אבח"י
Well-known member
בשרשור "משחקי לשון" כתבתי תגובה לאישונאיש על סירובי להכיר/לקבל/לתמוך בחיזורי נשים.
אצלו הסיבה היא הצורך בקשר מורכב יותצר מנעיצת איבר בתוך איבר אחר, אצלי הסיבה "שיעבוד מוריס[הזין שלי] לאשה אחת ויחידה".
אבל
מה שלא הסברתי בתשובה, מידיעה שכולכם כאן יודעים, שאני רקדן מהולל כמו החרגול וקופץ בין החתונות השונות ללא הרף.
האם הענין הזה, של חיזורים אחריך [בטח יפה תהואר אליס עם רגלי הרקדן הנהדרות שלו] מתקבלים בשמחה, או ישנה תחושה או רצון של: די, לא.
האם אתם/ן טורחים לתת סיבה להעדר ההיענות, או מתעלמים ונותנים לאומללים/ות להמשיך בגינוני החיזור? [אצלי, עד מריבה גדולה מאוד, זה נמשך כ- 25 שנים שבעלת שדי הענק בתחככה בזרועי-במרפקי].
אצלו הסיבה היא הצורך בקשר מורכב יותצר מנעיצת איבר בתוך איבר אחר, אצלי הסיבה "שיעבוד מוריס[הזין שלי] לאשה אחת ויחידה".
אבל
מה שלא הסברתי בתשובה, מידיעה שכולכם כאן יודעים, שאני רקדן מהולל כמו החרגול וקופץ בין החתונות השונות ללא הרף.
האם הענין הזה, של חיזורים אחריך [בטח יפה תהואר אליס עם רגלי הרקדן הנהדרות שלו] מתקבלים בשמחה, או ישנה תחושה או רצון של: די, לא.
האם אתם/ן טורחים לתת סיבה להעדר ההיענות, או מתעלמים ונותנים לאומללים/ות להמשיך בגינוני החיזור? [אצלי, עד מריבה גדולה מאוד, זה נמשך כ- 25 שנים שבעלת שדי הענק בתחככה בזרועי-במרפקי].