מערכת LEAK מנורות משנות ה60

מערכת LEAK מנורות משנות ה60

אבא שלי נתן לי מגבר מנורות שקנה בשנות ה60 מגבר : Leak Varislope 20 רמקולים : Leak Sandwhich 12 המגבר שופץ לפני כמה שנים על ידי איתן שמאי (אם אתם מכירים?) והוא עובד עם פרה טרנזיסטורי מתוצרת NAD. האם כדאי לי לשמור על המערכת ולהשתמש או להחליף במשהו מודרני? ואגב, כמה לדעתכם שווה הפטיפון שלנו? (Thorens TD160 + Ortofon MC-X5) בתודה מראש, אלעד
 

hornless

New member
יופי של מערכת. ממליץ להחליף את הפרה

בפרה פאסיבי עקב רגישות הכניסה הגבוהה של המגבר. השיפור יהיה עצום.
 
על מה היית ממליץ?

יש לנו בבית את הפרה המקורי של Leak (שפורפרתי) אבל איתן שמאי ששיפץ את המגבר אמר שלא כדאי לשפץ אותו כי כל פרה שנקנה יהיה יותר טוב אז מה דעתך? יש המלצות לפרה פסיבי שיתאים? לא יותר מ2000 (עם טרייד אין אם אפשר)
 

שח_מט

New member
הדגם שוב?

לי יש את leak stereo 20 הנה כאן. בטוח שהדגם הוא Varislope. לדעתי זה רק השם של הפרה שלו. אצלי הפרה הזה לא מוצלח ומשמש רק למתג את החשמל. בפועל אני משתמש בארקאם אלפא 7 כפרה. המגבר שלי הובא מאנגליה ע"י משפחה ושופץ ע"י שי [אזניים] מכ"ס. לדעתי הוא טוב מאוד יחסית למחירו, גילו והציפיות שלי. בגדול יצרו ממנו הרבה ולכן הוא לא נדיר ונמכר באינטרנט סביב 300 פאונד. שח
 

audiofreak

New member
אתה יכול להוסיף פוטנציומטר למגבר

ולהשמש בו, כמגבר משולב בעל כניסה אחת. עוד אופציה לפרה פאסיבי יותר טוב מcreek , זה למצוא mccormack/mod squad פאסיביים ביד שניה. אופציה שלישית , המשתלמת ביותר היא לבנות פרה פאסיבי לבד. עוד מומלץ לבדוק את השפופרות, במיוחד הel84 , אולי שווה להחליפן.
 
כןֱ זהו המגבר!

קוראים לו סטריו 20 או ווריסלופ... איך שתרצה לקרוא לזה זה אותו מגבר לבנות פרה לבד..? איפה יש תוכניות לזה? ואיפה קונים חלקים? זה בא בקיטים?
 

שח_מט

New member
עזוב... קנה פרה טרנזיסטורי או מנורו

מה שתמצא בתקציב שיש לך ובהתאמה למגבר. הנה שלי פה
 

audiofreak

New member
יש פה מספיק אנשים בפורום שבונים לבד

אם אתה עובד רק עם cd, תוסיף פוטנציומטר למגבר, של alps/noble חבל על הכסף עם פרה חיצוני, ועוד כבל...
 
מה פתאום רק סידי??

יש טייפ, פטיפון, סידי, טיונר, ווידאו, כבלים כן שחמט בדיוק ככה נראה המגבר שלנו איפה אני יכול למצוא תוכנית כדיי לבנות פרה?
 
למעלה