מעציב... ואולי - גם שמח...

sprung monkey

New member
אני בד"כ לא מגיב להודעות כאלה,

להודעות על מוות של כלב כדי להביע תנחומים או לתמונות של כל מיני כלבים (בעיקר תמונות של חתולים מהפורום השכן) כדי להגיד "איזה חמוד", היות וזה נראה לי כל כך בנאלי ומאולץ - אבל הפעם אחרוג ממנהגי: אני חייב להגיד לך שממש ריגשת אותי. עם כל הצער על מות הכלבה (שנראית פשוט מדהימה בתמונה, נראית כל כך שלווה), יש לי נחמה שהייתה לה את הזכות לסיים את חייה בכבוד (אגב, כמה זמן היא אצלך?). כמו-כן, ממש עשה לי טוב לדעת שיש אנשים כמוך שככה מאפשרים לכלבים חסרי-מזל כאלה באמת לקבל לפחות שיבה טובה. אם לא היו אצלי כל כך הרבה בעלי חיים אסופים שאני מחפש להם בית, גם אני הייתי עושה זאת - ויש לי כוונה שברגע שאצליח להתנרמל (מהמילה "נורמליות") במספר בעלי החיים שאני מטפל כרגע, לפתוח מקום בו בעלי חיים זקנים/נכים יוכלו לחיות בכבוד. באמת כל הכבוד לך.
ונר לזכרה של ג'יין.
 

s i n g a

New member
תודה לכולם!!!!

אני אזכור את ג'יין תמיד! היא היתה כל כך טובה וכל כך מיוחדת... אני קצת מצטערת שלא יצא לי לצלם אותה יותר... וגם, זה אולי טפשי, אבל אם הייתי יודעת אולי הייתי מלטפת אותה יותר ערב קודם ו"נפרדת" ממנה... אני מאחלת לכל אחד למות ככה מתוך שינה... היא פשוט הלכה לישון ולא קמה... תודה על החיזוקים והחיבוקים שקבלתי מכולכם!!!! אני מקווה שגם לגולדי יימצא בית שבו היא תוכל להזדקן... למרות שהיא לא כל כך זקנה בעיני... 7 זה לא נורא זקן!
 

cobainos

New member
../images/Emo7.gif ../images/Emo16.gif תבורכי...

אין הרבה אנשים שהיו מאמצים כלב קשיש,עשית מעשה מדהים והלוואי שכל כלב היה מת(זה לא נשמע טוב) בצורה כזאת..בשיבה טובה ,מוות טבעי וללא כאבים
 
למעלה