מפרקית? - חברות פרטיות -אפשרי?

מצב
הנושא נעול.

3 היחיד

New member
מפרקית? - חברות פרטיות -אפשרי?

מפרקית? - חברות פרטיות -אפשרי?
שקמו בזכות ההפרטה יכולות להחזיק מפרקיות , אני לא מדבר על מידת הצורך ביחס לנוסעים שיש להם אלא מבחינת האפשרות להחזיק מכונה כזו שדורשת קורס הכשרה שאותו הם יוכלו לעבור באגד ודן . אפשרי ?
 

fireman

New member
חברות פרטיות יכולות לקנות

מפרקית? - חברות פרטיות -אפשרי?
שקמו בזכות ההפרטה יכולות להחזיק מפרקיות , אני לא מדבר על מידת הצורך ביחס לנוסעים שיש להם אלא מבחינת האפשרות להחזיק מכונה כזו שדורשת קורס הכשרה שאותו הם יוכלו לעבור באגד ודן . אפשרי ?
חברות פרטיות יכולות לקנות
איזה אוטובוס שהם רוצים כולל מפרקיות באופן כללי נהיגה על מפרקית לא מצריכה רשיון מיוחד מעבר לרשיון אוטובוס רגיל, מה שכן, חברות התחבורה עצמן מנהיגות משטר הדרכה בתוך עצמן לנהגים שעולים על המפרקיות מבחינת החוק, כל נהג אוטובוס יכול לנהוג על מפרקית. קורס ההכשרה שנעשה באגד ובדן הוא קורס פנימי שלהם, מעין הסמכת נהיגה, שוב, באופן כללי מבחינת החוק היבש אף נהג אוטובוס אינו נדרש על פי חוק בהסמכה לפני שהוא נוהג על אוטובוס מפרקי.
 

3 היחיד

New member
נכון מאוד , אבל זה יקרה בכלל ?

חברות פרטיות יכולות לקנות
איזה אוטובוס שהם רוצים כולל מפרקיות באופן כללי נהיגה על מפרקית לא מצריכה רשיון מיוחד מעבר לרשיון אוטובוס רגיל, מה שכן, חברות התחבורה עצמן מנהיגות משטר הדרכה בתוך עצמן לנהגים שעולים על המפרקיות מבחינת החוק, כל נהג אוטובוס יכול לנהוג על מפרקית. קורס ההכשרה שנעשה באגד ובדן הוא קורס פנימי שלהם, מעין הסמכת נהיגה, שוב, באופן כללי מבחינת החוק היבש אף נהג אוטובוס אינו נדרש על פי חוק בהסמכה לפני שהוא נוהג על אוטובוס מפרקי.
נכון מאוד , אבל זה יקרה בכלל ?
אתה צודק , אני מסכים איתך בכל מילה , אבל בפועל האם זה יקרה ?
 

fireman

New member
הכל בבחינת כדאיות כלכלית

נכון מאוד , אבל זה יקרה בכלל ?
אתה צודק , אני מסכים איתך בכל מילה , אבל בפועל האם זה יקרה ?
הכל בבחינת כדאיות כלכלית
מפרקית יקרה משמעותית לעומת אוטובוס רגיל. כאשר מפרקית לא תמיד כדאית בהפעלה כך שבשעות שאינן מוגדרות כשעות שיא, עלות ההוצאה לשעת הפעלה יקרה יותר פר נוסע באיזשהו יחס מסויים
 

אורי404

New member
בנוסף לזה, רב החברות החדשות

הכל בבחינת כדאיות כלכלית
מפרקית יקרה משמעותית לעומת אוטובוס רגיל. כאשר מפרקית לא תמיד כדאית בהפעלה כך שבשעות שאינן מוגדרות כשעות שיא, עלות ההוצאה לשעת הפעלה יקרה יותר פר נוסע באיזשהו יחס מסויים
בנוסף לזה, רב החברות החדשות
מתקשות גם ככה לקנות אוטובוסים חדשים רגילים, וזה לא בגלל שהן לא טובות (לפעמים הם באמת לא טובות, אך יש כאלה שבכל זאת כן), אלא בגלל תנאי המכרז. על אחת כמה וכמה לא יהיו בהן מפרקיות חדשות.
 

צחקן3

New member
אני שואל האם למטרודן יש סיכוי

והיום, חש סיכוי לקבל 1 מ 92?
ב"ה חדשות?
אני שואל האם למטרודן יש סיכוי
ב"ה לקבל מיפרקית אחת חדשה. לשבור לפירמן את הזכוכיות של החלון שוב
, בשביל שלא יוכל להתלונן, נסים כזה רעש שישבור את המסך
...
 
הלוואי, ואם כן - ישלחו אותה לקו 9!

אני שואל האם למטרודן יש סיכוי
ב"ה לקבל מיפרקית אחת חדשה. לשבור לפירמן את הזכוכיות של החלון שוב
, בשביל שלא יוכל להתלונן, נסים כזה רעש שישבור את המסך
...
הלוואי, ואם כן - ישלחו אותה לקו 9!
 

צחקן3

New member
לא, התכוונתי בלי בידוד...

אנדי....הוא כתב מפרקית חדשה
חחחחחחחחחחח
לא, התכוונתי בלי בידוד...
ב"ה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. למזלי יש כאן רק NL שחונה כשהנהג בהפסקת צוהרים (7104 מספרו). והוא רועש. תסתקל על המיפרקיות בעוד כשנה, הן ירעישו יותר אין כמו חדש.
 

fireman

New member
אתה שואל אותי שאלות קשות

אההההה
ב"ה מה שכן, אם חכרו O405, מה הבעיר להוסיף עוד רכב אחד שהתוספת שלו היא G אחת לחכירה, זה לא יעלה כ"כ הרבה יותר... .
אתה שואל אותי שאלות קשות
ככל הידוע לי אין כוונה להכניס מפרקיות בתקופה הקרובה מה גם שמסתמן שמטרודן לא תחכור את כל ה25 מכונות שהם התכוונו לחכור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה