?! עד כדי נואשים אתם וירדתם ברמה?! הסרטון שלכם על טומי אשר הוצאתם עליו הרבה כסף כולל פרסום באינטרנט מה היה דעתכם אם היה אותו הסרטון ובמקום טומי היה שם מיצנע /פרס/פואד/ברק/רבין
הסרטון הנ"ל איננו ביקורת אלא הסתה לפי אותו עיקרון ניתן לומר שלקרוא לרבין יודדנארט זו ביקורת ואם לבחור בין השניים אז דוקא לקרוא לרבין יודנארט זה יותר דומה להבעת דעה כי הרי זו דעתם -של המכנים אותו כך -על מעשיו [או שאסור להם להביע את דעתם?!] כשתהיה הסתה נגד מישהו מהעמרך אל תתחיל לבכות אלחא תזכור שהמערך בעצמו נוהג כך
מה דעתכם שמחר אחרי המבחן שיש לי אני אכין סרטון פלאש חביב (כמו הסרט שלכם) ובו נראה את הפצצה עם הפרצוף של מצנע ולכל משתמש יהיה רובה צלפים שבעזרתו הוא יכול לתקוע כדור בפצצה ככה שלא תתגלגל לעבר עם ישראל. אחלה משחק לא?
העובדה היא שאני זה שנלחמתי (והצלחתי) נגד פורום הימין שלנו משום שהופיע בו הסתה קשה נגד השמאל והיום הפורום הזה לא קיים יותר. מה שבטוח שאתם למדתם טוב טוב מרצח רבין על כך שניתן לסלק מהבמה הפוליטית מנהיגים על ידי רצח אופי והסתה ונוער העבודה מצטיינים בכך. שמעתי שכבר מנקים תא נטוש ליד התא של יגאל עמיר.
נאה מקיים?! זוכר הסרטון על טומי....... מכאן התחיל השרשור ואתה טענת שהוא תקין... הסרטון..... אשר במקרה הטוב אתה יכול לטעון שהוא מעט קללות וכינוי נכון יותר יהיעה הוצאת דיבה ושיסוי [שים לב גם למשפט הפותח של הסרטון..] הסתה ודעה אינם נקבעים לפי עמדתך כאשר הנך מסית זו עדין הסתה ואין זה הבעת דעה רק בגלל שאתה הוא המסית..... אצלך ההבדלה בין הסתה להבעת דעה הוא לפי ההתאמה בשבילך ולא כך הוא ההבדל איננו משתנה בהתאם לטוען או הדובר
יש הבדל גדול בין פיצוצ בועות נושאות תמונו לבין ירי עליו?! שים לב גם לכיתוב במיוחד בתחילתו של המשחק וגם בהמשכו מה לעשות וטומי עדיין לא המצב שידיו רוחצות בדם?! כאשר היה מי שהביא עלינו פיגועי זוועה [לא במכוון כמובן! אבל הביא!!] אז אסור לומר זאת?! מצטער שאינני מוכן להחמיא לך ולטעון שבדריך הם טמטום לצערי הסתה ודעה אצלך נקבעכים לפי מטרתך ולא לפי הענין לא ידעתי כי במפלגה לה השתיכיתי נוהג זה הוא נורמה עד כי מי שנוהג כך יכול להיות מנהל פורום המפלגה ובכך למעשה גם משקף פניה אין לי ספק שאם זה כך דין המפלגה להעלם או לפחות להתמזער כרגע נראה נראה ששינוי אם תדע להפוך למפלגה תהיה המחליפה של העבודה כשלעצמי הנני בעד להבה אשר כנראה לא תעבור את אחו החסימה כי איש איננו יודע עליה
מאוד בסיסית - קטע המראה או מעודד פגיעה באדם כלשהו. אין פה שום עידוד לפגיעה בלפיד , אלא מנפצים את הבועות השיקריות שלו. עוד מעט תגיד שכאשר תוקפים את הדרך שלו , אז זה הסתה.