מערכת הפורומים החדשה

alongrin

New member
מערכת הפורומים החדשה

אפשר לבקש שההפנייה האוטומטית אליה תתבצע רק כאשר: 1. כל הניקים מהמערכת הישנה הועברו לחדשה ואפשר להכנס לתוכה עם הניק הישן 2. שההפנייה תיעשה לפורום עצמו ולא לדף הכללי של כל הפורומים.. אחרת זה פשוט מטריד. ובקשר לממשק.. טוב או רע, בסופו של דבר נתרגל גם אליו.
 

RunToMe1

New member
סליחה על התגובה... אבל..

מערכת חדשה פשוט - חרא. לא הצלחתי להיכנס עם ניק שלי, אמר שסיסמא לא תקינה.. ובכלל, עיצוב נראה לי מאוד מוזר, אפילו נראה "יותר" ישן ממה שיש כאן... שיהיה בהצלחה....
 

פונדיצ'רי

Active member
אני בעיקר מתרשמת מזה שאלון פתח שרשור

ומסכימה עם ראנטו. נראה לי שהם הקריצו משהו לא מוצלח רק כדי שיוכלו לומר שהיה נסיון. בסוף הכל ייסגר. הישנה והחדשה. נצטרך למצוא מקלט חדש לברוח אליו באמצע העבודה.
 

RunToMe1

New member
כן כן, אלון יודע להפתיע


אני באופן אישי אומרת, אם זה מה שהולך להיות, אני אאלץ להיפרד מהפורום הזה....
 

alongrin

New member
בצער רב...

ולשמחתם של קיריבטי ואליס,
אני מסכים איתך לגמרי.
 

פונדיצ'רי

Active member
לא בטוחה שהבנתי את כוונתך אבל יש לנו

שמחות אחרות. וחוץ מזה, כמו שנאמר בהקשר למערכת, לכל דבר מתרגלים (-;
 

alongrin

New member
סתם עקיצה מאחד השירשורים הקודמים...:)

לא משנה. בתור אחד שנמצא בעולם הייטק שנה או שתיים, כבר יצא לי לראות אנשים מתרגלים לממשק משתמש אפילו גרוע מזה. עוד שבוע שבועיים שהמערכת תהיה לגמרי באויר, כבר תשכחי איך הממשק הקודם נראה.
 

alongrin

New member
פעם שלישית גלידה.

פעם ראשונה הייתה כשהסכמת איתי במשהו. אני לא כל כך מסכים איתך שהם הקריצו משהו לא מוצלח בתור תירוץ לכבות פה את האור. בתור אחד שנמצא בתחום, זה עולה לא מעט כסף להגיע אפילו להגיע לתוצאות החלקיות שהם הגיעו אליהן עד עכשיו. אם הם לא היו רוצים להסב את המערכת, הם פשוט היו סוגרים כמו הרבה אחרים שעשו את זה בלי לדפוק חשבון. קחי לדוגמא את הפורומים של YNET, MSN, דה מארקר וכו'.
 

alongrin

New member
שוב המערכת המזויינת הזו...

זורקת את מי שמנסה להכנס לאתר החדש, מבלי שאפשר יהיה להכנס בניק ובסיסמה הקודמים... מה יהיה ???
 

alongrin

New member
המערכת החדשה - למי שהיו לו כמה ניקים על אותו אימייל

נראה שהמערכת החדשה מאפשרת ניק אחד ויחיד עבור אותה כתובת אימייל. אז נגמרה החגיגה לטוב ולרע. ולא די בכך גם שבתהליך ההסבה מהמערכת הישנה לחדשה, הם בחרו להעתיק לפה את הניק הראשון עבור אותה כתובת האימייל ולאו דווקא את זה שמשתמשים בו הכי הרבה. אז למי שרוצה להכנס למערכת, כדאי שיפתח ניק חדש על כתובת אימייל חדשה ונקיה.
 
למעלה