מערכת לניהול Test Plans / Cases

zizkebab

New member
מערכת לניהול Test Plans / Cases

שלום, ראשית, שמחתי למצוא פורום העוסק בנושא QA, נראה שהפורום רציני למדי. חיפשתי בפורום (אולי לא טוב מספיק) אחר תחליפים ל Test Director בכל הנוגע לניהול Test Plans ו Test Cases, ניהול בדיקות אוטומטיות אינן רלוונטיות... הדבר העיקרי הבעייתי מבחינת המוצר הוא המחיר. אני מתעניין בכלים נוספים העונים לצורך זה, כמו CaseMaker ו TestManager, אם כי אינני יודע מה עלותם. באילו כלים אתם משתמשים? האם יש לכם נסיון עם הכלים אשר ציינתי? האם יש לכם המלצות על כלים אחרים המאפשרים ניהול של תוכניות ומקרי בדיקות? אודה על תגובותיכם, ציון.
 

zizkebab

New member
TargetProcess

ניסיתי להשתמש במוצר TargetProcess:planning שנראה שמתאים לי, http://www.targetprocess.com/download.asp אבל יש לי קצת בעיות בקונפיגורציה שלו, בהן לא אלאה אתכם... אם מישהו מכיר, אני אשמח לדבר.
 
CaseMaker

עשיתי לכלי הערכה, ולדעתי יש בו דברים טובים, אבל הוא בלתי שמיש, אם מדובר בבדיקות של מוצר גדול, בעל פרמטרים רבים. ממשק המשתמש שלו לא מאפשר פעולות פשוטות של copy-past, ולכן הכנסת פרמטרים רבים, בעלי ערכים רבים תיקח זמן רב ומייאש. חלק מהתכונות שלו אפשר לקבל (ובחינם) מהצירוף של אקסל וכלים המייצרים test cases באופן אוטומטי (ראו http://www.pairwise.org/tools.asp).
 

nirkalish

New member
מחירו בשמים

הכלי עולה בסביבות 2300 יורו שזה פחות או יותר בטווח המחירים של TD של מרקורי. אני יכול להמליץ לך על התוכנה של חברת compuware שמתחרה במרקורי (בעיקר בארה"ב). אני לא חושב שיש לה משווק בארץ והפנייה היא ישירות לשיווק שלהם בארה"ב
 

mary22

New member
ישנו עוד כלי שיצא לי לעבוד איתו

בערך חודש - tracker , הוא הרבה פחות נוח לעבודה מTD אך לדעתי אמור להיות יותר זול - נראה לי שווה לבדוק
 

zizkebab

New member
אפשר בבקשה קישור?

חיפוש אחר המילים tracker, qa, software הוא קצת כללי
 

galneways

New member
מוצרים לניהול באגים וניהול טסטים

ישנם מוצרים בשם TestUP לניהול טסטים וBugUP לניהול באגים אתה יכול לצור קשר דרך הקישור הבא: העלות מאוד נמוכה אך המוצרים מצויינים לקבוצות של עד סביבות 100 משתמשים. http://www.informup.com
 
למעלה