מעציב... ואולי - גם שמח...

s i n g a

New member
מעציב... ואולי - גם שמח...

ג'יין ננטשה בגיל 14. ואני אמצתי אותה כדי שתסיים את חייה בכבוד. היא היתה כלבה מדהימה! טובה, שומרת, ערנית, משחקת... לא מזמן היא זכתה במקום הראשון בתחרות "מעורב זה גזעי" בקטגורית "הקשיש הפטיש"... היום בבוקר, כשקמתי, מצאתי את ג'יין מתה שוכבת על הדשא. התחלתי לבכות - עצוב שהיא מתה. מצד שני,ידעתי שהיא עומדת למות - היא היתה זקנה מאוד - לפחות היא מתה בלי סבל, שוכבת לה על הדשא וישנה... לפחות היא לא מתה זרוקה בתא בכלביה (איפה שנטשו אותה)... לפני זה היתה לי כל הזמן מחשבה - מה אני אעשה אם היא תפסיק לתפקד אבל הראש שלה יעבוד עדיין טוב? מזל שלפחות הדילמה הזאת נפתרה לי... אני מצרפת תמונה שלה כמו שמצאתי אותה בבוקר - ישנה לתמיד...
 

עקרבוט1

New member
אוי...

ג'יין ז"ל. אני בכבודי ובעצמי פגשתי אותה אפילו! מזל שהיא לא מתה בייסורים. את נתת לה סוף טוב, הסוף היה טוב, למרות שהיא מתה! שתנוח ג'יין על משכבה, ושלא יהיו לה עוד דאגות בחיים... יהי זכרה ברוך.
 

זכוכיות

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo16.gif

עצוב... את עשית מעשה נאצל... משתתפת בצערך
 

tammary

New member
משתתפת בצערך. ועוד משהו למי שקורא.

כמו ג'ין יש עוד כלבה בשם גולדי , רועה גרמנית גזעית שזקוקה לבית חם להזדקן בו בכבוד. היא נמצאת בצב"ח רחובות אם אני לא טועה. ג'ין היתה הקשישה הכי פטישה. ונתת לה את שארית החיים הכי שמחה שהיא יכלה לקבל.
 
חגית... ../images/Emo10.gif

אין לך מושג איך העצבת אותי עכשיו.. לא יודעת למה, אבל ממש נקשרתי לג'יין, לדעתי היא הייתה כלבה מקסימה וממש התחלתי להזיל פה דמעה
אני ממש מצטערת בשבילך אבל לפחות היא סיימה את החיים שלה בכיף. תהיי חזקה
לזכרה של ג'יין המדהימה.
 

lilithmm

New member
ג'יין../images/Emo23.gif

אני משתתפת בצערך, מצד שני היו לה את החיים הכי טובים שהיו יכולים להיות לה אצלך. אין מילים שיכולות לתאר את המעשה היפה שעשית עבורה.
 

WTR

New member
אתם רוצים להגיד לי שהתמונה היא

כשהיא מתה?! או שפשוט זה תמונה שהיא ישנה? בדומה לאיך שמצאו אותה..
 

WTR

New member
למה שמישהו יצלם אותה מתה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

נשמע חולני וחוסר כבוד מוחלט כלפי הכלבה שתנוח בשקט!
 
../images/Emo16.gif

אני מעריצה אותך. אני מקווה שאנשים כמוך יירבו ושיפסיקו לזרוק כלבים בגלל גילם המבוגר. אני בטוחה שהכלבה הזאת שמחה שקיבלה את ההזדמנות הכמע נדירה הזאת של למצוא בית.
 

DubiSh

New member
../images/Emo16.gif לזכרה של ג'יין..

אין לך מושג עד כמה אני מעריכה את מה שעשית... כל הכבוד שנתת לה לסיים את חיה בכיף..הלוואי שירבו אנשים כמוך!
 
למעלה