מפחיד !

TOVA22

New member
מפחיד !

סליחה על הכותרת אבל סוף השבוע עבר (ועדיין) תחת פחד. לאחר שבשבועיים האחרונים הפפושים שלי סובלים משלשולים ועוד תופעות לוואי ובהמלצת הרופא שלהם עברתי להאכיל אותם ב - כמובן: רמדיה סופר פורמולה צימחית !! שבועיים הילדים אוכלים את הזוועה הזאת, וביום שישי לשם שינוי ראיתי חדשות והנה ההודעה "הנפלאה". הלב שלי ירד לתחתונים - אני מסתכלת לשטיח לראות את השנים האלו בעסוקיהם ופשוט לא מאמינה למשמע אוזני. מיד נפתח החמ"ל בבית - תוך שניה טלפון מאחי הבכור, בזמן השיחה טלפון מאמאצת (תודה על הדאגה!), מיד טלפון מאחי הצעיר וחברות. ואני עדיין לא מאמינה שזה קורה. ובמשך השבת רק בדקתי את דרגת העירנות שלהם (ביחוד של הפפוש) כי הוא כבר שבועיים הפוך לגמרה: עצוב, בלי תאבון וישנוני - למזלי לא אפטי ובלי פרכוסים. יש לציין שאני לא יודעת אם זה מקרה או לא אבל כשחזרתי לפורמולה הרגילה הוא חזר לחיים . זהו אני בעבודה, הלב שלי בבית, אני עדיין רועדת והשארתי הוראות למטפלת שבכל שינוי במצב היא תרים לי טלפון. זהו, נשאר לי להגיד רק אוף ענק.
 

דש1דש

New member
../images/Emo24.gif

באמת מפחיד!!!!! תשמרו על ערנות - ואופטימיות - ותעדכני אותנו, נכון???
 

זואי11

New member
אוי טובה'לה

אז למרות שאני בטוחה שהכל בסדר, הייתי לוקחת את הילדים להיבדק. ולו בשביל השקט הנפשי שלך.
ענקים לפפושים המקסימים!
 

טלטל11

New member
מחזיקה אצבעות שהכל בסדר../images/Emo57.gif

פשוט מפחיד ביותר כל הסיפור הזה
 
טובה - זה חייב להסתיים בטוב !

אני לא רוצה לדמיין אפילו מה עובר עליך מאז הפרסום ביום שישי. אני יכולה רק לקוות שלא נכנסתם לסטטיסטיקה המסוייטת של הילדים הנפגעים, ולקוות איתך ובשבילך שהחלק הקשה מאחוריך. חשבת לקחת אותם לרופא בכל מקרה, רק בשביל להיות רגועה ? תוך כדי כתיבה אני אומרת לעצמי שברור שחשבת על זה, אז אני שואלת רק מה החלטת. אני היום בבית, עם מתן החולה (שניזון מסימילאק חלבי.זה פחות או יותר הדבר היחיד שהוא מכניס לפה בימים האחרונים בלי להקיא). אם יהיה לך זמן, ותרצי עידוד פחות וירטואלי - את מוזמנת להתקשר. שוב - אני מחזיקה אצבעות שהחלק הקשה מאחוריך !
 

een ogenblik

New member
מחזיקה לכם אצבעות

(לא הצלחתי להתאפק. מקווה שזה בסדר שנדחפתי ככה סתם.)
 

שרוני ב

New member
נורא מפחיד אבל...

היה כתוב בעיתון ש 8-10 אחוז מהתינוקות ניזונים מרמדיה צמחית כלשהי ורק כ 7 חלו כך שהסיכוי אפסי וצריך להרגע. גם אני נתתי את הרעל הזה לנופר לפני 3 שבועות בהמלצת הרופאה ( לה היו עצירויות ) , אבל הפסקתי אחרי 3 בקבוקים כי היא הקיאה פעם אחת והחלטתי שזה מזה , וחוץ מזה שנאתי את הריח של זה. אני בטוחה שהכל יהיה בסדר , יעברו כמה ימים ותרגעי.
ענק
 

shilat

New member
באמת מפחיד. הייתי לוקחת את

הגוזלים לבדיקה בכל מקרה.
 

דש1דש

New member
אני דוקא משתדלת

להמנע מביקורים לא רצויים אצל רופאים - בעיקר עכשיו כשכולם חולים - לפעמים ביקור תמים עם תשובה "הכל בסדר" עלול להביא מחלות אחרות.... אם יש איזו סיבה לחשש - כן בוודאי להגיע לרופא - אבל אם הכל נראה בסדר ואין אפטיות - רק אי נוחות של מחלה - עדיף לא להביא עוד חולארות הביתה....
 

יסמין@

New member
צודקת. בדרך כלל

כדאי להימנע אם לא צריך מביקור אצל רופא הילדים. הרי צריך לחכות כחצי שעה ויותר יחד עם ילדים חולים.... אבל במקרה הזה, אמרו במפורש שאם יש תסמינים שונים - כדאי ללכת לרופא שיבדוק. ואם ממש לא רוצים - אפשר הרי להתקשר אליו ולספר לו בטלפון. שהכל יסתיים בטוב לכל התינוקות והילדים!
 

אור רון

New member
../images/Emo124.gif ועכשיו הודיעו

שצריך לתת את הזריקה B1 לכל הילדים שהשתמשו בפורמולה, גם אם אין תסמינים. טובה, אני מקווה שאת עוקבת ומעודכנת. והכי הכי הכי חשוב - שיהיו בריאים!!!
 

dafi1

New member
אוף של השתתפות ../images/Emo12.gif ואצבעות ../images/Emo45.gif

 

דש1דש

New member
עוד משהו

אם אכן נכון שהסיבה היא חוסר בB1 כמו שמסתמן מהעיתונות - אולי שווה לברר איך אפשר לתת תוסף - ע"י מזון או אחר שישלים את החוסר שנוצר מהשימוש ברמדיה. אם זה נכון - הרי שבועיים לא יעשו נזק - אבל אני לא רופאה.... בירור טלפוני יתן תשובה לנושא!!!!!
 

דש1דש

New member
טובה,

לא יודעת אם הילדים כבר אוכלים מוצקים - אבל אם כן אולי תנסי לתת להם דברים עם B1? לפי זואי: קטניות: אפונה, חומוס, עדשים וגם בשקדים/שקדיה. זה רלוונטי עבורם???
 

amita33

New member
אם הפסקת לתת רמדיה ביום ו

ועד יום ג לא יופיעו סימנים מחשידים כלשהם אז הכל בסדר רוצה לציין שבשביל שיקרה משהו התינוק צריך להיות רגיש לחוסר בויטמין B1 והסבירות לכך היא קטנה ביותר. כך שאם הם נראים לך בסדר סביר להניח שעברתם את זה בשלום.
 

רותם111

New member
חמודה ../images/Emo24.gifגדול גדול גדול

מחזיקה אצבעות שהכל יהיה בסדר. אני כן הייתי מתקשרת לקו החם של משרד הבריאות ושל רמדיה ומדווחת. יתכן וצריך לעשות להם בדיקת דם ו/או צילום ליתר ביטחון. זה לא דבר שהייתי דוחה.
 

שרוני ב

New member
אני התקשרתי ביום שישי ../images/Emo10.gif

לשאול אם יש חשש בעובדה שנופר אכלה את זה לפני 3 שבועות. חיכיתי חצי שעה על הקו ואז אמרו לי לא יודעים כלום , כל מה שאפשר להגיד זה שאסור לאכול את זה יותר. כך שחבל על הזמן , הם לא אומרים שם יותר ממה שכתוב בעיתון.
 

TOVA22

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif

תודה ענקית לכולן על התגובות החמות, עבדתי היום כמו טורבו כדי ללכת הביתה מוקדם ולפני שאני יוצאת נכנסתי לפורום ועשה לי טוב כל ההתגובות. אז ככה, קודם כל הבנתי שכנראה הבעיה היא בגלל חוסר בויטמים B1 ומשום שבדרך כלל (להוציא את השבועיים האחרונים) הפפושים אוכלים הכל כולל רמדיה רגילה, אחזור לפטם אותם באוכל "אמיתי" (תודה על התפריט עשיר הויטמינים). ביום שבת התקשרתי לרמדיה ולקופ"ח ובאמת לא היה להם מה לחדש לי, הם בעצמם לא ידעו או יודעים את טווח ההשפעה. לקחת אותם לרופא אני קצת מפחדת מכל החידקים והוירוסים שמסתובבים שם, בשבוע שעבר הייתי כל יומיים אצל הרופא ועמדתי בפינה כמו ילדה מסכנה כדי להתרחק מכל המשתעלים והמנוזלים וגם ככה המערכת החיסונית של הפפוש לא הכי תקינה. בקיצור שאני לא יבלבל את המוח יותר מדי, אני רצה הביתה לראות מה שלומם, אהיה עם יד על הדופק ואני מקווה שיהיה בסדר. שוב תודה
 

avivit18

New member
אוףףף../images/Emo5.gif כמה שזה מפחיד...

מקווה ומאמינה שלפחות אצלכם זו סתם אזעקת שווא
החלמה מהירה
 
למעלה