מעניין כמה ישראלים ימותו כתוצאה מהחלטת צרת התחבורה החדשה

דיברגנט חדש

Well-known member
הרוב המוחלט היינו חיילים

כבר הסברתי לך שאפשר למנוע עומס חיילים ע"י הפחתת היציאות שלהם מהבסיס, כפי שהיה בתקופת שיא הקורונה. לא יקרה כלום, אם יצאו שבתות הפוכים.
 
ממש לא הרוב המוחלט, אתה פשוט לא יודע

ואם מפחיתים את היציאות שלהם מהבסיסים, אז גם לפי שיטתך אין בעיה בהפעלת הרכבת, כי לא יהיה עומס חיילים... איך שלא מסובבים את זה - אין שום הגיון באי הפעלת הרכבת. רק מאבקי כוח ואגו. אבל העיקר שניתן יהיה לקיים חתונות המוניות. זה בסדר. בחתונות אין סיכוי להדבקה... זה ההגיון של קבינט הקורונה של מדינת ישראל.
 
אגב, ההכנסות מקווי האוטובוס כבר מזמן לא מגיעות לחברות

המפעילות, אלא למדינה. המדינה משלמת לחברות לפי היקף הנסיעות שלהן ולא לפי מספר הנוסעים. ההכנסות מהנוסעים מגיעות למדינה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עוד יותר טוב


 
מזכיר הצוות לטיפול במגפות במשרד הבריאות באמירות שפויות

והגיוניות: [URL]https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5743625,00.html[/URL] " "תהיה עלייה במונשמים, אבל לא צריך לסגור בתי ספר" אתמול אובחנו 82 נדבקים בקורונה, נתון גבוה מאוד לשבת. ד"ר טל ברוש, מזכיר הצוות לטיפול במגפות במשרד הבריאות, אמר לאולפן ynet כי "הציבור לא נזהר מספיק", אך טען כי אין צורך בסגירת בתי ספר אם תלמיד אחד חלה: "ההנחיות קצת מוגזמות. רכבת? זה אוטובוסים מחוברים" "
 

סטילהוק

New member
חחח... "רכבת? זה אוטובוסים מחוברים" עלק, איזו תת רמה משוועת

ובית זה צריף עם גג.
 
אין שום הגיון למנוע את הפעלת הרכבת כאשר האוטובוסים פועלים

המאבק על פתיחת הרכבת כעת זה לא יותר ממאבק אגו של מי יאמר את המילה האחרונה.
 
לא אבוד לי שום דבר

אני הפסקתי לנסוע ברכבת כבר בפברואר כשאף אחד בישראל עוד לא חשב על הסגרים וסגירות. אבוד לאלה שאין להם רכבים פרטיים או קרובים שיכולים להסיע אותם לכל מקום וכדי לא למות ברעב, אין להם ברירה והם חייבים להשתמש בתחבורה ציבורית. אז לפי ההגיון של אנשים כמוך הם יצטופפו באוטובוסים דחוסים במקום שיגדילו עבורם את ההיצע שיפזר את הנוסעים ויקטין את הצפיפות. זה ההגיון של חובבי הסגירות הקומוניסטים שסבורים שהקורונה צריכה לשלוט בחיי כולם. פתרונות לחיים עם הקורונה אין להם. זה מה שקורה כשימין פופוליסטי פוגש קומוניזם.
 
מה שרשמת זה אפילו לא רבע פתרון

מקומות עבודה קטנים ובינוניים עם עשרות או אפילו מאות עובדים שגרים במקומות מפוזרים באופן רחב לא יכולים לארגן הסעים. הסעים זה פתרון רלבנטי למעט מעסיקים גדולים במיוחד, שלא מתאים לרוב המעסיקים במשק.
 

סטילהוק

New member
שהמדינה תארגן נסיעות הלוך וחזור לעובדים

לתת להם לנסוע באוטובוסים או ברכבות זה לסכן את חיי העובדים, ובעיקר כשמדובר בעובדים הכי חיוניים למשק. מה יעזור אם כולם ייחלו? המדינה רק תפסיד מזה הרבה יותר. אתה חושב רק על כך שצריך שאנשים יעבדו, אבל אתה מתעלם מכך שצריך לדאוג לאלה שעובדים שלא ייחלו, והדבר הראשון שצריך לעשות זה לדאוג להם להסעות בטוחות למקומות העבודה ובחזרה. אחרת הכל יירד לטימיון ברגע שמאות אלפי עובדים יידבקו וידביקו גם אחרים במקומות העבודה שלהם. זה כמו ללכת על חוט דק מעל תהום בוערת, מספיק צעד אחד שגי ליפול לתהום ולהישרף.
 
נראה קודם כל שהמדינה תצליח לארגן הסעות לכל עובדי בתי האבות

אפילו הדבקות בבתי האבות (הדבקות שבאמת מסכנות חיים) המדינה לא מצליחה למנוע. אחרי זה תוכלו לכתוב על ארגון הסעות על ידי המדינה למאות אלפי עובדים. עם כל הכבוד, לאנשים צריכה להיות אחריות אישית. המדינה לא יכולה להיות בייבי סיטר של מאות אלפי או מליוני אנשים. המדינה לא יכולה לדאוג להסעות בטוחות למאות אלפי אנשים. כפי שהיא לא יכולה לדאוג למליוני הולכי רגל שלא יידרסו. ומה זה בכלל הסעות בטוחות? איך המדינה יכולה למנוע הדבקה בהסעות "הבטוחות"? בדיוק כפי שהיא יכולה למנוע הדבקות במקומות עבודה או במרכולים. באותה מידת יעילות. כפי שכבר כתבתי - נראה את המדינה מונעת הדבקות בבתי האבות. זו משימה "קצת" יותר ממוקדת ופשוטה. אין מה לעשות. אי אפשר למנוע הדבקה. אפשר לפרסם הנחיות שמילואן יצמצם הדבקה. אפשר להגביר אכיפה וענישה. אבל הנגיף כאן, הוא יהיה כאן עוד הרבה מאוד זמן. הוא לא ייעלם ואין ברירה אלא לחיות איתו. גם בתחבורה הציבורית.
 

סטילהוק

New member
לא רק שהמדינה כן יכולה זו אפילו חובתה כמדינה בזמן אסון טבע

ופנדמיה בהחלט עונה על ההגדרה אסון טבע.
 
המדינה לא יכולה, לא לארגן ולא לממן, הסעות למאות אלפי עובדים

המדינה מארגנת הסעות בצורת תחבורה ציבורית.
 
למעלה