מפורסמים א-מיניים...

מפורסמים א-מיניים...

תמיד רציתי לפתוח שרשור כזה. איזה מפורסמים אתם יודעים שהם א מיניים? אני יודעת שהיטלר (חח) היה א-מיני או הומו. לא ברור לי ממש מה. ואולי פרויד?.. גם רועי בר נתן הוא א-מיני! אני יודעת את זה כי אחות של ידיד שלי היא מישהי מפורסמת שמכירה אותו. אתם יודעים על עוד ? אני בטוחה שיש. בעיקר מדענים וכאלה.
 

p019

New member
בזהירות ../images/Emo243.gif

באתר של ויקיפדיה באנגלית יש הרבה שמות - אבל זה תמיד נראה לי קצת טיפשי. לדוגמה ניוטון - הוא מעולם התחתן - ומופיע באתר כא-מיני - אבל בתקופה שלו הוא גם יכול היה להיות הומו וזה היה מתבטה. כך שאני לא אוהבת לקפוץ למסכנות כאלו - ואני לא מקירה אף מפורסם שהודיע כבל עם ועדה כי הוא א-מיני.
 
היטלר א מיני? מאיפה לקחת את זה?? היתה לו

פילגש קבועה - אווה בראון - וקודם לכן הוא היה בקשר עם נשים אחרות, כולל בת דודו שהתאבדה בגללו.
 

Mystic Circle

New member
אני שמעתי שהוא לא שכב איתה יותר מדיי

הוא היה כול כך שקוע במלחמה שלא עניין אותו מין
זה הרי אותה אנרגיה אם חושבים על זה.
 

Berethor

New member
לא שכב איתה יותר מדיי

אהבתי. אבל בגלל שזה אותה אנרגיה והדמיון בין השניים, קשה לדעת, בסך הכל הוא 'דפק' הרבה אנשים..
 

ענבאך

New member
אבל זה לא הופך אותו לא-מיני, לא?

לא שיש לי כל עניין במיניותו של היטלר, אבל המממ, זה שהוא עשה עסוק בדברים חשובים יותר כמו להחריב את אירופה, והגיע כל ערב מותש הביתה ולא היה לו אנרגיות [וזה עוד לפני שדיברנו על היום שבו הגיע חשבון הגז] לא הופך אותו להגדרה של א-מיני. לא? או שאני לא מבינה נכון את ההגדרה.
 

מקמיקא

New member
עד כמה שאני יודע

תמיד הייתה מודעות הנמוכה מאוד לא-מיניות, בעיקר בגלל שא-מיניים לא 'מתבלטים'. הם לא עושים שום דבר יוצא דופן, ולפעמים לוקח זמן עד שהם בכלל מבינים שהם שונים מכל השאר. וגם אם הם מבינים - הם מניחים שזה הבדלי אופי. ה'פריצה' במודעות היא רק לאחרונה, וגם זה לא משהו יותר מדי בולט. בהתחשב בזה, אני חושב שקשה לומר על מישהו שהוא א-מיני, כי סביר להניח שרוב האנשים בהיסטוריה פשוט לא ידעו שהם א-מיניים גם אם הם היו, ולכן גם לא יכלו להזדהות ככאלה. יכול להיות שניוטון היה א-מיני, אבל יכול להיות שגם הומו. אין עדויות מדויקות, וגם אם היו - יכול להיות שהוא התנזר (ניוטון היה קתולי אדוק, ואם הוא היה הומו יתכן והוא היה בוחר בהתנזרות). כנ"ל לכל דמות היסטורית (שמעתי גם על דה וינצ'י שהוא לא היה מעוניין במיוחד בסקס). בקשר לסלבריטאים מודרניים - לא יודע לי על אף אחד ש'יצא מהארון' כא-מיני. אם היה, זה בהחלט היה מעלה מודעות. אני לא חושב שאפשר להגיד על מישהו שהוא א-מיני בלי שהוא יאמר את זה בעצמו.
 

snoopytush

New member
אני רוצה שהזמר מיקה יהיה אמיני

אני רוצה להתחתן איתו בסתר
וגם לא ברור אם הוא דו או סטרייט ואולי הוא דו אמיני רומנטי? מותר לחלום
 

queen helen

New member
אוווווווווווווף עם התפוז הזה!!!

אמרתי שאני מעדיפה שלא להכלל באותה הקטגוריה עם היטלר, ותודה על ההבנה. מצד שני, שמעתי שמוריסי א-מיני, או שהיה ועכשיו הוא כבר לא. הוא מעולם לא דיבר על הנושא.
 

inbardaf

New member
סליחה על הבורות - אבל מי זה מוריסי?

ואיך בכלל אתם יודעים אלו מפורסמים הם א-מיניים? מי בכלל מכיר את המושג הזה? חשבתי שאנחנו סובלים מחוסר הכרה... לגבי היטלר - מעדיפה כמוך. ובכל מקרה, ממש לא נראה לי שהוא א-מיני. הוא אולי א-אנושי
 
למעלה