מעשה באישה ושמה איילה, שלאח הגדול נכנסה

spinning1

New member
מעשה באישה ושמה איילה, שלאח הגדול נכנסה

ראתה גברבר מקריח ואמרה ויהי מה אותו אני משיגה, למרות שאמר שיש מישהי שבחוץ לו מחכה. מה לא עשתה? עם ביקיני הסתובבה, עם חוטיני למיטתתו נכנסה. הגברבר ניצל את המצב ושלח את לשונו לפיה הקפוץ, הגברת שמחה וכבר תכננה טילי טילים, כבר ראתה עצמה מטיילת איתו בחו"ל וכבר הכירה את המשפחה, עד כפר סבא נסעה. אך אופס, נגמרה התוכנית ונגמרה ההצגה והגברת נזרקה כמו טמפון משומש. מ.ש.ל - כל כלב ביג'ו יומו. או יותר נכון : כל כלבתא ביג'י יומה.
 
אחת הסיבות למטקבקים בשכר כאן

היא הרצון העז לטשטש את הקלון והפאדיחה האיומה שאיילה עוברת. שומדבר, ממש כלום - מכל ההבטחות והתיכנונים שלה לא יצא לפועל. היא הושפלה, נרמסה, חשפה לעיני כל את רגשי הנחיתות הקשים, את חוסר הביטחון המשווע, את הריקנות והאובססיביות (הלא מצחיקה בכלל!) וכשיצאה מהבית ניסתה בכל כוחה לשמר את הפאסון המסכן - כי כך חונכה ועל זה גדלה, עשתה כל מאמץ אפשרי להמשיך לשחק אותה נאהבת ע"י סער וכאילו כל הארץ לא צפתה בביזיון היומיומי שלה - ניסתה לשכנע את כולנו כי טעינו. סער יצא מן הבית, חזר לשפיות שלו (ויש לציין שלמרות כל החסרונות הקשים בסער- הוא יותר יציב ושפוי מאילה) והעיף לכל הרוחות את הדיבקות המאוסה ואת הפאסון המעיק שלה. מה נשאר?ת ץחשבו קצת על הבחורה המסכנה והאומללה הזו? מה נשאר חוץ מלשלם לאנשים או לגייס משפחה וחברות להגן על שמה שכבר נסחב בכל כך הרבה רפש ובוץ שהיאט ממש בדיחה מהלכת? וזה מה שקורה כאן בפורום כי האינטרנט הוא גם במה ושם לפחות ניתן לשחד , לשלם או לשכנע אנשים - לא להגן עליה, כי אין שום טיעון בעולם שיכול לעשות זאת..אלא לנסות לגמד את המנצחים. לנסות בכל הכוח כדי להשכיח את הבושה הענקית של הבחורה הזו וכל מה שהיא מייצגת. בחורה הזו יצאה כל כך רע מכל זה שהפארסה שנקראת איילה רשף כבר אפילו לא מעלה חיוך , זה עצוב, זה טראגי מה שהיא ומשפחתה מוכנים לעשות כדי לנסות לשמר פאסון. במו ידיה רמסה וביטלה כל שביב של כבוד עצמי וכל המבטים למראה בכל סצינה אפשרית לא עזרו לה..בשבילה שכל עולמה הוא כמה היא יפה ומושלמת- זה מכה איומה~~!! אז תגידו לי, מה עוד השאר חוץ מקומץ מעריצים הזויים שלא מבחינים בעולמם בין טוב לרע ומלשלם שכר כדי לקנות תגובות אוהדות? טראגי.
 

spinning1

New member
אין מה לקנא בה היא הושפלה מול כל המדינה

זרק אותה כמו הטישו המלוכלך שאותו אכלה.
 

חני156

New member
אז סבבה שומלע-איכס כי....

אף אחד\ת לא ימות כי לא מקנאיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם פשוט שונאיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אותה תפנים כבר לעזעזאל!!!!!!!!!!! איכס עלייך ועליה
 

ביטניקט

New member
אז זה אומר שאתה עומד למות שומבלע?

כי אם לא שמת לב פאתט, אתה היחיד שמקנא בצפלוחא הזאת שרק אלוהים יודע מה כבר יש לקנא בה.... זה שיש לה שיני אוגר? זה שיש לה עכוז כפול מלא צלוליטיס? זה שלא מבינים מה היא מסננת מבין שיניה? זה שהיא מלאה בפאלולות על הפנים ובכל הגוף? בוא תסביר לנו אחת ולתמיד מה לעזאזל יש לקנא בבחורה הזאת שאפילו אחד כמו סער הבוק והאיפנטיל בעט בה והתעלל בה לעיני כל עם ישראל.... אה, רגע, אני יודע, בטח בזה שהיא בלעה טישיו עם נזלת ואפר של סיגריות ממאפרה ואנחנו לא. בטוח שלזה אתה מתכוון נכון?
 

somboI

New member
משפ' רשף מציפה כל כתבה במחמאות לאיילה../images/Emo216.gif../images/Emo41.gif

המשפחה המגוחכת הזאת לא מסוגלת להבין שאי אפשר למחוק מבחוץ אופי מחורבן שנחשף 3 חודשים, הם מחמיאים לה בטירוף תחת כל תמונה או פתיחה הזוייה שהיא משתתפת בה בתקווה שאלו שלא ראו ערוץ 20 יאמינו שיש אנשים בארץ הזאת שלא בזים לה.
 

gily9

New member
איילה את ליבה נתנה, והמדינה התאהבה בה!

אכן איילה אמתית, כנה, הלכה עם ליבה, ונפגעה, כולנו את כאבה כואבים, ומחזקים אותה במילים,אוהבים אותה ומפרגנים לה מאוד! נכון היא התאהבה באדם לא ראוי, כבר היו דברים חמורים מאלה, רק שלה זה זה קרה מול כל המדינה,,,, אז כעת אנשים, די לנאץ ולפגוע, היא סובלת מספיק, תנו לה להתמודד ובואו נפרגן ונתמוך בה.... די כבר לבזוי שפגע ופוגע, שאף אחד לא מאמין למילה היוצאת מפיו, חסר עמוד שידרה, שמנסה לרקוד על כמה חתונות במקביל..איילה ממשיכה, ואני תומכת מפרגנת מכל הלב שתצליח.. אז די כבר לרוע, התכנית נגמרה, האמת יצאה לאור, איילה היא האמיתית, והאצילית.
 
למעלה