מפגש פייט נייט 22

  • פותח הנושא t-man
  • פורסם בתאריך

t-man

New member
מפגש פייט נייט 22 ../images/Emo248.gif

אנשים יקרים-הרבה זמן לא התקיים מפגש UFC רציני ולכן רציתי לתקן את המצב,רציתי להזמין את כולכם(ואת החברים שלכם
)למפגש פייט נייט 22 ביום חמישי הבא בשעה 18.00. יש לנו אפשרות להשתמש במקרן או בטלוויזיה 42 אינץ'-צרות של עשירים
בכל מקרה אשמח אם תאשרו את הגעתכם.
 

IamStalker

New member
האם אפשר גם להרשם? אני מאוד

רוצה להכיר את החברה מהפורום.
 

TalEphrat

New member
מה זה?

אפשר עוד פרטים? מתי, איפה, ובעיקר על מה מדובר? אה ובלי קשר, איך אתם מקרינים את הפייט נייט, הוא משודר באגו טוטאל? פשוט את האחרון הם לא שידרו.
 

t-man

New member
תגובה

מתי?יום חמישי הבא בתאריך 16/9 איפה?ז'בוטינסקי בבני ברק(חמש דקות ממכון מור) על מה מדובר?צפייה משותפת של האירוע אין שידור ישיר באגו טוטאל ולכן אני מנצל את ההזדמנות לאסוף את החבר'ה כדי לראות את האירוע ביחד,אנחנו מורידים אותו מאינטרנט. הטלפון וכתובת המדוייקת ישלחו במסר אישי למגיעים-יש לי סלון גדול כך שלא תהיה שום בעיה להכניס את כולם.
 

GN24

New member
קל"ב....האמת קל"ע (קרוב לעבודה).

איפה בדיוק???
 

גיא ע

New member
קצת מוקדם לי, אבל גם אני בפנים

אצלינו בעבודה לא מסתכלים העין עקומה על כאלה שעובדים חצי יום....
 
למעלה