==> מעניין אותי מאוד!!! H-(

B.Shokor

New member
==> מעניין אותי מאוד!!! H-(

אנשים תראו! כל פעם שישראלי מת בפיגוע כלי-התקשורת מתחילים לשדר, וסערות רגשות מתחילים לראות. איפה כל זה נמצא? איפה אתם מסתירים את זה? כשפלסטינים נהרגים כל יום ויום אנחנו לא שומעים/רואים שום דבר והחיים שלנו מתנהלים כרגיל! כש-13 ערבי ישראלי נהרגו במהומות אוקטובר, איפה היו הרגשות שלכם? איפה? אנשים, תזכורו רק שכולנו בני-אדם. ותזכורו גם שכל זה לא יסתיים אם תמשיכו לחשוב בצורה הקיצונית והגזענית שלכם.
 

יוסי26.5

New member
שוקור יקירי

שוקור יקירי שמע...אל תתמם !!! ה-13 שנהרגו לא היו טלית שכולה תכלת... כי אם עלי היו יורקים וזורקים אבנים..הייתי יורה חבר... בלי חשבון...אתה מבין???? וזה בדיוק מהשקלייר אמרה מקודם... לא חשוב מי התחיל... עכשיו זה חייב להיפסק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני במקומך הייתי מרים טלפון לרשות הפלסטינית ובתור ערבי הייתי דורש מספיק!!!!!! יש לך האומץ????? הייתי כותב לרשות הפלסטינית מספיק... ואז תראה שאף פלסטיני לא ייפגע אלא להפך עוד יקבלו כאן אצלנו מקומות עבודה..!!!
 

B.Shokor

New member
תגובה ליוסי..

> דבר ראשון ה13 ערבי ישראל לא כולם הפגינו, יש חלק מהם כמו ``אסיל עאסלה`` בן ה-16 שנה מהגליל מעיר עראבא (נציג השלום לנוער בבית-הלבן בארה``ב נהרג כשהיה במרכז העיר ולא זרק שום אבן כי זו לא התרבות שלו, ואנשים שראו אותו נשבעו על כך``. (אני חושב שאני גם לא צריך להזכירך בתוצאות וועדת החקירה הממלכותית ששוטרים בעצמם הודו קבלו הוראות משר הפנים ומאליק רון לפתוח באש חיה ולירות על הערבים (ולא רק המפגינים). (חזור לארכיון העיתונות). > האם אני בקשתי מהרשות להפסיק את האש? אני כן בקשתי מהם, בתור מנהל ארגון חתמתי על עוצמה על הפסקת האלימות, והעתק ממנה נשלח לרשות הפלסטינית ולממשלת ישראל.
 

יוסי26.5

New member
תגובה לשוקור

תגובה לשוקור.. ביקשתי שאל תתחיל להתחשבן... אתה זוכר ידלדים וילדות מבת ים,ראשל``צ,תל אביב... שנהרגו ובכלל לא היו חיילים..סתם ילדים.. וסתם ילדים שרצו לחיות בשלום... אתה רוצה דוגמאות מירושלים?? מנתניה? מחדרה?? מעפולה?? אז די... אתה גם צריך להיות עם קצת רגישות ולא לחמם את האווירה זה מה שאני מנסה לעשות... אז תהיה חכם...!!! אני מקווה שהבנת את כוונתי...
 

B.Shokor

New member
בשני הצדדים היו הרוגים..

ובו נפסיק את זה ונחשוב על הפתרון.
 

all

New member
ובכן

כבר ליפני שבוע ממשלת ישראל החליטה לאמץ את מכתבך ולעצור את האלימות, ומה עשתה אז רשות הטרור? כל יום פיגוע, גם אם חלקם לא הצליחו ממש טוב כמו זה של אתמול, הם ניסו, מנסים וינסו למשוך אש, למען דעת הקהל העולמית.
 

B.Shokor

New member
גם ערפאת הפסיק אש..

גם ערפאת הפסיק אש מצדו, והתחייב למנוע ולזרוק כל הטרוריסטים שמנסים לעשות פיגועים ולפגוע בישראל בבית-כלא. אבל תבין ALL, זה לא קשור רק בערפאת, ערפאת בכלל לא יכול לעמוד מול חזבאללה ושאר הארגונים לבד.
 

all

New member
אם כך תעזרו לו אתם.

תכתבו מכתבים, תפגינו, תבהירו לו שאת תמיכת ערביי ישראל יקבל אך ורק בתנאי שיפסיק את הטרור מעכשיו ועד נצח. תראה מה קורה שוקור, העיפו את ברק הגיע שרון, אבל אם המצב הזה יימשך גם שרון לא יחזיק מעמד יותר מחודשיים ומי יעלה אז לשלטון, מי? גנדי?
 

thetruth48

New member
תגיד אתה שומע מה שאתה אומר?

אתה יכול להשוות בין סבתא שהולכת לקניון ונהרגת וערבי ישראלי שזורק אבנים ומעוניין לפגוע בשוטרים? לפי הגישה שלך דווקא אתה הקיצוני
 

B.Shokor

New member
ושוב אני אומר אותו דבר גם לך..

שוטרים וחיילים הודו בעצמם בפני וועדת החקירה הממלכותית של מהומות אוקטובר שקבלו הוראות משר הפנים ומאליק רון לפתוח באש חיה ולירות על הערבים. (חזור לארכיון העיתונות).
 

thetruth48

New member
איפה פה ההשוואה

אתה יכול להשוות בין זורקי אבנים לאישה זקנה בקניון. תענה רק על זה ואל תלך מסביב
 

B.Shokor

New member
איך אני אענה?

סליחה, אבל איך אני אענה על שאלתך אם אני לא מסכים עם ה``זוקרי אבנים``, אמרתי לך שלא כולם היו זורקי אבנים.
 

thetruth48

New member
זו התחמקות

כי המשקל של מפגינים שונה מהמשקל של גברת בקניון לכן ההשוואה שלך שכל יום נהרגים פלסתינאים בשטחים שונה מפגוע תופת של אנשים מבלים.
 

B.Shokor

New member
שנייה שנייה,

נראה לי ששנינו לי מבינים על מה מדובר!!!!!!! פעם אני מדבר על ערבי48 ופעם אתה מדבר על הפלסטינים כשיש הבדל עצום מאוד בין שניהם.
 

thetruth48

New member
אין הבדל ואני יסביר

זה לא משנה מה ההסטוריה של המפגין ומה הדת שלו אפילו. יש הבדל עצום בינו לבין אשה בת 56 שהולכת לקניון
 

יפעת*

New member
אף אחד לא טהור

אף לא אחד מהצדדים חף מטעויות. הירי על מפגינים ערביי ישראל היה לא מוצדק ללא כל ספק, אולם מיד אחריו החל גל מהומות שמנע גם ממי שרצה להגיב, לעשות זאת. אבל מה הקשר בין זה לבין העובדה, שהפלסטיניים הורגים בכוונה ילדים וצעירים? מה הקשר בין זה שכל נסיונותינו לשלום עולים בתוהו? אני אחד האנשים שהאמינו באמת בשלום, היום אני לא ממש בטוחה שיש עם מי לדבר. אם אתה מחפש תקשורת אובייקטיבית? התקשורת היא לא אוביקטיבית, התקשורת בעולם אוביקטיבית? התקשורת הפלסטינית אובייקטיבית? תבדוק בערוצים זרים ותראה עד כמה היא לא. לפחות לשמחתי אנחנו לא מחנכים ילדים להרג, לחטיפה ולרצח, כמוו את ילדי הגן שראינו לפני ימים ספורים בחדשות.
 

עופרK

New member
דו קיום

כרגע הזמן שלך לשתוק. לא בגלל שאתה ערבי. בגלל שאנחנו עוד לא קברנו את המתים שלנו. והדו קיום שלך כרגע. מענין תת`חת שלנו.
 

all

New member
אתה רוצה את האמת?

אז ככה, אין לך צל של מושג כמה אני מצטער על כך. יחד עם זה כשהם מתו, הייתי עסוק באיך אני מגיע לעפולה, משם איך אגיע לנצרת עילית, משם אך אגיע חיי לכרמיאל וכו וכ`. כשאותם 13 הערבים נהרגו כל המדינה בערה, הייתה מלחמה בזעיר אנפים בכל צפון הארץ.
 

PRODIGY

New member
the truth

about thePRODIGY when 13 young man been killed by the name of the law while ALL was looking for alternative ``ways`` to arrive 2 AFOLA i was at some freind`s home ... at some village next my town and the atmosphere were so flaming ... as people were demonstrating for the savage killing that our ``great`` goverment and soldiers have commit ... so ... when it was too late in night and i decided 2 back home as i was driving my car ... i`ve heard shooting and ado around at the village and i don`t know why did i stop my car and get down of it to see the most awful view in my life yes ... i`ve seen the ``police`` and the ``MAGAV`` shoting ``life`` bullet toward the peoples who were demonstrating and the people were running hysterically .... as there were peoples who get shoot were falling down like sheep gee ... i can`t forget that view .. and i don`t know how did i get the strength ...and start 2 carry shooted peoples of the roads 2 my car and get couple of them 2 the hospital ... when i arrived there ... the doctors treat them apathetically i swear in God that i don`t lie and when i asked them 2 send ambulance cars there ... they told me that they can`t coz it`s too much dangerous to them 2 enter to ``arab`` village coz they ``afraid`` 2 be flung by stones of arabs what an excuse !! so ... i called couple of my best friends and we start 2 take injured peoples 2 the hospitals as the police even were shooting us even ... thus my friend get a bullet in his back as he was helping peoples thanx God that he is ok now ... and we ``wroked`` there by transfering injured peoples till the sun raising so ... i don`t wanna remember how the next day i cleaned the car seat of blood.. it was an awful thing .. but the funny thing was ... i been investigated at the police station next week of this event coz they ``suspect`` that i was flinging stones there what an ironic life ! :) thePRODIGY
 

all

New member
i agree with you about everything

but one thing it was not a demonstration it was intifadat el aktsa inside israel
 
למעלה