מעצבן
לפני כחודש היינו באחד הגנים באיזור השרון, וקיבלנו מחירון 2007. בשבוע שעבר נפגשנו עם מנהלת המכירות במקום ורצינו לסגור, הגענו מוכנים נפשית וכלכלית. היו לנו שאלות שלא היו לה תשובות לגביהן והיא רצתה לבדוק עם הבעלים. אמרנו לה שאנחנו מעדיפים שלא יהיה טלפון שבור ולהפגש עם הבעלים ולסגור איתו. יש לציין שהיא אמרה לנו שהמחירים עלו, אבל מאחר וקיבלנו כבר מחירון לפני פחות מחודש, נעבוד על פי המחירון הזה. נפגשנו עם הבעלים יום למחרת, ולתדהמתנו, הוא אמר שהיתה טעות, ושהמחיר שהם רוצה הוא מחיר המחירון החדש. פשוט ישבנו שם בפה פעור. קיבלנו מחירון 2007 לפני פחות מחודש, מנהלת המכירות שלו אמרה לנו, יום לפני כן, שנעבוד על פי המחירון שקיבלנו ולא על פי החדש, והוא מתעקש לפי המחירון החדש. זה שירות לקוחות? זו אמינות? אנחנו אשמים בזה שהם טעו??? מאוד רצינו לסגור במקום, אבל אנחנו לא יודעים אם אפשר לסמוך על בעלים של מקום כזה אם הדברים מתנהלים ככה. אם לפני חתימת החוזה זה ככה, מה יהיה במהלך העבודה איתם? באילו הפתעות נתקל? אני בכוונה לא מזכירה את שם המקום כרגע, כיוון שאנחנו עדיין מעוניינים במקום, נראה מה יהיה בהמשך. אני אעדכן. מיותר לציין, שחמש דקות אחרי שיצאנו מהפגישה איתו, כבר עשינו טלפונים למקומות אחרים. חבל שככה העניינים מתנהלים. הוא לא יודע שבין מאות האורחים שיהיו לנו, יכולים להיות לו לקוחות פוטנציאלים??
לפני כחודש היינו באחד הגנים באיזור השרון, וקיבלנו מחירון 2007. בשבוע שעבר נפגשנו עם מנהלת המכירות במקום ורצינו לסגור, הגענו מוכנים נפשית וכלכלית. היו לנו שאלות שלא היו לה תשובות לגביהן והיא רצתה לבדוק עם הבעלים. אמרנו לה שאנחנו מעדיפים שלא יהיה טלפון שבור ולהפגש עם הבעלים ולסגור איתו. יש לציין שהיא אמרה לנו שהמחירים עלו, אבל מאחר וקיבלנו כבר מחירון לפני פחות מחודש, נעבוד על פי המחירון הזה. נפגשנו עם הבעלים יום למחרת, ולתדהמתנו, הוא אמר שהיתה טעות, ושהמחיר שהם רוצה הוא מחיר המחירון החדש. פשוט ישבנו שם בפה פעור. קיבלנו מחירון 2007 לפני פחות מחודש, מנהלת המכירות שלו אמרה לנו, יום לפני כן, שנעבוד על פי המחירון שקיבלנו ולא על פי החדש, והוא מתעקש לפי המחירון החדש. זה שירות לקוחות? זו אמינות? אנחנו אשמים בזה שהם טעו??? מאוד רצינו לסגור במקום, אבל אנחנו לא יודעים אם אפשר לסמוך על בעלים של מקום כזה אם הדברים מתנהלים ככה. אם לפני חתימת החוזה זה ככה, מה יהיה במהלך העבודה איתם? באילו הפתעות נתקל? אני בכוונה לא מזכירה את שם המקום כרגע, כיוון שאנחנו עדיין מעוניינים במקום, נראה מה יהיה בהמשך. אני אעדכן. מיותר לציין, שחמש דקות אחרי שיצאנו מהפגישה איתו, כבר עשינו טלפונים למקומות אחרים. חבל שככה העניינים מתנהלים. הוא לא יודע שבין מאות האורחים שיהיו לנו, יכולים להיות לו לקוחות פוטנציאלים??