הסטלן הקפדן
New member
מפלגה שלמה נגד סטלן אחד!
בימים האחרונים יש מתקפה רבתי של עלה-ירוק עליי(סטלן קפדן מסכן שכמותי
), רק משום שהעזתי לחשוף קצת מה מסתתר מאחורי המפלגה הזאת. המפלגה ניפקה תשובה ארוכה ומפורטת לטענות שלי ולא ממש ענתה עליהם, דבר שרק חיזק אצלי את ההכרה שהמפלגה הזאת תביא רק נזק לסטלנים ושאנשיה לא ראויים להיות נציגינו. לא ברור לי למה המפלגה כל-כך עסוקה בלהסתתר... *למה הם מסתירים את מנהיג המפלגה שלהם? *למה הם מסתירים את נושא הסרבנות של מספר 2, דן הסרבן? *למה הם מסתירים את הסטלנות? אפשר לעשות מקנביס ככה וככה, את מי זה מעניין? אנחנו רוצים לתפוס ראש! *למה הם מסתירים את העבודה שיש להם הרבה פעילים מגוש-שלום(שמאל קיצוני)? *למה הם מסתירים את אמנת הסמים עם ארה"ב? *למה הם מסתירים את העובדה שאין סיכוי שהם יהיו בקואליציה של שרון? *למה הם מסתירים את העובדה שאין סיכוי שהמשטרה תשתף פעולה איתם? שלדעתי זאת הדרך הנכונה לפעל! השאלות האלה עלו ולא קיבלו תשובה! ולי זה ברור למה, הם פשוט מנסים להסתיר את עצמם בשכבות של איפור כבד, כל-כך כבד שאפילו מייקל ג´קסון היה מתבייש לצאת ככה מהבית, רק כדי שאנשים לא יראו את הריקבון שמסתתר מאחורי מסיכת האיפור! לכול התוהים מה המניע שלי, המניע הוא פשוט אכזבה מהמפלגה שבהתרשמות ראשונה ניראת טוב, אבל ככל שמסתכלים פנימה רואים את הריקבון ואת ניסיונות הרמייה. שלדעתי רק יזיקו לסטלנים! אולי מישהו שם חשוב שסטלנים הם עם שטחי, אבל אני יודע שזה לא כך, כי אני מכיר הרבה סטלנים שהם לא פראיירים והם לא יתנו לטרמפיסטים לרכב לכנסת על גבם. הם כל-כך מזלזלים בבוחרים שלהם, שאפילו בתשדירים הם חוזרים על המשפט "לא לשכוח להביא ת"ז" כאילו הם אמרים שאנחנו כל-כך טמבלים שאפילו דבר בסיס אנחנו לא יכולים לעשות! אני שמח להודיעה לכם, שאני לא אשכח להביא ת"ז ואני אצביע למפלגה אחרת! ובבקשה להפסיק לשלוח לי ווירוסים....
בימים האחרונים יש מתקפה רבתי של עלה-ירוק עליי(סטלן קפדן מסכן שכמותי