מענק שיחרור או משכורת?
לאחרונה רוצים להפוך את מענק השיחרור של החיילים למשכורת חודשית גבוהה יותר? מה דעתכם עדיף" מענק חד פעמי או משכורת חודשית? הווה את דעתך
לאחרונה רוצים להפוך את מענק השיחרור של החיילים למשכורת חודשית גבוהה יותר? מה דעתכם עדיף" מענק חד פעמי או משכורת חודשית? הווה את דעתך