מעשה ברב-קו (והפרקטיקה הלקויה של נתיב אקספרס)
מעשה ברב-קו (והפרקטיקה הלקויה של נתיב אקספרס)
כשהגיח הרב קו לחיינו והפך לדרך היחידה בה ניתן לרכוש כרטיסיות, הוצאתי רב-קו בסניף נתיב בנתניה ורכשתי כמה כרטיסיות נתניה-תל אביב, כדי להגיע לעבודתי דאז. מאוחר יותר עברתי לגור ליד רכבת, והשתמשתי באותו רב קו כדי להטעין חפשי חדשי רכבת. איפה התחילה הבעיה? הכרטיס התחיל לא לעבור טוב בקוראי הכרטיסים. הוא לא נשבר או משהו, פשוט עבר לא טוב. בדרך כלל נסעתי ברכבת, והסתדרתי עם זה, בסוף איך שהוא זה תמיד עבר- עד שהקופאי ברכבת אמר לי שהוא לא יכול להטעין לי חפשי חדשי כי המכשיר שלו לא קורא את הכרטיס ושאגש לדוכן הרב-קו שלהם ויעשו לי חדש.
הבחורה החביבה בדוכן הרב-קו ברכבת אמרה, שהיא לא יכולה להבטיח שהכרטיסיות של נתיב יעברו לכרטיס החדש, 90% יעברו 10% לא. שאלתי אם יש לי ברירה, אולי אפשר לעשות כרטיס חדש אבל לא לבטל את הישן? היא אמרה לא לא, לכל אדם יש רק כרטיס אחד! טוב אז כמובן שהכרטיסיות של נתיב לא עברו, והיא נתנה לי פתק לאישור שהחלפתי כרטיס, ואמרה לי שאין בעיה, עלי פשוט ללכת למשרד של נתיב והם יעבירו לי את הכרטיסיות לכרטיס החדש.
כמה ימים לאחר מכן, הגעתי במיוחד למשרדי נתיב בנתניה. הקופאית כתומת השיער אמרה שאי אפשר להעביר כרטיסיות לרב-קו שיצא ברכבת, ודרשה ממני להוציא כרטיס של נתיב, בתשלום. כן, כרטיס שני. פתאום אדם אחד יכול להחזיק בשני כרטיסים, מדהים. שאלתי למה אי אפשר, הרי את החפשי חדשי רכבת הטענתי ברב קו שהונפק בנתיב, והיא אמרה שזה בגלל ש"הכרטיסים של נתיב טובים מאוד". ביקשתי לדעת אם אפשר פשוט לתת לי החזר על הכרטיסיות בהן לא עשיתי שימוש, מאחר ואני בין כה וכה כבר לא נוסעת הרבה באוטובוס. הקופאית התעקשה שלא, אי אפשר, וזו אשמתי שהכרטיס התקלקל (ואיך בכלל העזתי להוציא חדש ברכבת), ובחוסר אדיבות משווע, שלחה אותי לפנות לשירות לקוחות.
פניתי לשירות לקוחות דרך אתר "נתיב", והם שלחו את אותה קופאית להתקשר אלי...היא שוב הרימה את הקול והתיחסה אלי כנודניקית... אח"כ אדם אחר התקשר אלי עם גישה דומה ולא ממש עזר- הוא אמר שזו אשמתי כי הכרטיס היה ברשותי כשנפגם. ברור שהוא היה ברשותי...אלא מה, ברשותם?? הם דורשים תשלום ושאסתובב עם שני רב-קו- למרות שיש לי רב קו שמיש וחדש מהרכבת. זה הנוהל. והם מחזיקים בכרטיסיות שרכשתי כבבנות ערובה- אם לא אשלם על כרטיס נוסף, לא אוכל לקבלן, שהרי אין יותר כרטיסיות נייר, והם מסרבים לתת החזר...
הגיון מדהים ושירות נהדר. בבקשה עצתכם...
מעשה ברב-קו (והפרקטיקה הלקויה של נתיב אקספרס)
כשהגיח הרב קו לחיינו והפך לדרך היחידה בה ניתן לרכוש כרטיסיות, הוצאתי רב-קו בסניף נתיב בנתניה ורכשתי כמה כרטיסיות נתניה-תל אביב, כדי להגיע לעבודתי דאז. מאוחר יותר עברתי לגור ליד רכבת, והשתמשתי באותו רב קו כדי להטעין חפשי חדשי רכבת. איפה התחילה הבעיה? הכרטיס התחיל לא לעבור טוב בקוראי הכרטיסים. הוא לא נשבר או משהו, פשוט עבר לא טוב. בדרך כלל נסעתי ברכבת, והסתדרתי עם זה, בסוף איך שהוא זה תמיד עבר- עד שהקופאי ברכבת אמר לי שהוא לא יכול להטעין לי חפשי חדשי כי המכשיר שלו לא קורא את הכרטיס ושאגש לדוכן הרב-קו שלהם ויעשו לי חדש.
הבחורה החביבה בדוכן הרב-קו ברכבת אמרה, שהיא לא יכולה להבטיח שהכרטיסיות של נתיב יעברו לכרטיס החדש, 90% יעברו 10% לא. שאלתי אם יש לי ברירה, אולי אפשר לעשות כרטיס חדש אבל לא לבטל את הישן? היא אמרה לא לא, לכל אדם יש רק כרטיס אחד! טוב אז כמובן שהכרטיסיות של נתיב לא עברו, והיא נתנה לי פתק לאישור שהחלפתי כרטיס, ואמרה לי שאין בעיה, עלי פשוט ללכת למשרד של נתיב והם יעבירו לי את הכרטיסיות לכרטיס החדש.
כמה ימים לאחר מכן, הגעתי במיוחד למשרדי נתיב בנתניה. הקופאית כתומת השיער אמרה שאי אפשר להעביר כרטיסיות לרב-קו שיצא ברכבת, ודרשה ממני להוציא כרטיס של נתיב, בתשלום. כן, כרטיס שני. פתאום אדם אחד יכול להחזיק בשני כרטיסים, מדהים. שאלתי למה אי אפשר, הרי את החפשי חדשי רכבת הטענתי ברב קו שהונפק בנתיב, והיא אמרה שזה בגלל ש"הכרטיסים של נתיב טובים מאוד". ביקשתי לדעת אם אפשר פשוט לתת לי החזר על הכרטיסיות בהן לא עשיתי שימוש, מאחר ואני בין כה וכה כבר לא נוסעת הרבה באוטובוס. הקופאית התעקשה שלא, אי אפשר, וזו אשמתי שהכרטיס התקלקל (ואיך בכלל העזתי להוציא חדש ברכבת), ובחוסר אדיבות משווע, שלחה אותי לפנות לשירות לקוחות.
פניתי לשירות לקוחות דרך אתר "נתיב", והם שלחו את אותה קופאית להתקשר אלי...היא שוב הרימה את הקול והתיחסה אלי כנודניקית... אח"כ אדם אחר התקשר אלי עם גישה דומה ולא ממש עזר- הוא אמר שזו אשמתי כי הכרטיס היה ברשותי כשנפגם. ברור שהוא היה ברשותי...אלא מה, ברשותם?? הם דורשים תשלום ושאסתובב עם שני רב-קו- למרות שיש לי רב קו שמיש וחדש מהרכבת. זה הנוהל. והם מחזיקים בכרטיסיות שרכשתי כבבנות ערובה- אם לא אשלם על כרטיס נוסף, לא אוכל לקבלן, שהרי אין יותר כרטיסיות נייר, והם מסרבים לתת החזר...
הגיון מדהים ושירות נהדר. בבקשה עצתכם...