מפלגה שלמה נגד סטלן אחד!

מפלגה שלמה נגד סטלן אחד!

בימים האחרונים יש מתקפה רבתי של עלה-ירוק עליי(סטלן קפדן מסכן שכמותי
), רק משום שהעזתי לחשוף קצת מה מסתתר מאחורי המפלגה הזאת. המפלגה ניפקה תשובה ארוכה ומפורטת לטענות שלי ולא ממש ענתה עליהם, דבר שרק חיזק אצלי את ההכרה שהמפלגה הזאת תביא רק נזק לסטלנים ושאנשיה לא ראויים להיות נציגינו. לא ברור לי למה המפלגה כל-כך עסוקה בלהסתתר... *למה הם מסתירים את מנהיג המפלגה שלהם? *למה הם מסתירים את נושא הסרבנות של מספר 2, דן הסרבן? *למה הם מסתירים את הסטלנות? אפשר לעשות מקנביס ככה וככה, את מי זה מעניין? אנחנו רוצים לתפוס ראש! *למה הם מסתירים את העבודה שיש להם הרבה פעילים מגוש-שלום(שמאל קיצוני)? *למה הם מסתירים את אמנת הסמים עם ארה"ב? *למה הם מסתירים את העובדה שאין סיכוי שהם יהיו בקואליציה של שרון? *למה הם מסתירים את העובדה שאין סיכוי שהמשטרה תשתף פעולה איתם? שלדעתי זאת הדרך הנכונה לפעל! השאלות האלה עלו ולא קיבלו תשובה! ולי זה ברור למה, הם פשוט מנסים להסתיר את עצמם בשכבות של איפור כבד, כל-כך כבד שאפילו מייקל ג´קסון היה מתבייש לצאת ככה מהבית, רק כדי שאנשים לא יראו את הריקבון שמסתתר מאחורי מסיכת האיפור! לכול התוהים מה המניע שלי, המניע הוא פשוט אכזבה מהמפלגה שבהתרשמות ראשונה ניראת טוב, אבל ככל שמסתכלים פנימה רואים את הריקבון ואת ניסיונות הרמייה. שלדעתי רק יזיקו לסטלנים! אולי מישהו שם חשוב שסטלנים הם עם שטחי, אבל אני יודע שזה לא כך, כי אני מכיר הרבה סטלנים שהם לא פראיירים והם לא יתנו לטרמפיסטים לרכב לכנסת על גבם. הם כל-כך מזלזלים בבוחרים שלהם, שאפילו בתשדירים הם חוזרים על המשפט "לא לשכוח להביא ת"ז" כאילו הם אמרים שאנחנו כל-כך טמבלים שאפילו דבר בסיס אנחנו לא יכולים לעשות! אני שמח להודיעה לכם, שאני לא אשכח להביא ת"ז ואני אצביע למפלגה אחרת! ובבקשה להפסיק לשלוח לי ווירוסים....
 

reuven4u

New member
קפדן יקר

אתה גם עברת כל גבול, בכל מקום תקעת את השאלות שלך, לא עניין אותך בכלל, שכבר ענו לך, פשוט המשכת בדרכך. אני אישית חושב שהשאלות שלך היו עניניות ומענינות, אבל אני חושב שרחביה גם נתן לך תשובה. אני חושב שכולנו רוצים לעשן מבלי להיות עבריינים, ומכיוון שהמפלגה הזאת מיצגת אותנו, אני -ומקווה שעוד הרבה אנשים- יצביעו קן בבחירות, כמובן אתה מוזמן להצביע מה שאתה רוצה, זה מה שיפה בדמוקרטיה בהצלחה בבחירות!
 
מי שעבר את הגבול...

אלו תומכי עלה-ירוק שתוקפים אותי במקום להתווכח איתי. בבליל המילים שנשפכו כאן, אני לא קבלתי תשובות מספקות! נקודה אחת למחשבה, אם לא הייתי כותב את ההודעה הראשונה שלי הרבה דברים רלוונטיים למפלגה היו נשארים מוסתרים.
 

reuven4u

New member
תראה,

אני אומר לך שוב, השאלה שלך היה במקום (למורות שנכתבה בצורה מאשימה קצת, חורצת גורל) אני קראתי את השאלות שלך, קראתי מה שרחביה ענה לך, אני חושב שהתשובות כן מספקות. (אף אחד לא יכול להבטיח לך איך בוש יתנהג באמת אם אנחנו ישראלים נרצה להפוך את הגראס לחוקי ... אבל התשובה מספקת לדעתי ואתה יודע, אם לא ננסה לא נדע! כנ"ל בקשר למפלגה) אם אתה מרגיש שזה לא מספק אותך, זכותך, אבל יש לי את ההרגשה, שלא ממש רצית להקשיב לתשובה. חבל. עזוב אותך, שנה שם, תשכך מעלה ירוק, ותמשיך בחיים שלך! אל תתעצבן, זה לא בריא!
 

j i m m y

New member
תעשה טובה, תעוף מכדור הארץ,

ואל תשכח בבקשה להוריד את הראש שלך בשירותים קודם. אין לנו שום רצון ושום עיניין באנשים כמוך כאן. הם לא מסתירים כלום, ואין שום חשש מכלום, כי מה שיקרה במידה ולא הבנת זה לא מתן חוקיות לקנביס אלא ליגליזציה, ובמקום שיתפסו משהו מעשן קנביס ויתנו לו על זה תיק פלילי, הוא יקבל קנס או נקודות או לא יודע מה. אז יאללה קופיקו, שלום ולא להתראות ..
 

Weird Eyal

New member
סטלן (?) יקר

יאללה שתוק כבר דיי נמאסת לגמריי!!! צא לנו מהבאנג ותעוף לנו מהג´ויינט! דיי אין כוח אלייך כבר!!! תבינו הוא מפרסם כל הודעה שלו בכל פורום שאייכשהו נוגע לסמים! דיי לא רוצים לראות אותך בשום פורום עם הזיוניי שכל שלך!!!
 

flashdani21

New member
אחשלי../images/Emo24.gif

תירגע למה לך להיתעצבן על שטויות כולה פורום מה יש לך תעשן איזה קטנה ותחשוב על זה...
 

Weird Eyal

New member
אם לא הייתי מיובש

והיה לי מה לעשן בקטנה אז לא הייתי עצבני..... זה פשוט שנמאס לי כל הזמן רק למחוק את המפגר הזה!!! ואני אמשיך למחוק אותו בכל הודעה מפגרת כזאת שלו אבל זה כבר מעלה לי את העצבים יותר מדיי
 

Heavy Thought

New member
אייל, מה נסגר?

הבנאדם מביע את דעתו- אסור לו? לא לרוחך? תתעלם. למה בעצבים? (זה לא שאני אומרת שאני מסכימה איתו, אני... רק אומרת
)
 

Weird Eyal

New member
ככה בעצבים

הבן אדם משאיר את ההודעות המפגרות שלו בכל פורום שנוגע בסמים נמאס לראות אותו בכל מקום עם השטויות שלו יש לעלה ירוק פורום שיילך לכתוב את השטויות שלו שם!
 

reuven4u

New member
בעלה ירוק יש גם ימנים!

כמוני....אז למה להגיד שזה רק לשמאל?
 

Speedster

New member
למה ?

כי עלה ירוק תומכים בהקמת מדינה פלסטינאית על גבולות 64. ואם אתה ימיני ותומך בזה, אז אתה ימני מזוייף.
 

Weird Eyal

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אם כבר אז גבולות 67...... ואם כבר אז הם תומכים במשאל עם שיקבע את הגבולות הסופיים של המדינה וזאת לדעתי היא הדרך הכי דמוקרטית שיש!
 

Speedster

New member
אופס... טעות שלי...

התכוונתי לכתוב 67... אני לא יודע למה כתבתי 64...
 

Speedster

New member
חוץ מזה...

דמוקרטי או לא, אני לא תומך בזה. וזאת הסיבה שאני לא תומך במפלגה.
 
תשובה

שלום, שמי רחביה ברמן ואני מתאם התקשורת של מפלגת עלה ירוק. אני מגיב לא משום שאני מאמין ש"הסטלן הקפדן" הוא משהו חוץ מפעיל של הירוקים או שינוי, אלא מפני שהשאלות, כשלעצמן, ראויות לתשובה גם אם הועלו ללא כל תום לב. 1. את מנהיג המפלגה אנחנו לא מסתירים - הוא מתראיין תחת כל עץ רענן ומדבר בתשדירי הרדיו, וידבר גם בתשדירי הטלוויזיה בשבת ובראשון. שמו בועז וכטל, אנחנו גאים בו ומקבלים בברכה כל התעניינות בו ובמעשיו. 2. אנחנו לא מסתירים את נושא ה"סרבנות" של דן גולדנבלט (מקום 2 אצלנו, שחתם על מכתב הסרבנים אבל טרם הזדמן לו לסרב לשרת בשטחים באופן אישי), דן עצמו הגיב לטענות בצורה גלויה בפורום עלה ירוק. עם זאת, היות שזו לא העמדה של עלה ירוק אלא של דן באופן אישי, אנחנו לא רואים סיבה לדבר על זה. 3. לגבי היתרונות הסביבתיים והכלכליים של הקנביס - אם לא מעניין אותך, בעיה שלך. אנחנו לא זונחים את הזכות לעשן בשקט, ואנחנו נפעל למענה בעדיפות עליונה, אבל ראיית העולם שלנו טיפה יותר רחבה מזה. לא טוב לך? אל תצביע לנו. 4. אין לנו "הרבה פעילים מגוש שלום". למעשה, למעט תמרה שרייבר אני מתקשה לחשוב על עוד מישהו שאני מכיר שיש סיכוי בכלל שהיה פעיל בגוש שלום. ההתעקשות לצייר אותנו כמפלגת שמאל קיצונית היא שקר גס, ולא משנה כמה פעמים תחזור עליו הוא יישאר שקר גס. 5. אין שום אמנה בין ישראל לארה"ב שתמנע מישראל לעשות דה-קרימינליזציה. אין שום אמנה שתמנע מהשר לביטחון פנים לתת הוראה למשטרה לשים את הרדיפה אחרי צרכני הקנביס בעדיפות נמוכה. השאלה הזו כבר הועלתה על ידך ונענתה. הניסיון לומר שוב ושוב את אותו הדבר תחת כסות הזעקה של "לא עונים לי! הם מסתירים משהו!" הוא נלעג. 6. לגבי קואליציה עם שרון - אני לא שמעתי שמישהו הכריז שכן יישב איתנו או לא יישב איתנו. כשנגיע לגשר נעבור אותו. בנוסף, ישיבה בקואליציה ממש אינה הסיבה העיקרית לקיומנו. עצם הנוכחות בכנסת היא רגל בדלת, וכמו שאמרתי כבר אלף פעמים: חד"ש לדוגמא עשו הרבה מאד עבודה פרלמנטרית ראויה בלי להיות בקואליציה מעולם. 7. לגבי המשטרה - למשטרה לא תהיה ברירה אלא לעבוד איתנו ברגע שנצליח באמצעים פרלמנטריים להפעיל לחץ על הממשלה, ובלי קשר ברגע שיהיו לנו את האמצעים לשבת להם על הווריד על כל יחס לא ראוי לאזרחים. הרשות המחוקקת אומרת לרשות המבצעת מה לעשות. לא להיפך. אני ממליץ על שיעור רענון באזרחות. 8. לגבי וירוסים - אף אחד לא מאמין לך שמישהו שלח לך וירוסים, אז תפסיק עם הפוזה של לוחם החירות שמתנכלים לו. לא שאסור לך להגיד מה שאתה רוצה, אבל זה מוציא אותך מה-זה מגוחך. יום טוב.
 
תנו מבט בעצמכם...

שלום למתאם התקשורת של עלה ירוק, רחביה ברמן. ולכל שאר חברי הפורום. שאר חברי הפורום - צריכים לשקול את האפשרות שמר סטלן צודק. אני אישית לא מעורבת פוליטית ואין לי אינטרס לא לחוקיות סמים ולא לאכיפה מיוחדת בתחום הזה. אני מבינה שמעשני סמים מוצאים את הלגליזציה נוחה וטובה, ובגלל זה מעוניינים להצביע למפלגת עלה ירוק ולא בגלל שום סעיף אחר במצע שלה. אל תשכחו שאם הסם ייהפך לחוקי יגבו עליו מס והעלויות יהיו גבוהות בהרבה. חוצמיזה, רחביה ברמן, אני אישית הייתי מתביישת לכתוב בשם מפלגה שלמה תחת הכינוי "האביר הירוק", שעם כל הכבוד, אצלי מעורר קונוטציה לילד בן 13 שגולש ברשת או סתם סטודנט משועמם שמשוטט בצ´טים. אולי היית צריך לבחור שם שמביע קצת יותר כבוד למפלגה שלך, לתומכים שלה וגם לאלה שמתנגדים לה ומחפשים תשובות (שאגב, אין כל סיבה שיישאלו בתום לב. קוראים לזה פוליטיקה). או אולי שם שמרמז על המפלגה אותה אתה מייצג. זאת במידה ואתה באמת מייצג את המפלגה.... אני לא מכירה את בועז וכטל ואת דרכי המפלגה שלכם, אבל חייבת לציין שאת שאר ראשי המפלגות ראיתי ושמעתי הרבה יותר. אנשים לא צריכים לחפש אחר בועז ("מקבלים בברכה כל התעניינות בו ובמעשיו"), בועז צריך לבוא אל העם בתור מנהיג. לא ככה? דן גולדבלט, בתור מקום 2 במפלגה שלכם צריך לייצג את המפלגה ולא את דעותיו, גם לא בפורום שהוא מבית כמו פורום עלה ירוק. להזכירך, כך נפסלים מועמדים. כשאדם מייצג מפלגה (משמע שהוא מייצג חלק מהעם, כמה אחריות...) הוא לא יכול לקחת את הבמה שניתנה לו כדי להביע את דעותיו האישיות. "אם לא מעניין אותך, בעיה שלך"? ממש מעורר רצון לבחור בכם, שומרי כבוד האדם. "אנחנו לא זונחים את הזכות לעשן בשקט ואנחנו נפעל למענה בעדיפות עליונה". מותר, מותר תעמולת בחירות - אבל לפרסם משפט שכזה בפורום סמים קלים זה שקוף... ראיית העולם שלכם טיפה יותר רחבה מיזה? המצע שלכם הוא בין הקצרים והעמומים של כל המפלגות. אולי מר סטלן כן צודק? לפי דעתי ניסחת את התשובה שלך בגסות ובאופן לא ראוי, בהתחשב בעובדה שאנשים שקוראים את השירשורים כאן (ובכל פורום אחר) דעתם מושפעת מהנכתב. כלומר, הם עדיין מתלבטים והסטלן מציג עמדה אחת, בנאורות מסוימת, ובמקום לשכנע את המתלבטים לבחור בעמדה הנגדית, תוקפים את העמדה ואת מביעיה. כבוד האדם? חופש הביטוי? זכות הציבור לדעת? ראיית עולם רחבה?... "לא טוב לך, אל תצביע לנו"? בסוטול זה היה מצחיק... שאר הטיעונים שלך לא ממש מבוססים. אין שום אמנה בין ישראל לארה"ב? אין שום אמנה שתמנע מהשר לבטחון פנים לתת הוראה..? אולי יש? כמו כן, להגיד למצביעים "כשנגיע לגשר נעבור אותו" זה כמו להכריז "שהכל יתמוטט, נראה כבר מה נעשה... אולי נשב ונעשן". באמצעים פרלמנטריים להפעיל לחץ על הממשלה? באותם אמצעים פרלמנטריים שעדיין אינם ברשותכם, ואתם מנסים לזכות בהם. אז תנסו דרכים יותר מבטיחות מי "לשבת על הוריד" ו"לחצות את הגשר כשמגיעים אליו". זה פשוט לא מספיק טוב. יחס לא ראוי לאזרחים? לפי דעתי לקרוא לאכיפת החוק יחס לא ראוי לאזרחים זה בושה. ראית פעם יחס לא ראוי לאזרחים? ילדים מתחת לקו העוני? זקנים? נכים? ערבים? שחורים? לצערכם מעשני הקנביס לא נכנסים לקטגוריה הזאת. לעשות כל כך הרבה רעש בגלל מפלגה שהכל סביבה לט בערפל, מיותר. אבל מה לעשות, מאפיין את בחירות 2003. סטלנים יקרים, בחרו באיזו מפלגה שתרצו. תרצו חזק חזק לעשן בכיף ובחוקיות. מה שיהיה - יהיה. כשתגיעו לגשר תעברו אותו....
 
למעלה