מערך הקווים של איזור השרון

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מערך הקווים של איזור השרון

מערך הקווים של איזור השרון
בעקבות תת-שרשור בשרשור ההכוונה, אני משרשר כאן את השיחה הקצרה שהתפתחה.
 

טל 2010

New member
עוד משהו שלא היה כנראה כל כך ברור מההודעה

מערך הקווים של איזור השרון
בעקבות תת-שרשור בשרשור ההכוונה, אני משרשר כאן את השיחה הקצרה שהתפתחה.
עוד משהו שלא היה כנראה כל כך ברור מההודעה
הכוונה שלי היתה לא לרכבת תחתית בשכונה הירוקה, אלא שוב, רק בתוואי של קוים לדוגמה כמו קו 29 שצריך לחצות את כל רעננה והרצליה עד שמגיע ליעדו וזה לוקח סתם הרבה זמן במקום שתהיה תנועה מהירה יותר של קו תחתי, אותו דבר גם לגבי קו כמו 561(נוסע מכפר סבא דרך הוד השרון ופתח תקוה לת"א).
כשאמרתי שהשינוי אולי צריך להגיע מאיתנו- התכוונתי יותר לאזור שהקוים האלה עוברים בו.
 

טנק2

New member
לדעתי הפתרון הוא קו מהיר

עוד משהו שלא היה כנראה כל כך ברור מההודעה
הכוונה שלי היתה לא לרכבת תחתית בשכונה הירוקה, אלא שוב, רק בתוואי של קוים לדוגמה כמו קו 29 שצריך לחצות את כל רעננה והרצליה עד שמגיע ליעדו וזה לוקח סתם הרבה זמן במקום שתהיה תנועה מהירה יותר של קו תחתי, אותו דבר גם לגבי קו כמו 561(נוסע מכפר סבא דרך הוד השרון ופתח תקוה לת"א).
כשאמרתי שהשינוי אולי צריך להגיע מאיתנו- התכוונתי יותר לאזור שהקוים האלה עוברים בו.
לדעתי הפתרון הוא קו מהיר
הרי לקו הזה נוספים גם הרבה נוסעים מזדמנים שנוסעים בו כחמש-עשר תחנות ואז יורדים. אם יהיה קו אקספרס במסלול הזה, בתדירות גבוהה, לרכבת הרצליה שבעת הכוכבים קניון ארנה והים (חוף השרון והמלונות) אולי יפחת מספר הנוסעים בקו.
 

32103210

New member
הפתרון הרצוי לדעתי

לדעתי הפתרון הוא קו מהיר
הרי לקו הזה נוספים גם הרבה נוסעים מזדמנים שנוסעים בו כחמש-עשר תחנות ואז יורדים. אם יהיה קו אקספרס במסלול הזה, בתדירות גבוהה, לרכבת הרצליה שבעת הכוכבים קניון ארנה והים (חוף השרון והמלונות) אולי יפחת מספר הנוסעים בקו.
הפתרון הרצוי לדעתי
הוא קו חוצה ערים ,כפר סבא -רעננה -הרצליה.אבל בצד הצפוני של הערים הללו .במסלול הזה,
בכפר סבא -עתיר ידע-אזור תעשיה -יוספטל-בן יהודה -בית חולים -משה סנה -מנחם בגין .
ברעננה -ויצמן -ירושלים .
בהרצליה,ירושלים -בריגדה-בין תחומי -רכבת -אזור תעשיה -מלונות .
קו בתדירות גבוהה ישרת חלק נכבד מתושבי שלושת הערים ויחבר בין השכונות ,מרכזי תעסוקה ,בתי חולים,בתי ספר .תחנת רכבת וכ,,,
 

טנק2

New member
כפי שציינתי קו כזה מתוכנן

הפתרון הרצוי לדעתי
הוא קו חוצה ערים ,כפר סבא -רעננה -הרצליה.אבל בצד הצפוני של הערים הללו .במסלול הזה,
בכפר סבא -עתיר ידע-אזור תעשיה -יוספטל-בן יהודה -בית חולים -משה סנה -מנחם בגין .
ברעננה -ויצמן -ירושלים .
בהרצליה,ירושלים -בריגדה-בין תחומי -רכבת -אזור תעשיה -מלונות .
קו בתדירות גבוהה ישרת חלק נכבד מתושבי שלושת הערים ויחבר בין השכונות ,מרכזי תעסוקה ,בתי חולים,בתי ספר .תחנת רכבת וכ,,,
כפי שציינתי קו כזה מתוכנן
לפי מה שהבנתי מאורי 404, מתוכנן קו מאזור מחלף רעננה צפון (מסוף התדהר ברעננה, הדיפו של מטרופולין) להרצליה תחנת רכבת דרך אותם הצירים שציינת (ויצמן, דרך ירושלים, והמשך לפי מסלולו של קו 9 היום (פחות או יותר)-דרך אזור הביתנחומי ולתחנת רכבת הרצליה דרך ז'בוטינסקי
 

טנק2

New member
כמובן, שרצוי לצד זאת להוסיף נסיעות לקו 10

כפי שציינתי קו כזה מתוכנן
לפי מה שהבנתי מאורי 404, מתוכנן קו מאזור מחלף רעננה צפון (מסוף התדהר ברעננה, הדיפו של מטרופולין) להרצליה תחנת רכבת דרך אותם הצירים שציינת (ויצמן, דרך ירושלים, והמשך לפי מסלולו של קו 9 היום (פחות או יותר)-דרך אזור הביתנחומי ולתחנת רכבת הרצליה דרך ז'בוטינסקי
כמובן, שרצוי לצד זאת להוסיף נסיעות לקו 10
או לאחד את שני הקווים
 

32103210

New member
רק לא עוד פיתרון של "עזרה ראשונה "

כפי שציינתי קו כזה מתוכנן
לפי מה שהבנתי מאורי 404, מתוכנן קו מאזור מחלף רעננה צפון (מסוף התדהר ברעננה, הדיפו של מטרופולין) להרצליה תחנת רכבת דרך אותם הצירים שציינת (ויצמן, דרך ירושלים, והמשך לפי מסלולו של קו 9 היום (פחות או יותר)-דרך אזור הביתנחומי ולתחנת רכבת הרצליה דרך ז'בוטינסקי
רק לא עוד פיתרון של "עזרה ראשונה "
חברת מטרופולין הפעילה עשרות קווים חדשים ,משום מקום -לשום מקום ,הרבה קווים עם נוסעים מועטים ,כשחלק מהנוסעים לא חייבים את הקו שהם נוסעים בו ,אלא הוא כבר נוסע,,,
צריך קו עם "שלד" ,בלי פיתולים וכניסות מיותרות ,כמו 29 אבל בצד הצפני של ערים הנ"ל ,
 

טנק2

New member
הקו שאתה מציע יפוצל למעשה לשניים

רק לא עוד פיתרון של "עזרה ראשונה "
חברת מטרופולין הפעילה עשרות קווים חדשים ,משום מקום -לשום מקום ,הרבה קווים עם נוסעים מועטים ,כשחלק מהנוסעים לא חייבים את הקו שהם נוסעים בו ,אלא הוא כבר נוסע,,,
צריך קו עם "שלד" ,בלי פיתולים וכניסות מיותרות ,כמו 29 אבל בצד הצפני של ערים הנ"ל ,
הקו שאתה מציע יפוצל למעשה לשניים
האחד-הקו החדש, החל מרעננה צפון (בערך, בתחנה היא כ200-300 מ' מהמחלף) ועד לתחנת רכבת הרצליה בתוואי שהצעת בצפון הערים.
השני-קו 10 הקיים ממסוף קפלן, שיאסוף את הנוסעים בצפון כפר סבא.
אינני יודע אם יש תכניות להארכת הקו החדש כך שיצא ממסוף קפלן.
 
אכן כן, אבל ממש לא!

כפי שציינתי קו כזה מתוכנן
לפי מה שהבנתי מאורי 404, מתוכנן קו מאזור מחלף רעננה צפון (מסוף התדהר ברעננה, הדיפו של מטרופולין) להרצליה תחנת רכבת דרך אותם הצירים שציינת (ויצמן, דרך ירושלים, והמשך לפי מסלולו של קו 9 היום (פחות או יותר)-דרך אזור הביתנחומי ולתחנת רכבת הרצליה דרך ז'בוטינסקי
אכן כן, אבל ממש לא!
אכן מתוכנן קו במסלול שציינת, אך הקו ייסע לתל אביב והוא יהיה קו מהיר כך שעד גלילות הוא רק יאסוף נוסעים במספר תחנות מצומצם ומגלילות הוא רק יוריד, כך שלמעשה לא יהיה קישור בין רעננה להרצליה או בתוכן..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה