מערכת הפורומים החדשה

בבקשה

לפחות תתנו לגולש את האפשרות להסתיר את הבר הימני, כמעט חצי עמוד זה בר והשאר זה פורום ועוד מלא פרסומות נוספות. תודה.
 

1122

New member
עדיין אי אפשר להחליף שם משתמש

בעמוד של הפורומים , וגרוע מכך - נניח שאני נכנס לדף הזה עם שם משתמש X בדף הזה השם משתמש לי הוא 1122 ולכול פורום שאני נכנס דרכו זה השם המשתמש הקבוע .
 

ארזS

New member
יש לי שאלה רצינית

ואשמח לקבל תשובה : האם כל אנשי
מאושרים עם המערכת החדשה ? [זאת לא שאלת קיטבג ואשמח לקבל תשובה כנה].
 
תשובה רצינית

בהחלט כן. אנחנו יודעים שיש עדיין דברים שדרושים שיפור, הרבה מהם עלו כאן בפורום ויתוקנו, אולם לטווח הארוך אנו בטוחים שמדובר במערכת טובה יותר. היא תהיה מהירה יותר בהשוואה למערכת הנוכחית המיושנת היא תאפשר לנו להתאים כלים ואפליקציות חדשות ומגניבות ישירות לתוך עמוד הפורום היא תתמוך בצורה טובה יותר בדפדפנים שהם לא IE (אנו יודעים שהמצב טעון שיפור כרגע) והיא יציבה הרבה יותר מבחינת עומסים. צריך לקחת בחשבון שכרגע מדובר בגרסת בטא. קיבלנו המון מההצעות שעלו כאן וישנן הצעות נוספות שנשקלות ברצינות. אנו מציעים לשמור את חריצת הדין עד לסיום העבודה והשיפורים. אנו מקווים כי בסיום התהליך תהיו גם אתם מרוצים. המשיכו להגיב ולהציע.
 
הצעה.

יותר נכון שאלה. אי אפשר לחדש את המערכת (כמו שאמרת- מהירות יותר גבוהה, יותר עמדיה בעומסים, תתמוך בצורה יותר טובה בדפדפנים שהם לא IE וכו') אבל להשאיר את מבנה הפורומים הקיים? זאת אומרת להשאיר את הפורום שיראה ככה כמו שהוא היום עם צורת הודעות כמו היום והסרגל למעלה כמו שהוא היום וכו', אני בטוחה שזה יהיה נוח להרבה גולשים פה (למשל לאלה שחתמו כדי לא לשנות).
 
שינוי שהוכנס לתוקף

גודל הפונט במערכת החדשה הוחלף והוא מעתה זהה לגודל פונט ברירת המחדל של המערכת הנוכחית. אם אתם עדיין נתקלים בדפי פורום עם גודל הפונט הקטן יותר, אנא מחקו קבצים זמניים ורפרשו את עמוד הפורום. במידה ונתקלתם בבעיות נוספות, אנא דווחו עליהן כאן.
 

Tali1912

New member
אי אפשר להכנס למערכת הפורומים החדשה

מאתמול............... למה? שופופו ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>
 

Tali1912

New member
זהו חאלס

הסתדר לי, תודה לאל ! לא שמים לב שאני שותקת
? מחלקת הפרוייקטים פנתה אלי במסר, יעצה לי למחוק את כל החרג'וקים <קוקיז,מחיקת קבצים> והכל בונבון עכשיו. רק בקשה נוספת ס'........תמו לדובל'ה גליקמן כבר את הפה, איזה נודניק זה, אפילו שאני עוברת ללשונית אחרת לאתר אחר הוא והחמניות שלו צווחות לי.
 
מתי יהיה ניתן

לשנות שם משתמש על אותו מס' כרטיס? מעבר לזה, אנא אפשר כפילות של אימיילים, או לפחות אפשרות ביטול כרטיסים ישנים שאינם בשימוש. יש לי כרגע שני משתמשים. אחד הנוכחי, שאני כותבת ממנו כרגע, שהוא מאוד, מאוד מאוד וותיק, עם מייל שאני כבר לא מתשמשת בו, ועוד יוזר מעט יותר חדש, שאני לא משתמשת בו אבל עם מייל חדש שבו אני כן משתמשת. לצערי אני לא יכולה להחליף ביניהם והדבר מסרבל לי את החיים ומקשה עלי. האם יש פתרון?
 

NLO

New member
לדעתי ניתן עם מייל בייניים.

תפתחי מייל באחת התיבות החינמיות, ותתחילי בסבב. אם לא ירדת לסוף דעתי אפרט.
 
ירדתי.

לא הצלחתי לשנות מייל אף פעם. אולי לא ניסיתי מספיק חזק. בכל מקרה, זה כמו פריסל, אהבתי את החשיבה. ועדיין - לדעתי צריכה להיות דרך יותר ידידותית.
 
מעבר לעניין המהותי,

מבחינה טכנית זה מאוד בעייתי - על גבול הבלתי אפשרי. אנו מבטחים לשקול את הנושא ולנסות לחשוב על אפשרויות טכניות שיקלו על המעבר בין שמות משתמש.
 
בשלב זה - לא תינתן האופציה

כיוון שגולשים מסויימים בחרו להשתמש באופציה זו לפתיחת ניקים מרובים במטרה להציף ולפגוע בפורומים. אנו מתנצלים על הסרבול שנוצר בשל כך.
 

naps

New member
אני לא חושב שזה "תירוץ" טוב...

גם ככה כל אחד יכול היום לפתוח מלא מיילים בלי בעיה. לא רק זה, להרבה האנשים יש גם ככה כמה מיילים. סתם לדוגמא- לי יש מייל ישן בוואלה (שכבר אפשר להרשם בשתי ניקים כי מכניסים פעם אחת .com ופעם אחת .co.il), מייל בג'ימייל שהוא העיקרי שלי, עוד מייל מהאוניברסיטה, עוד מייל שאני רק נרשם איתו לאתרים. כל זה בלי שאני אפתח מיילים במיוחד למטרות כמו פתיחת עוד ניק בתפוז. בקיצור- השורה התחתונה- מי שמחליט כבר לפתוח מספר ניקים מרובים למטרה כזו או אחרת, יטרח באותה מידה גם לפתוח עוד תיבת מייל כדי לבצע את זממו... אם המערכת שלכם בנויה בצורה כזו שזה בעיה מבחינה טכנית- אז בסדר (כמו שכתבתם קודם), אבל אם זו הסיבה אז זה תירוץ ולא סיבה אמיתית. לדעתי.
 
למעלה