מפחדת

izikהיחיד

New member
מפחדת

בתאריך 13.4 גיליתי שאני בהריון והבטא שלי היתה 69 ואחרי יומים 173 הרופא נתן לי זריקות גסטון כול יום + נרות 3 פעמים בשבוע +כדורים 2 ביום אסטרופם לקחתי את זה עד שבוע 9 כמו שבקשו וכול זה תמיכה שההריון ישרוד עכשיו שהפסקתי יש לי פחדים נוראים אולי יהיה לי דימומים איך העובר ישרוד בלי תמיכה האם משהי עברה את זה ואיך זה היה לה האם ההריון שרד תנו לי בבקשה תשובה תודה לכם
 

נעממי1

New member
יקירתי, דבר ראשון ברוכה הבאה ובשעה טובה ../images/Emo140.gif

לעוד 9 וד' תקינים ומהנים. התחושה שלך מוכרת מאוד, גם אני כאשר הפסקתי את התמיכה בהוראת הרופא בשבוע 10 חששתי שמא העובר לא ישרוג, אבל באמת אין לך מה לדאוג כי אנחנו מקבלות את התמיכה בגלל טיפול שעשינו, תחשביח שמי שנכנסת להריון טיבעי לא צריכה את כל התמיכה הזו כי הגוף שלה מייצר זאת בעקבות ההריון, אז פשוט תנסי לא לחשוב על זה יותר מידי. תאכלי אוכל בריא, הרבה ירוקים, אגב חומצה פולית את לוקחת?? מומלץ בטרימסטר הראשון אעפ"י שאני לוקחת עד היום ואני בשבוע 29+ 4 אז שיהיה לך המון בהצלחה ואת נמצאת במקום שיעטוף אותך בכל שלב ההריון באהבה ועזרה.
 
בעצם כל הריון אחרי הפריה מלווה בתמיכה

בד"כ עד שבוע 8-12 (תלוי ברופא, בהיסטוריה של המטופלת ובבעיות במהלך ההריון). בשבוע 9 כבר אין צורך בתמיכה כיוון שהשליה מספקת כבר את התמיכה הדרושה לעובר. עברתי את זה. ההריון בהחלט שרד ועכשיו "מסדר" מחדש את מגירת הסכו"ם.
 
למעלה