מעריצי סלאג...

  • פותח הנושא wtef
  • פורסם בתאריך

wtef

New member
מעריצי סלאג...

תבדקו את זה החוצה- edie brikell-sixstoo remix בעיקרון זה שיר שדי ג'י ואדים מארח בו את סלאג, הרימיקס של סיקסטו (ההחתמה החדש בנינג'ה טיון) ממש מגניב...
 

dune d

New member
ומי שרוצה לראות את soul בהופעה

שיכנס לכאן ,בסוף הדף יש קליפ קטן.
 

wtef

New member
מי שחושב שהוא לא פיספס כלום

בהופעה של sole שיראה את הקליפ ויבכה. :) פתר אצלי סופית את השאלה איך הייתה ההופעה-היה גדול!
 

החידה

New member
ללא ספק אטרקציה

לנסות ולראות את מי מזהים מתוך הקהל. אני נעצרתי על 3 אחרי דקה וחצי (הארכיון ודי.ג'יי אורי). בנוגע לשיר, אכן פתר בשבילי סופית את השאלה אם הפסדתי משהו כשלא באתי. לא.
 

volatile

New member
סיקסטו מלך לחלוטין

התקדם הבחור, מאנטיקון לנינג'ה טון זה ממש הכרה עולמית. ומגיע לו, אחרי שוורנר קנדה החתימה את באק תהיתי לעצמי איזה לייבל ייקח את שותפו לשעבר להרכב The Subtones. הוא בהחלט בחברה טובה בנ'ינגה עם ההראבלייזר, קולד קאט, פוג, אמון טובין, ואדים ועוד ועוד טובים ושונים. פלג.
 

Pace

New member
"ממש הכרה עולמית"?

הכל יחסי בחיים. בואו לא נצא מפרופורציות. אגב, בהתחלה חשבתי שמדברים על סיקסטו אחר, בן הטיפוחים של ה-D.O.C.
 

Blood

New member
עזוב אותך הכרות..

מדובר באחד המפיקים היותר מבריקים שקיימים היום - לפחות בסצנת האנדרגראונד. המלצה שלי לכולם, לשמוע את Duration Project: 16 קטעים (40 דקות סה"כ) שנקראים Duration + ה-EP המבריק The Secrets That Houses Keep (שישה קטעים מה-EP מתוך שבעה) - כל זה בדיסק אחד מ-ד-ה-י-ם, שמסביר את השורה הראשונה שלי בהודעה..
 

wtef

New member
duration באמת גדול.

עוד מפיק קנדי ששווה לבדוק הוא mecenroe. אומנם בתור ראפר הוא די בינוני אבל יש לו הפקות ממש יפות. בכלל כל הלייבל שלו peanuts&corn הוא לייבל שאני די חורש עליו בזמן האחרון. יש באתר שלהם הרבה טעימות. www.peanutsandcorn.com
 

volatile

New member
ומי מייבא את Peanuts and corn?

כמובן, אני
באמת הרכב מומלץ. אני מאוד אהבתי את ההפקות שלו בדיסקים של Epic ו - Gruff.
 

volatile

New member
נ'ינגה טון = לייבל אנגלי איכותי

שמיובא לכל העולם, מאוד נחשב ומאוד מוערך בסצנות האלקטרוניות למיניהם (IDM, DNB, טריפ-הופ וצי'ל אאוט). לאמן אלקטרוני אין הרבה מקומות עדיפים להיות חתום. הן מבחינת הפצה והן מבחינת מוניטין. אז כן הכרה עולמית מתאים.
 

RiRo

New member
פלג, רק טעות אחת

נינג'ה טונז בכלל לא נחשבים בסצינת הדראם אנ בייס ואין שום מסיבה שאתה תמצא בה קטעים של דיג'יים או יוצרים מנינג'ה טונז, צר לי. חוץ מזה , הם אחלה :)
 

volatile

New member
לא הולך למסיבות דראם אנד בייס

אבל אני די חושב שאמון טובין נחשב בסצנת האמיבאנט והדראם אנד בייס, לא ככה?
 

RiRo

New member
לא בדראם אנ בייס

אם בליקוויד דראם אנ בייס (כלומר דראם אנ בייס יותר רך בסגנון של ltj bukem) ואם בהארדקור (בסגנון של פנדולום לדוגמא) טראקים מיוצרים של נינג'ה טונז לא מתנגנים בכלל.
 
למעלה