אני מתארת לעצמי ש-PANK מתכוונת
לעקרבים שעקרביותם פחות מוחצנת - וזה כמובן תלוי באופק, מיקום הפלנטות וכו'. וזה נכון כמובן לכל מזל. יש את העקרבים הפטפטנים, למשל, שאתה תוהה אם הם בכלל שומרים משהו לעצמם (ברור שכן), או תאומים שתקנים להחריד, טלאים ביישנים - טוב, הבנתם את הכיוון. לא יודעת למה ההתייחסות הזאת לכל מזל כמקשה אחת, ובעיקר לעקרבים כאל איזה מזל נושא טלאי/דגל לזיהוי.