מעשיות עד הלום

מצב
הנושא נעול.

NewName

New member
בכוונה כתבתי

צר לי לבעס אותך פחד: היו לא מעט
רכבות של IC-3 מתחנת עד-הלום החדשה !!! יש לא מעט מקרים של תקלות שבהן שולחים רכבות כאלה לאשדוד וגם רכבות עם קרונות יגוסלביים ישנים כבר היו בתחנה זאת. גם "פוש-פול" כבר ביקר בתחנה זו. מה שהכי נדיר הוא קטר מס' 737 שהגיע באופן חד-פעמי לתחנת הרכבת החאן הישנה בירושלים בשנת 1998. לצערי לא הודיעו לי מראש אך ויזת הנסיעה נמצאת אצלי.
בכוונה כתבתי
"לפי מה שאני יודע" אתה מתכוון לעד הלום החדשה? קרונות יגוסלביים? איזה יופי :) וזה בסוודר, אתה לא מבאס אותי :) אני עוד לא ראיתי Ic3 בעד הלום החדשה, ובטוח שאף אחד לא פירסם תמונות גרועות של המערך הזה בתחנה הזו בפורום הזה
 
שם-חדש יקירי ! באשדוד עד-הלום

בכוונה כתבתי
"לפי מה שאני יודע" אתה מתכוון לעד הלום החדשה? קרונות יגוסלביים? איזה יופי :) וזה בסוודר, אתה לא מבאס אותי :) אני עוד לא ראיתי Ic3 בעד הלום החדשה, ובטוח שאף אחד לא פירסם תמונות גרועות של המערך הזה בתחנה הזו בפורום הזה
שם-חדש יקירי ! באשדוד עד-הלום
החדשה היו כבר כל סוגי הרכבות האפשריות כולל הקרונות הכסופים הצרפתיים. הבעיה היא כל שתקי הקטרים וקלקולים המתרחשים ברכבת כל יום ומכאן שלעיתים קיים צורך לשלוח ציוד אחר לאשדוד במקום הציוד הקבוע. כך למשל היו בשנה האחרונה מס' רכבות נוסעים מהירות בקו תל-אביב חיפה עם קטרי G12 או G26 במקום קטרי "בובו" שהתקלקלו ברגע האחרון. שאל את אחי - קטר מס' 124 והוא יספר לך על הגרירות שהוא עשה לקטרי "בובו" מקולקלים עם רכבות שלמות מלאות נוסעים מסוג "פוש-פול" בחודשים האחרונים בקו תל-אביב - חיפה.
 
ובל נשכח את קטר מס' 125 שמותר לו

שם-חדש יקירי ! באשדוד עד-הלום
החדשה היו כבר כל סוגי הרכבות האפשריות כולל הקרונות הכסופים הצרפתיים. הבעיה היא כל שתקי הקטרים וקלקולים המתרחשים ברכבת כל יום ומכאן שלעיתים קיים צורך לשלוח ציוד אחר לאשדוד במקום הציוד הקבוע. כך למשל היו בשנה האחרונה מס' רכבות נוסעים מהירות בקו תל-אביב חיפה עם קטרי G12 או G26 במקום קטרי "בובו" שהתקלקלו ברגע האחרון. שאל את אחי - קטר מס' 124 והוא יספר לך על הגרירות שהוא עשה לקטרי "בובו" מקולקלים עם רכבות שלמות מלאות נוסעים מסוג "פוש-פול" בחודשים האחרונים בקו תל-אביב - חיפה.
ובל נשכח את קטר מס' 125 שמותר לו
לרוץ 140 קמ"ש על קו הרכבת הזה והוא עושה זאת ללא בעיה. לפי דעתי, כאשר יושבת קטר ה"בובו" הראשון סופית, יהיו עדיין כמה גברים אמיתיים מסוג G12 על המסילה: חיים ופועלים !!!
 

omer landau

New member
אביתר.....שאלה

שם-חדש יקירי ! באשדוד עד-הלום
החדשה היו כבר כל סוגי הרכבות האפשריות כולל הקרונות הכסופים הצרפתיים. הבעיה היא כל שתקי הקטרים וקלקולים המתרחשים ברכבת כל יום ומכאן שלעיתים קיים צורך לשלוח ציוד אחר לאשדוד במקום הציוד הקבוע. כך למשל היו בשנה האחרונה מס' רכבות נוסעים מהירות בקו תל-אביב חיפה עם קטרי G12 או G26 במקום קטרי "בובו" שהתקלקלו ברגע האחרון. שאל את אחי - קטר מס' 124 והוא יספר לך על הגרירות שהוא עשה לקטרי "בובו" מקולקלים עם רכבות שלמות מלאות נוסעים מסוג "פוש-פול" בחודשים האחרונים בקו תל-אביב - חיפה.
אביתר.....שאלה
כמה רכבות נכנסות לנמל חיפה ביום?? בערך הייתי שם היום וזה ממש יפה תודה
 
שליחות נמל: מדובר בדרך-כלל בקטר

אביתר.....שאלה
כמה רכבות נכנסות לנמל חיפה ביום?? בערך הייתי שם היום וזה ממש יפה תודה
שליחות נמל: מדובר בדרך-כלל בקטר
מס' 131 או בקטר מס' 261 כרגע - בימים אלה. מדובר על 5 עד 6 רכבות בממוצע ביום חול. המס' איננו קבוע , לעיתים יותר ולעיתים פחות.
 

omer landau

New member
כן...תודה

שליחות נמל: מדובר בדרך-כלל בקטר
מס' 131 או בקטר מס' 261 כרגע - בימים אלה. מדובר על 5 עד 6 רכבות בממוצע ביום חול. המס' איננו קבוע , לעיתים יותר ולעיתים פחות.
כן...תודה
דיברתי על בערך 1-5 או אולי 6-15 לא יודע זה היה ממש מדהים בסיס חיל הים והנמל עם כל הספינות הענקיות האלה
 

ה דרומי

New member
מנצ"לש לתמונה של

שליחות נמל: מדובר בדרך-כלל בקטר
מס' 131 או בקטר מס' 261 כרגע - בימים אלה. מדובר על 5 עד 6 רכבות בממוצע ביום חול. המס' איננו קבוע , לעיתים יותר ולעיתים פחות.
מנצ"לש לתמונה של
קטר עיתוק 261 התמונה צולמה בזמן מיפגש הפורום שהיה בחיפה
 

NewName

New member
תקרא לי אנדרי :)

שם-חדש יקירי ! באשדוד עד-הלום
החדשה היו כבר כל סוגי הרכבות האפשריות כולל הקרונות הכסופים הצרפתיים. הבעיה היא כל שתקי הקטרים וקלקולים המתרחשים ברכבת כל יום ומכאן שלעיתים קיים צורך לשלוח ציוד אחר לאשדוד במקום הציוד הקבוע. כך למשל היו בשנה האחרונה מס' רכבות נוסעים מהירות בקו תל-אביב חיפה עם קטרי G12 או G26 במקום קטרי "בובו" שהתקלקלו ברגע האחרון. שאל את אחי - קטר מס' 124 והוא יספר לך על הגרירות שהוא עשה לקטרי "בובו" מקולקלים עם רכבות שלמות מלאות נוסעים מסוג "פוש-פול" בחודשים האחרונים בקו תל-אביב - חיפה.
תקרא לי אנדרי :)
 

NewName

New member
אני מתכוון לתחנה החדשה

צר לי לבעס אותך פחד: היו לא מעט
רכבות של IC-3 מתחנת עד-הלום החדשה !!! יש לא מעט מקרים של תקלות שבהן שולחים רכבות כאלה לאשדוד וגם רכבות עם קרונות יגוסלביים ישנים כבר היו בתחנה זאת. גם "פוש-פול" כבר ביקר בתחנה זו. מה שהכי נדיר הוא קטר מס' 737 שהגיע באופן חד-פעמי לתחנת הרכבת החאן הישנה בירושלים בשנת 1998. לצערי לא הודיעו לי מראש אך ויזת הנסיעה נמצאת אצלי.
אני מתכוון לתחנה החדשה
בתחנה הישנה אני יוטדע שביקרו פוש-פול וIC3, הרי הקו לאשדוד קיים לפני שבכלל היו דאבל דק בארץ
 

omersi

New member
יש לך תמונה של 737?

צר לי לבעס אותך פחד: היו לא מעט
רכבות של IC-3 מתחנת עד-הלום החדשה !!! יש לא מעט מקרים של תקלות שבהן שולחים רכבות כאלה לאשדוד וגם רכבות עם קרונות יגוסלביים ישנים כבר היו בתחנה זאת. גם "פוש-פול" כבר ביקר בתחנה זו. מה שהכי נדיר הוא קטר מס' 737 שהגיע באופן חד-פעמי לתחנת הרכבת החאן הישנה בירושלים בשנת 1998. לצערי לא הודיעו לי מראש אך ויזת הנסיעה נמצאת אצלי.
יש לך תמונה של 737?
 
כן. זהו קטר "בובו" רגיל לחלוטין ואנ

יש לך תמונה של 737?
כן. זהו קטר "בובו" רגיל לחלוטין ואנ
ואני אעלה בקרוב את תמונתו לפורום. כמובן שקטר זה צולם על-ידי גם ביום פריקתו מהאוניה "CYCLADES" ביום 18.06.1998. קצת מידע עליו: קטר מס' 737 הועבר מנמל אשדוד ל"רמתא" בבאר-שבע ביום 18.06.1998. ביום 20.09.2001 בשעה 18:20 ארעה תאונת התנגשות קשה בין רכב פרטי שהושאר על מסילת הברזל בכניסה לנתניה בין ק"מ 66.300 לק"מ 66.400 לבין רכבת נוסעים - רכבת מס' 164 מבאר-שבע לנהריה. הרכב התלקח ועלה באש מתחת לקטר מס' 737 שעליו נהג ציון קוותי. קטר מס' 737 ניזוק באיזור תא המצברים שעלה באש ובשני צידיו באזורי הצבע. קטר מס' 737 נגרר לסדנאות הרכבת בקישון לשם תיקון ביום 10.10.2001. צד אחד של הקטר נזקק לצביעה מחדש. תוקן בסדנאות הרכבת בקישון והוחזר לשרות ביום 30.10.2001. מטען חומר נפץ במשקל שנע בין 5 ל- 6 ק"ג התפוצץ מתחת לתא הנהג של קטר מס' 737 עת הוביל את רכבת הנוסעים הפרברית מס' 235 מבנימינה לאשדוד, בק"מ 123.600 (בסמוך למחסום כפר-גבירול ליד רחובות), ביום 21.07.2002 בשעה 07:30 בבוקר. נהג הקטר רחמים עייני נפצע בבטנו באורח קל עד בינוני וחולץ מהקטר. עייני הועבר אל בית החולים "קפלן" ברחובות. חור ענק נפער בתחתית תא הנהג, לוחות השעונים נפגעו, חוטים רבים בתא נותקו ושמשת התא רוסקה. הקטר הועבר לתיקון. צילומים של קטר מס' 737 לאחר הפיגוע מופיעים ב- "ידיעות-אחרונות ", 22.07.2002, עמ' 10, "הארץ ", 22.07.2002, עמ' א3, "מעריב ", 22.07.2002, עמ' 11, "JERUSALEM-POST", 22.07.2002, עמ' 3. עם תום התיקון, הוחזר קטר מס' 737 לעבודה. ביום 20.11.2002 ביצע נסיעת בדיקה ונסיון בקטע חיפה – חוף- כרמל ואח"כ הוחזר לשירות. קטר מס' 737 הוכנס לאוברול כללי (ארבע-שנתי – טיפול 480,000 מייל) ביום חמישי, 04.03.2004.
 

levikon

New member
ממש קטר ביש מזל ../images/Emo13.gif

כן. זהו קטר "בובו" רגיל לחלוטין ואנ
ואני אעלה בקרוב את תמונתו לפורום. כמובן שקטר זה צולם על-ידי גם ביום פריקתו מהאוניה "CYCLADES" ביום 18.06.1998. קצת מידע עליו: קטר מס' 737 הועבר מנמל אשדוד ל"רמתא" בבאר-שבע ביום 18.06.1998. ביום 20.09.2001 בשעה 18:20 ארעה תאונת התנגשות קשה בין רכב פרטי שהושאר על מסילת הברזל בכניסה לנתניה בין ק"מ 66.300 לק"מ 66.400 לבין רכבת נוסעים - רכבת מס' 164 מבאר-שבע לנהריה. הרכב התלקח ועלה באש מתחת לקטר מס' 737 שעליו נהג ציון קוותי. קטר מס' 737 ניזוק באיזור תא המצברים שעלה באש ובשני צידיו באזורי הצבע. קטר מס' 737 נגרר לסדנאות הרכבת בקישון לשם תיקון ביום 10.10.2001. צד אחד של הקטר נזקק לצביעה מחדש. תוקן בסדנאות הרכבת בקישון והוחזר לשרות ביום 30.10.2001. מטען חומר נפץ במשקל שנע בין 5 ל- 6 ק"ג התפוצץ מתחת לתא הנהג של קטר מס' 737 עת הוביל את רכבת הנוסעים הפרברית מס' 235 מבנימינה לאשדוד, בק"מ 123.600 (בסמוך למחסום כפר-גבירול ליד רחובות), ביום 21.07.2002 בשעה 07:30 בבוקר. נהג הקטר רחמים עייני נפצע בבטנו באורח קל עד בינוני וחולץ מהקטר. עייני הועבר אל בית החולים "קפלן" ברחובות. חור ענק נפער בתחתית תא הנהג, לוחות השעונים נפגעו, חוטים רבים בתא נותקו ושמשת התא רוסקה. הקטר הועבר לתיקון. צילומים של קטר מס' 737 לאחר הפיגוע מופיעים ב- "ידיעות-אחרונות ", 22.07.2002, עמ' 10, "הארץ ", 22.07.2002, עמ' א3, "מעריב ", 22.07.2002, עמ' 11, "JERUSALEM-POST", 22.07.2002, עמ' 3. עם תום התיקון, הוחזר קטר מס' 737 לעבודה. ביום 20.11.2002 ביצע נסיעת בדיקה ונסיון בקטע חיפה – חוף- כרמל ואח"כ הוחזר לשירות. קטר מס' 737 הוכנס לאוברול כללי (ארבע-שנתי – טיפול 480,000 מייל) ביום חמישי, 04.03.2004.
ממש קטר ביש מזל

מה לומר, אין לו מזל. או שאולי זה ככה ברוב הקטרים בארץ... מי יודע?
 

mem99

New member
תחנת החאן בירושלים בשנת 98 ?!?!?

צר לי לבעס אותך פחד: היו לא מעט
רכבות של IC-3 מתחנת עד-הלום החדשה !!! יש לא מעט מקרים של תקלות שבהן שולחים רכבות כאלה לאשדוד וגם רכבות עם קרונות יגוסלביים ישנים כבר היו בתחנה זאת. גם "פוש-פול" כבר ביקר בתחנה זו. מה שהכי נדיר הוא קטר מס' 737 שהגיע באופן חד-פעמי לתחנת הרכבת החאן הישנה בירושלים בשנת 1998. לצערי לא הודיעו לי מראש אך ויזת הנסיעה נמצאת אצלי.
תחנת החאן בירושלים בשנת 98 ?!?!?
חשבתי שהמסילה הזו לא תקינה כבר הרבה יותר זמן. מה קרה שהם הכניסו לשם קטר?
 
המסילה נסגרה ביום 15.07.1998.

תחנת החאן בירושלים בשנת 98 ?!?!?
חשבתי שהמסילה הזו לא תקינה כבר הרבה יותר זמן. מה קרה שהם הכניסו לשם קטר?
המסילה נסגרה ביום 15.07.1998.
קטר 737 הגיע עם רכבת הנוסעים בתחילת החודש למטרת ניסוי. הניסוי נכשל. הקטר חזר לתל-אביב שרוט ועם שפשופים נוספים.
 
נשרט מהסלעים וקיבל שפשופי גלגלים

מה זאת אומרת עם שפשופים
ושרוט? מה עבר עליו?
נשרט מהסלעים וקיבל שפשופי גלגלים
קשים מרדיוסי המסילות שאינם מתאימים לחוגוניו. גרם נזק למסילה (רפיון ברגים עקב משקלו). בקיצור: נראה לי שגם במסילה המשודרגת לא יסע בובו. ברור שקוקו לא יגיע הנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה