מפגש פייט נייט 22 ../images/Emo248.gif
אנשים יקרים-הרבה זמן לא התקיים מפגש UFC רציני ולכן רציתי לתקן את המצב,רציתי להזמין את כולכם(ואת החברים שלכם
)למפגש פייט נייט 22 ביום חמישי הבא בשעה 18.00. יש לנו אפשרות להשתמש במקרן או בטלוויזיה 42 אינץ'-צרות של עשירים
בכל מקרה אשמח אם תאשרו את הגעתכם.
אנשים יקרים-הרבה זמן לא התקיים מפגש UFC רציני ולכן רציתי לתקן את המצב,רציתי להזמין את כולכם(ואת החברים שלכם