"מפלצות בע"מ" הגיע לספריות.

TheShis

New member
"מפלצות בע"מ" הגיע לספריות.

החבילה הגיעה בדיוק כשנכנסתי היום לאחד מסיניפי "ענק הוידאו". היא כללה דיסקים למכירה (99 ש"ח) ולהשכרה. מדובר במהדורת הדיסק היחיד, איזור 2, מסך רחב, עם דיבוב ל-4 שפות (כולל עברית) בנוסף לפסקול המקורי באנגלית. לא שמתי לב אם יש או אין תוספות. האריזה של הדיסק מגיעה בלי כלום בתוכה (אבל ממש בלי כלום - אפילו לא דף שמתאר את החלוקה לפרקים). אני הזמנתי כבר את הדיסק הכפול מאוסטרליה (מבלי שבכלל ראיתי את הסרט, אגב), כך שלא טרחתי לשכור את המהדורה הזו. אני מניח שהשיקול המרכזי היה להוציא את הדיסק בשבוע של הקניות לראש השנה, אז חג שמח!
 

sysQo

New member
לא ראית את הסרט?

ההפסד כולו שלך ואני ממש שמח שהזמנת את הסרט כי אתה לא תתאכזב. סרט ע-נ-ק, ראיתי אותו בקולנוע ותאמין לי שהיו שם יותר מבוגרים מילדים. סרט פשוט יפהפה. נראה לי שגם אני אזמין אותו בקרוב.
 

TheShis

New member
אכן לא ראיתי את הסרט עדיין.

אני כבר לא הולך לקולנוע. בבית יותר נחמד - יותר זול, לא צריך לחפש חנייה שעות, אין אנשים שמגיעים באמצע, אין סאונד סטראופוני כשמובטח שהסרט הוא ב-DD 5.1, אין ערסים שמפריעים, אין ערסים (ודומיהם) שמעשנים, הפופקורן זול. והכי חשוב - אפשר ללכת להשתין מתי שבא.
 

Soak

New member
ובכל זאת

כשרוצים לראות סרטים חדשים חדשים וכשרוצים מסך גדול ואיכות פילם אין לקולנוע תחליף. ואם מקפידים ללכת לקולנוע חן 1 בת"א מקבלים גם מסך ענק, גם דולבי דיגיטל 5.1 וגם אין הפסקה. ותתפלא, אני חושב שבחלק מהסרטים צרחות אימת הקהל או לחילופין צחוקו, תורם להנאתי מהסרט.
 

jerri

New member
"השיקול המרכזי" כדבריך הוא חברה

בשם "פורום פילם" שמוציאה שם רע למילה "חובבנות". נשגב מבינתי איך דיסני הרשו להם להוציא רק מהדורת דיסק יחיד בארץ (אבל מי שמכיר את דיסני המשוגעים זה לא יפתיע אותו. בעבר הם רצו שיוציאו בארץ רק גרסאות DVD מדובבות ללא אפשרות לסאונדטראק באנגלית) אבל כמי שראה את מהדורתם וצפה בסרט אתמול בא לי להקיא. למזלי הרב קיבלתי את הדיסק ולא ביזבזתי עליו את כספי ככה שמבחינתי הנזק לא כל כך גדול, רק אציין שמלבד העובדה שאין אינסרט בפנים, הDVD מגיע עם אחד התפריטים המכוערים ביותר שראיתם מימי חייכם עם פונטים בעברית שיותר גדולים מהפוסטר של דודי בלסר במחלף ההלכה, צריך לראות כדי להאמין.
 

jerri

New member
איכות תמונה סבירה אם כי במעבר בין

תפריטים יש איזה קו מעצבן בתחתית המסך (כמו השריטות בסרטים הישנים בקולנוע) והמעבר בין פיצ´ר לתפריט הוא ארוך מדי ומעצבן. בתוספות יש את הסרט "המכונית של מייק" הסרט עם הציפורים שהקרינו בסרט המקורי, פספוסים, סצינות שתוכננו והקדמה לסרט הבא של פיקסר finding nemo. התפריטים מעצבנים ומזעזעים בכל רמה אפשרית ואיכות הסאונד האמת סבירה.
 

B a n j o

New member
הקפצה

הקפצה הקפצה הקפצה הקפצה הקפצה הקפצה הקפצה בבקשה תענו...
 

Soak

New member
כרגיל - הגירסה המפוצצת

2 דיסקים, מיליון ואחת תוספות. כרגע עדיין לא יצא לשוק אבל אוטוטו מגיע. גירסת איזור 2 (לא המקומית) קיימת בגירסה רגילה ובגירסת SE ששמועות מספרות שיהיה לה ערוץ DTS (מה שהופך אותה ליותר טובה מזון 1 ש"קופח" עם DD 5.1 EX). בכל מקרה התוספות הפעם, בניגוד ל"שרק", ככל הנראה יהיו זהות בין הזונים (שוב, למעט הגירסה המקומית שלנו) ולכן עדיף ללכת על האוסטרלי הזול.
 

gil_35

New member
אני קניתי את הדיסק שלשום

בענק הודיאו. המעברים בין התפריטים באמת שונים משאר הסרטים אבל בשביל זה הוא יותר מיוחד- הסגנון דומה לפתיחה לסרטים המצוירים בטלוזיה- אנמצית FLASH וגם המוסיקה בתפריטים מאוד מצחיקה וחביבה. ישנם כמה תוספות שהצחיקו את הילדים במיוחד האוטו של בו והצפורים. סרט עצמו ראיתי רק את דקות הפתיחה . בשביל סרט לכל המשפחה בהחלט מספיקה האכות של ZONE 2 DTS(לדעתי לא ישפר הרבה מהאכות הקיימת בגרסת אזור 2) ואזור אחד הלא מדובב באמת לא מתאים לצפיה בארץ. גיל.
 

bsomm

New member
יצא גם יצא

ZONE 1 - ראיתי היום ב- Laserclub (בחנות עצמה, לא באתר).
 
למעלה