת מ.א.ן בשירות מטרופולין.
נמוך כניסה=מרכב לא משהו
נמוך כניסה ולא נמוך רצפה כפי שיש בד"ך לאגד.
מה ההיגיון לעשות שתי מדרגות באמצע האוטובוס?
 

DanBus43Maalit72

Active member
נראה לי שה 75-703-69 נמוכת רצפה

נמוך כניסה=מרכב לא משהו
נמוך כניסה ולא נמוך רצפה כפי שיש בד"ך לאגד.
מה ההיגיון לעשות שתי מדרגות באמצע האוטובוס?
נראה לי שה 75-703-69 נמוכת רצפה
כמו שמרכבים עשו עם הפיוניר עבור אגד.
 

amirv

New member
ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה

נמוך כניסה=מרכב לא משהו
נמוך כניסה ולא נמוך רצפה כפי שיש בד"ך לאגד.
מה ההיגיון לעשות שתי מדרגות באמצע האוטובוס?
ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה
יש מבינים גדולים ממני, אך בגדול נמוך רצפה דורש מנוע מיוחד לכל אחד מארבעת הגלגלים כי אין צירים שמחברים בינהם.
נמוך כניסה דורש זאת רק עבור הגלגלים הקדמיים.

מאחר ונמוך כניסה עונה על הדרישות העיקריות (כניסה ויציאה מהירים ונוחים של אנשים, העלאת עגלות ילדים, מקום לכסאות גלגלים, רמפה בדלת האחורית, והוא מספק מספר קטן של מקומות ישיבה ללא צורך לעליית מדרגות עבור קשישים) נמוך רצפה מלא הוא כבר "הגדלת ראש". ולכן לא מחוייב המציאות.

בעולם מסודר יותר צריך לעשות הבחנה בין קווים חזקים לקווים לא חזקים, ולדרוש את נמוך הרצפה המלא רק בקווים החזקים, היכן שיש לעיתים קרובות עומסים גדולים והיכן שהמושבים בקדמת האוטובוס מתמלאים במהירות. אנחנו עוד לא שם.
 

אורי404

New member
אני חושב, ששינוי במתלים ולא במנוע. לגבי ישראל

ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה
יש מבינים גדולים ממני, אך בגדול נמוך רצפה דורש מנוע מיוחד לכל אחד מארבעת הגלגלים כי אין צירים שמחברים בינהם.
נמוך כניסה דורש זאת רק עבור הגלגלים הקדמיים.

מאחר ונמוך כניסה עונה על הדרישות העיקריות (כניסה ויציאה מהירים ונוחים של אנשים, העלאת עגלות ילדים, מקום לכסאות גלגלים, רמפה בדלת האחורית, והוא מספק מספר קטן של מקומות ישיבה ללא צורך לעליית מדרגות עבור קשישים) נמוך רצפה מלא הוא כבר "הגדלת ראש". ולכן לא מחוייב המציאות.

בעולם מסודר יותר צריך לעשות הבחנה בין קווים חזקים לקווים לא חזקים, ולדרוש את נמוך הרצפה המלא רק בקווים החזקים, היכן שיש לעיתים קרובות עומסים גדולים והיכן שהמושבים בקדמת האוטובוס מתמלאים במהירות. אנחנו עוד לא שם.
אני חושב, ששינוי במתלים ולא במנוע. לגבי ישראל
ההבדל בנמוך רצפה לנמוך כניסה, לדעתי הוא ביתר מכלולי השלדה. לא במנוע, אלא במכלולים אחרים, ביניהם מערכת המתלים.
עלות הרכישה והתחזוקה של נמוך רצפה מלא, גבוהה יותר מאשר בנמוך כניסה.

עד 2005 האוטובוסים המונגשים היו נמוכי רצפה בלבד."אגד תעבורה", שהחלו לפעול באשכול אשקלון-קרית גת, ביקשו אישור לנמוך כניסה ובעקבות זה, נכנסו לחברה נמוכי כניסה. כעבור מספר שנים נכנסו גם לחברות אחרות (ביניהן "מטרודן", "מטרופולין" ו"קווים"), אוטובוסים נמוכי כניסה, במקום נמוכי רצפה, שהיו קודם לכן ברובן.
 

846

Active member
השוני העיקרי הוא במיבנה הסרן האחורי

ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה
יש מבינים גדולים ממני, אך בגדול נמוך רצפה דורש מנוע מיוחד לכל אחד מארבעת הגלגלים כי אין צירים שמחברים בינהם.
נמוך כניסה דורש זאת רק עבור הגלגלים הקדמיים.

מאחר ונמוך כניסה עונה על הדרישות העיקריות (כניסה ויציאה מהירים ונוחים של אנשים, העלאת עגלות ילדים, מקום לכסאות גלגלים, רמפה בדלת האחורית, והוא מספק מספר קטן של מקומות ישיבה ללא צורך לעליית מדרגות עבור קשישים) נמוך רצפה מלא הוא כבר "הגדלת ראש". ולכן לא מחוייב המציאות.

בעולם מסודר יותר צריך לעשות הבחנה בין קווים חזקים לקווים לא חזקים, ולדרוש את נמוך הרצפה המלא רק בקווים החזקים, היכן שיש לעיתים קרובות עומסים גדולים והיכן שהמושבים בקדמת האוטובוס מתמלאים במהירות. אנחנו עוד לא שם.
השוני העיקרי הוא במיבנה הסרן האחורי
בנמוך כניסה הוא סטנדרטי ובנמוך ריצפה הוא מסובך עם המון העברות.
בתמונה, סרן אחורי של מאן נמוך ריצפה.
 

846

Active member
מיכלול העברה צד אחד

ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה
יש מבינים גדולים ממני, אך בגדול נמוך רצפה דורש מנוע מיוחד לכל אחד מארבעת הגלגלים כי אין צירים שמחברים בינהם.
נמוך כניסה דורש זאת רק עבור הגלגלים הקדמיים.

מאחר ונמוך כניסה עונה על הדרישות העיקריות (כניסה ויציאה מהירים ונוחים של אנשים, העלאת עגלות ילדים, מקום לכסאות גלגלים, רמפה בדלת האחורית, והוא מספק מספר קטן של מקומות ישיבה ללא צורך לעליית מדרגות עבור קשישים) נמוך רצפה מלא הוא כבר "הגדלת ראש". ולכן לא מחוייב המציאות.

בעולם מסודר יותר צריך לעשות הבחנה בין קווים חזקים לקווים לא חזקים, ולדרוש את נמוך הרצפה המלא רק בקווים החזקים, היכן שיש לעיתים קרובות עומסים גדולים והיכן שהמושבים בקדמת האוטובוס מתמלאים במהירות. אנחנו עוד לא שם.
מיכלול העברה צד אחד
 

846

Active member
צד שני

ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה
יש מבינים גדולים ממני, אך בגדול נמוך רצפה דורש מנוע מיוחד לכל אחד מארבעת הגלגלים כי אין צירים שמחברים בינהם.
נמוך כניסה דורש זאת רק עבור הגלגלים הקדמיים.

מאחר ונמוך כניסה עונה על הדרישות העיקריות (כניסה ויציאה מהירים ונוחים של אנשים, העלאת עגלות ילדים, מקום לכסאות גלגלים, רמפה בדלת האחורית, והוא מספק מספר קטן של מקומות ישיבה ללא צורך לעליית מדרגות עבור קשישים) נמוך רצפה מלא הוא כבר "הגדלת ראש". ולכן לא מחוייב המציאות.

בעולם מסודר יותר צריך לעשות הבחנה בין קווים חזקים לקווים לא חזקים, ולדרוש את נמוך הרצפה המלא רק בקווים החזקים, היכן שיש לעיתים קרובות עומסים גדולים והיכן שהמושבים בקדמת האוטובוס מתמלאים במהירות. אנחנו עוד לא שם.
צד שני
 

846

Active member
בתמונה מתוך הרשת:

ההגיון בעלות הקנייה והתחזוקה
יש מבינים גדולים ממני, אך בגדול נמוך רצפה דורש מנוע מיוחד לכל אחד מארבעת הגלגלים כי אין צירים שמחברים בינהם.
נמוך כניסה דורש זאת רק עבור הגלגלים הקדמיים.

מאחר ונמוך כניסה עונה על הדרישות העיקריות (כניסה ויציאה מהירים ונוחים של אנשים, העלאת עגלות ילדים, מקום לכסאות גלגלים, רמפה בדלת האחורית, והוא מספק מספר קטן של מקומות ישיבה ללא צורך לעליית מדרגות עבור קשישים) נמוך רצפה מלא הוא כבר "הגדלת ראש". ולכן לא מחוייב המציאות.

בעולם מסודר יותר צריך לעשות הבחנה בין קווים חזקים לקווים לא חזקים, ולדרוש את נמוך הרצפה המלא רק בקווים החזקים, היכן שיש לעיתים קרובות עומסים גדולים והיכן שהמושבים בקדמת האוטובוס מתמלאים במהירות. אנחנו עוד לא שם.
בתמונה מתוך הרשת:
סרן אחורי "רגיל" , ישר עם ציריות שעוברות יש מהדיפרנציאל ( מבדל) לגלגלים. פחות העברות = פחות מסובך = יותר קל לתצחזוקה = מחיר זול יותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה