מעצבן

blimor

New member
מעצבן

לפני כחודש היינו באחד הגנים באיזור השרון, וקיבלנו מחירון 2007. בשבוע שעבר נפגשנו עם מנהלת המכירות במקום ורצינו לסגור, הגענו מוכנים נפשית וכלכלית. היו לנו שאלות שלא היו לה תשובות לגביהן והיא רצתה לבדוק עם הבעלים. אמרנו לה שאנחנו מעדיפים שלא יהיה טלפון שבור ולהפגש עם הבעלים ולסגור איתו. יש לציין שהיא אמרה לנו שהמחירים עלו, אבל מאחר וקיבלנו כבר מחירון לפני פחות מחודש, נעבוד על פי המחירון הזה. נפגשנו עם הבעלים יום למחרת, ולתדהמתנו, הוא אמר שהיתה טעות, ושהמחיר שהם רוצה הוא מחיר המחירון החדש. פשוט ישבנו שם בפה פעור. קיבלנו מחירון 2007 לפני פחות מחודש, מנהלת המכירות שלו אמרה לנו, יום לפני כן, שנעבוד על פי המחירון שקיבלנו ולא על פי החדש, והוא מתעקש לפי המחירון החדש. זה שירות לקוחות? זו אמינות? אנחנו אשמים בזה שהם טעו??? מאוד רצינו לסגור במקום, אבל אנחנו לא יודעים אם אפשר לסמוך על בעלים של מקום כזה אם הדברים מתנהלים ככה. אם לפני חתימת החוזה זה ככה, מה יהיה במהלך העבודה איתם? באילו הפתעות נתקל? אני בכוונה לא מזכירה את שם המקום כרגע, כיוון שאנחנו עדיין מעוניינים במקום, נראה מה יהיה בהמשך. אני אעדכן. מיותר לציין, שחמש דקות אחרי שיצאנו מהפגישה איתו, כבר עשינו טלפונים למקומות אחרים. חבל שככה העניינים מתנהלים. הוא לא יודע שבין מאות האורחים שיהיו לנו, יכולים להיות לו לקוחות פוטנציאלים??
 

טולה 25

New member
וואו, איזו חוצפה

אני ממש מסכימה איתך אנחנו התחלנו בסיבובי המקומות עכשיו. והדברים שחלק מקומות עושים באמת מעוררים עצבים מיותרים אני בטוחה שתמצאו מקום שיוכלו לעמוד במילה שלהם וטוב שגיליתם את זה לפני שסגרתם בהצלחה :)
 
מה ההפרש בין המחירונים ?

אם זה הפרש משמעותי , להזכיר לו, בעדינות, שהובטח לכם אחרת. ויותר מכך, אם הוא לא מוכן לזוז, להודיע לו שהסיפור פורסם בפורומים, למען יידעו זוגות אחרים. (וכמובן שלא לחזור אליו גם אם יתחנן - במצב כזה אחרי שכתבתם עליו לא טוב מאוד לא רצוי לעשות אצלו אירוע)
 

blimor

New member
תגובה

ההפרש הוא 20 ש"ח לא כולל המע"מ אם לוקחים בחשבון שתהיה לנו חתונה רבת משתתפים, זה יוצא הבדל משמעותי. אבל זה גם הרבה עניין של עקרון ואמינות ובעיקר שירות לקוחות!!! אני עובדת בשירות לקוחות שנים וחבר שלי סוגר כל יום חוזים עם ספקים. זו ממש לא התנהגות. חבל מאוד שהוא לא הפנים את העובדה שלקוח לא מרוצה מספר להרבה אנשים על חוסר שביעות רצונו מאשר לקוח מרוצה. האינטואיציה שלי אומרת שיכול מאוד להיות שנסגור עם מקום יקר יותר, בגלל היחס של אנשי המקום. שמאוד באים לקראתנו, לא מנדנדים ועומדים מאחורי כל מילה שלהם.
 
למעלה