מעריצי סאב שרופים - כנסו!

מעריצי סאב שרופים - כנסו!

איך זה שאתם מחשיבים את עצמכם מעריצים דגולים, שרופים, חולי סאב והצל, ולא יודעים בעצם כלום עליהם? יש פה שאלות ברמה של ידע בסיסי ואתם לא יודעים... זה מוזררררר!
 

kref

New member
מה השם הפרטי של יואב????

ואני יודע שהשאלה לא הייתה אלי.
 

MחושגZ

New member
הרבה מאוד פה

אוהבים את סאבלימינל והצל מכיוון שזה באופנה היום אני אישית אוהב אותם (נכון שלא הרבה זמן... מהתקופה שיצא "חי מיום ליום" לרדיו), אבל אני באמת אוהב אותם, זאת מוסיקה שאני אוהב הרוב פה הם סתם קקות צבועים, ששומעים את סאבלימינל והצל רק בגלל שהיום היפ הופ ישראלי זה מה שהולך!
 

MחושגZ

New member
פספסתי את הנקודה..

ולכן את לא יכולה לצפות שאנשים ידעו משהו על סאבלימינל והצל... כי הם לא באמת אוהבים אותם..!
 

rapsta

New member
אני אוהב אותם!

ולא בגלל שזה באופנה... אני שוט אוהב את המוסיקה שלהם
 

TkTk

New member
בואו,בואו לפה שניה..../images/Emo103.gif

מה קורה אחים שלי,גיבורים..הכל טוב?? קודם כל,שיהיה לכולנו סופשבוע רגוע,שקט,ונעים.. ועכשיו לפואנטה של ההודעה שלי.. אתחיל בתגובה ספונטנית(כמה טוב ללמוד תאטרון): ממממממממממממהההההההההההההההההההה?! ואמשיך ואפתח... אולי אני לא רואה טוב(נקודה רגישה..), אבל... אני פשוט לא רואה קשר כ"כ חזק בין הערצה לבין ידיעה כללית על האומן. אם מישהו אוהב את סאב,ומגדיר עצמו כמעריץ של סאב..נאמר - מאז שיצא ´חי מיום ליום´ לרדיו, אז הוא מעריץ של סאב האומן,לאו דווקא של סאב הבנאדם. זה שהוא מעריץ את המוסיקה שלו,את הליריקה שלו, את הקול שלו,את המסר שלו - לא אומר שהוא צריך לדעת כמה אחיות יש לו,מה השמות של ההורים שלו, לא אומר שהוא צריך להכיר את כל המסרים התת-הכרתיים שבכל שיר ושיר שלו. אני לא חושבת שמי שלא יודע באיזה סימפול השתמשו ב ´בית הספר הישן´ הוא מעריץ פחות ממי שכן יודע את זה, ומי שלא יודע איך קוראים לתוכי של סבתא מצד אבא של סאב(אלביס), לא צריך להתבייש בעצמו. ההגנה אמרה את דבריה.
 

TakTik

New member
יש לי תחושה שהיא דיברה על דברים

בסיסיים כשאנשים כותבים "ואוו איזה להקה מצויינת סאבלימינל" זה מוגזם והשירשור שאלות זה סתם משחק חביב
 
תמיד תהיתי מה יהיה הסוף איתך...

(וזה קשור כי...................?!טוב, עזבו אותי! אני מהשטחייים!!
) אבל לסבתא של סאב מצד האבא יש תוכי?!
חבל. באמת חבל. (למה?ככה!! כי אני מהשטחייייים!! עזבו אותי!!) אמממ.. היתה לי פואנטה להודעה הזאת. באמת שהיתה לי!
אבל שחכתי אותה...
(אני מהשטחייייים!!) באסה. טוף, אז במקום הפואנטה הזאת, אני יעשה משהו מועיל (לשם שינוי.. אני מהשטחים!!) *נעמדת, ודורכת לטמר על הרגליים!
* (יבלות יש ברגליים...מה, לא?! אני מהשטחים.)
 

EmGee

New member
לא כל מי שכאן הוא מעריץ שרוף שלהם

עם מישהו רוצה ללמוד ולהכנס לכל העסק הזה (שנקרא בעברית צחה סצנה) שיהנה כאן. אם מישהו חושב שסאבלימינל זה להקה אז לא צריך לרדת עליו (מצד שני טיפה ציניות לא הרגה אף אחד).
 
הבהרה קטנה:

לא דיברתי על כל מי שכותב כאן, רק מי ששואל שאלות בסיסיות ביותר בקשר לצמד חמד סאב והצל. בכל אופן, מישהו הזכיר את שירשור השאלות כאן... אז הוא באמת מומלץ למי שבא לו לדעת עוד פרטים. וטיפ בקשר לשירשור ההוא: להתעלם מההודעות שלי שם. יום טוב לכווולם!
 

Da Judge

New member
הסבר

פשוט מאוד, לא כולם מכירים אותם מאז ישראלים עצבניים אחד אחד כמוני וכמו עוד הרבה אנשים, יש אנשים ששמעו את האור והצל, ראו כי טוב, ונכנסו לפורום הזה כדי לברר פרטים... ככה זה כשמצליחים
 
טוב צודק אבל...

עדיין יש רמת ידיעה מסויימת שצריכה להיות לפני שבנאדם רוקא לעצמו "מעריץ שרוווווף של סאבלימינל והצל", לא...? אגב - יש לי ברשימת ICQ מישהו בשם שלך ואני לא יודעת מי זה... יכול להיות שזה אתה?
 

Da Judge

New member
עד כמה שבנאדם יודע...

הוא באמת מעריץ שרוף שלהם
כאילו, בנאדם שמע את הדיסק, ובנאדם לא יודע שהם גם היו קיימים קודם...
 
למעלה