נירנוש צודקת...
מי שיכול להעיר את הפורום זה רק החברים עצמם. לצערי, יש איזו תפיסת עולם משונה לרוב הקוראים בפורום, ש"יכתבו אחרים ולא אני" ורובם מסתפקים רק בקריאת הפורום, וחבל. בעבר, כשניהלתי את הפורום יחד עם צלף, ניסיתי להילחם בתופעה הזו, ללא הצלחה רבה. ניסיתי להביא נושאים מעניינים, אורחים לפורום, ארגנתי תחרויות נושאות פרסים, ואפילו קורס שפת סימנים בצ'ט TV, ובכל זאת לא היו כותבים רבים, ומבחינת הנהלת הפורומים הצלחה של פורום נמדדת במספר הכותבים בו ולא במספר הקוראים. אני בהחלט בעד מפגשים חברתיים נטו, ללא הרצאות וללא הנחיות. לשם כך צריך מקום מפגש קבוע, וגרעין של חברים שיבואו באופן קבוע. אם יהיו מפגשים קבועים, לאט לאט יגיעו עוד ועוד אנשים. הבעיה היא, שהגרעין המייסדים נוטה להתייאש בתחילת הדרך, כאשר החברים רואים שלא מגיעים עוד אנשים, הם מפסיקים לבוא בעצמם.