מערכת הפורומים החדשה

מערכת הפורומים החדשה

שלום לכולם, תודה על הההערות והדיווחים על הבאגים. אנו מבקשים לעדכן כי כל הבאגים והתקלות נלקחות ברצינות ויטופלו במלואן עוד בטרם עלייתה הרשמית של המערכת החדשה לאויר. ישנה כוונה לספק תמיכה מלאה בדפדפני פיירפוקס ואף לשפר את הטעון שיפור בהקשר זה מהמערכת הנוכחית. כמו כן, אנו צופים כי לאחר סיום העבודה, המערכת תהיה מהירה ויציבה יותר ממערכת הפורומים הנוכחית. צריך לקחת בחשבון כי מדובר בגרסת בטא, בהחלט לא סופית, של המערכת ואנו מקווים כי לאחר שכל התקלות יטופלו, תוכלו להתרגל וליהנות מן המערכת החדשה. בנוסף, אנו שוקלים בכובד ראש את ההצעות בנוגע לבר הימני ואת ההערות על הפרסומות. אנו מבטיחים לעדכן כאן בימים הקרובים בנוגע להתפתחויות בנושאים הללו. תודה על הסבלנות. אנא המשיכו להגיב ולהעיר על מנת שנוכל לתקן ולשפר.
 
דפדפן Opera

אנחנו בהחלט נעשה מאמצים על מנת לתמוך ככל האפשר גם בדפדפן אופרה. נשמח אם תדווחו על בעיות בגלישה בפורומים החדשים באמצעות דפדפן זה, על מנת שנוכל לתקן מה שניתן.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
firefox & opera הדפדפנים הכי טובים מדוע לא להתאים את המערכת ישר אליהם? אני אישית גולש עם שניהם, פרט לתפוז, פה אני משתמש ב maxthon או ie tab של firefox.
 

megahertz

New member
ומה לגבי ספארי? (כל הזמן אני מציין את זה, אבל

עדיין לא קיבלתי תגובה)
 

OriIdan

New member
לא צריך לדאוג לכל דפדפן בנפרד

בשביל מה המציאו תקן באינטרנט בדיוק בשביל זה. כדי שלא יצטרכו לעשות עבודה כפולה.
 

tafustafus

New member
שימוש בקוד תקני והימנעות ממטרדים-לשם-מגניבות

הם המפתח להצלחה. אנשים משתמשים בפורומים של תפוז לשם תקשורת אלה עם אלה ולא כדי להתבדר מפיצ'רים מגניבים. הפונקציונליות צריכה להיות בראש מעייניכם, ופונקציונליות משמעה, בין השאר, קוד תקני, שיחסוך בעיות למשתמשים בדפדפנים פחות נפוצים ויאפשר גם למשתמשיהם להשתתף; וממשק משתמש נקי וברור. המגמה בגירסה החדשה שלכם לא נכונה מן הבחינה שהיא דוחה משתמשים ומפריעה להם להשתמש בפורומים למטרות שבשבילם הם משתמשים בהם. במקום להטליא את הקיים כדי שיפעל כמתוכנן אצל עוד כמה משתמשים, פשוט שנו את הגישה. ככל שתעשו את ממשק המשתמש פשוט, זריז, תקני ובהיר יותר, עם כמה שפחות מטרדים, פחות משתמשים ירתעו מן השימוש באתר שלכם.
 

Drazick

New member
אני מקווה שדווקא כן...

כי הוא היחיד שיריץ את הכל במהירות טובה...
 

Ninja

New member
טוב לשמוע. ../images/Emo45.gif

תזכרו את ההערות לגבי כמות הפירסומות, עודף המידע שלהן (gif, swf וכדומה), וסדר הופעתן. (נעדיף קודם הודעות ורק אחר כך פרסומות)
 

KingTino

New member
עוד רעיון

למה לא תחשבו על רעיון צבעים של הגופן הפורום שכל אחד יבחר לו צבע, אולי קצת חידושים גם כך נמאס מהשחור ותגדילו את מספר התווים בערבית כי הוא קטן מאוד יחסית לשל עברית ואנגלית
 
../images/Emo31.gifממש לא בעד בחירת צבעים.

זה ייצור כ"כ הרבה בלאגן בעיניים שלא תאמין.
 
הרעיון בעיצוב החדש

הוא ליצור אחידות גדולה ככל האפשר בין הפורומים. צבע שונה לכל פורום ייצור בלאגן בעיניים וחוסר אחידות מובהק. לגבי מספר התווים, הנושא ייבדק.
 

Tinks

New member
בעיות בהן נתקלתי

היי, אני לא יודעת אם כבר נאמר, אבל בכל מקרה זה הרושם הקצרצר שלי: 1. כשבחרתי באופן צפייה ב"הסתרת שרשור" (למשל מעל 10 תגובות), איבדתי את האפשרות לראות את השרשור... לחיצה עליו לא פתחה אותו בעמוד חדש כפי שקורה היום, ולא יכולתי לקרוא את התגובות אליו. כמו כן, לא מצאתי אייקון או לינק שיאפשר לפתחו בצורה אחרת. 2. כששמים את העכבר ליד הודעה (מבלי ללחוץ) זה מקפיץ אייקון שכתוב בו את כותרת ההודעה (שחור על רקע צהוב). לא הבנתי כל כך למה זה נחוץ, והאמת שזה היה קצת מעצבן בעיניים ומיותר. 3. עמודת הפרסומות מימין מאד עבה - מרגיש כאילו גזלו חלק מהפורום לטובת דבר המפרסם! עד כאן, רות עבור
 

naps

New member
הממממ

1. תלחצי על איפה שכתוב מספר התגובות. 2. אני מסכים. מה שכן יכול להיות שימושי זה אם כאשר מרחפים מעל נושא יהיה כתוב בתגובה לאיזה הודעה זה! 3. לגבי הבאר הימני נאמר כבר לא מעט והם כתבו שהם שוקלים ה לעשות עם זה אז.... נחכה ונראה.
 

naps

New member
"2 יטופל"

זה אומר שתבטלו את הבלון שמרחף, או שתקבלו את ההצעה שלי ויראו בתגובה לאיזה הודעה זה?
 

naps

New member
"2 יטופל"

זה אומר שתבטלו את הבלון שמרחף, או שתקבלו את ההצעה שלי ויראו בתגובה לאיזה הודעה זה?
 
למעלה