מענין אם אופיר יודח בפעם הבאה הרי איגור ויואב

מענין אם אופיר יודח בפעם הבאה הרי איגור ויואב

רוצים להדיח אותו. אם הוא יהיה חכם,יביא איתו את הפסלון חסינות. ואם לא יביא אז כנראה, הוא יהיה בטוח שלא יבחרו בו להדחה כמו בפעמים הקודמות שלא הביא את פסלון החסינות ובסוף לא הדיחו אותו.
 
אז מה אם רוצים להדיח אותו?

הרי הם רק 2 והקבוצה של אופיר 6. לדעתי המודח הבא יהיה איגור ואם יהיה לו שרשרת חסינות אז את יואב ורק אח``כ את נטע לי וכו`.
 

יובלי55

New member
דווקא לי נראה ש..

כמו שכבר ציינתי פה בעבר, לפי הפרומואים אולי אריק איתי ומירית יחברו לאיגור ויואב, יעיפו את אופיר, ואז את הבנות.. או שבאמת בארו הולכת פייפן. :(
 
נו זה ברור שלא יודח כי יש לו פסלון!!!

אם הוא לא טיפש ולא נראה לי שהוא טיפש כי עד עכשיו עשה מהלכים מאוד חכמים...זה הזמן לשלוף את פסלון החסינות!!! בהצלחה לו! הוא די תותח לדעתי!
 

הגר2005

New member
../images/Emo66.gif יכול להיות תסריט כזה - ../images/Emo66.gif

בפרומואים מראים שכולם מתכננים להדיח את אופיר. מאחר שיש לו פסלון חסינות הוא ישלוף את הפסלון ואז מי שאופיר רשם על הפתק יודח (קול בודד נגדו, כי שאר הקולות נגד אופיר ויש לו חסינות). אם אכן זה מצב העניינים והפרומואים לא שוב מתחמנים אותנו ומוציאים משפטים מהקשרם אז איגור ויואב יכולים לרשום שם של מישהו אחר - לא אופיר (כי הם יודעים/חושדים שיש לו פסלון), נניח ירשמו את שמו של אריק. כל שאר החבר'ה ירשמו את שמו של אופיר ואופיר עצמו ירשום שם של מישהו (נניח איגור כי הוא די בג'ננה עליו). ואז יהיה קול אחד למישהו מבארו לשעבר (איגור או יואב), 2 קולות נגד מישהו מקאניבה (נניח אריק) ועוד 3-4 קולות (תלוי בצמיד הווטו) נגד אופיר שהם כמובן יהיו חסרי חשיבות לגמרי. והנה לפני שמישהו מספיק למצמץ...... אריק בחוץ!! ובא לציון גואל :)
 

הגר2005

New member
השאלה אם הוא יחשוב שדבר כזה עלול לקרות

אם הוא יהיה בטוח שאיגור ויואב כ"כ מחוממים על אופיר לא תהיה לו סיבה לחשוב שמשהו בסגנון הזה יקרה. האמת שצריך גם שיואב ואיגור יהיו מספיק חכמים בשביל מהלך כזה... על איגור ותקופת הפחחות שלו אין ספק שחכמה ממנו והלאה. יואב - יכול להפתיע. נחכה ונראה.
 

קלרה24

New member
יואב

יואב עושה רושם של בחור חכם אבל הוא מאוד שקט כזה אולי זאת האסטרטגיה שלו להיות שקט וככה להגיע עד הגמר וגם לזכות בגלל שהוא יוצא הכי בסדר עם כולם למשל אריק ואופיר יוצאים נחשים. הם משחקים את המשחק. בזכותם העונה מעניינת.
 
אם יואב יזכה

אז אני ממליץ בחום להפקה להחליף עורך, כי הנוכחי לא מבין כלום בעריכה מגמתית (אחלה עריכה לבשבקין ומעיין שהודחו מוקדם, לא נפטרו מקלוז-אפים על ישבנים וריבועים, ועוד ועוד) - אפס זמן מסך למנצח זה בגדר מחדל.
 

RageBot

New member
זה לא אסטרטגיה, זאת עריכה

או שאת אומרת לי שהאסטרטגיה של שחר מהעונה הקודמת הייתה לברוח כל פעם שהמצלמות מתקרבות אליה?
 

קלרה24

New member
אסטרטגיה!

ברור שזה יותר מעניין של עריכה וזאת הפתעה זאת אסטרטגיה להיות בצד לא לבלוט כאילו לזרום .. לא להראות שהוא מהווה איום ואז להמשיך בזה גם אחרי האיחוד שלא ידיחו אותו על ההתחלה, אחרי הכל הוא לא הכי חזק הוא לא יכול לנצח במשימות כמו למשל עידן גיא איתי או איגור
 

RageBot

New member
לא, די כבר ../images/Emo10.gif

ברור שזה יכול להיות אסטרטגיה לשבת בצד, אבל אם זאת באמת אסטרטגיה הוא גם היה אומר את זה במצלמות לראיונות וכו', אבל מורידים את הכל אז אי אפשר לדעת אם זאת באמת אסטרטגיה או סתם עריכה או לא יודע מה.
 

R n L

New member
מאז ההתערבות הבוטה של ההפקה בפרק שבו מנעו את

ההדחה של עידן וגרמו להדחה של גיא אני אישית כבר לא צפיתי יותר בסדרה הזו. נראה לי שהרבה מהמשתתפים פה בפורום - ממשיכים לצפות ולקטר.. יש המון דברים אחרים וטובים יותר לעשות בזמן הפנוי שלנו
 

RageBot

New member
כמו מה?

חברים שלי בצבא ואין לי עבודה כרגע. תנו לי לשבת ולקטר בשקט!
 

להפתעתך

New member
מה הקשקוש הזה של חסינות קבוצתית אחרי שלב

איחוד...ועוד איגור ויואב באותה קבוצה ....פשוט התערבות של ההפקה.
 

R n L

New member
ממה שקראתי פה בפורום הבנתי שהית עוד התערבות

של ההפקה שהעניקה חסינות קבוצתית??? אפשר לתת לי קצת יותר פרטים בתמצית מה קרה שם?
 

שנושית

New member
או ש...

מישהו יעניק לאופיר את צמיד הוואטו ואז הוא לא יוכל להצביע ואז יהיה הצבעה חוזרת
 
למעלה