מעל 800 מדריכים מעולים לפוטושופ!! כנסו כנסו..

fastrd

New member
10 האתרים הטובים ביותר ברשת להורדת טקסטורות!

מי לא משתמש בטקסטורות היום? שירים את היד כדי ויפול 20..:) השאלה הגדולה באמת היא איפה מוצאים טקסטורות חינמיות לפוטושופ?.. בפוסט חדש בבלוג שלי הבאתי את עשרת האתרים הטובים ביותר להורדת טקסטורות לפוטושופ בחינם! כניסה לפוסט: http://gandtblog.com/blog/10-best-sites-to-download-free-photoshop-textures
 

פלכשמה

New member
וואו! ../images/Emo140.gif ../images/Emo51.gif

כל הכבוד על ההשקעה ותודה רבה רבה על השיתוף. באמת אתרים "שווים".
 

night mistress

New member
מזניבבבב!!!!

יו כמה עבודה יש לי עכשיו
 

פלכשמה

New member
../images/Emo229.gif ../images/Emo47.gif אין מילים...

יישר כוח, על ההשקעה והשיתוף! כמובן ששמרתי את הבלוג שלך במועדפים. שאלה (בקשה) קטנה (גדולה...): יש מצב לחומר גם לאילוס'?
 

ed99

New member
תודה רבה אין כמוך!!

גם אני מקבלת עדכונים ממך. נראה שאבטל את כל ה- RSS שלי. הבלוג שלך עושה את העבודה!!!! אה. ו
 

fastrd

New member
תודה!:)

ברשותכם, העקתי את התגובות גם לבלוג, זה עוזר לי בקידום!
 

b2ka

New member
../images/Emo229.gif על ההשקעה והשיתוף - שמור במועדפים

ומחכה לזמן פנוי לשוטט ולראות את האוצר הטמון במדריכים שריכזת מזל טוב ושנה טובה
מצטרפת לבקשה של פלשכמה בנוגע לאילוסטרטור יישר כוח
 

יומטוב5

New member
שלום והמון תודה

איך אפשר להרשם לבלוג שלך לעידכונים לא מצאתי ושוב תודה ושנה טובה
 

פלכשמה

New member
חן-חן לבעל הבלוג הגאה, האדם הטוב, המתחשב

והדואג לצרכי הכלל. (בלי הא - הא)... פרט מתוך הכלל הזה, כלומר, אנוכי, עבדתך הנאמנה, מודה לך מאוד. אחלה אתרים להורדת וקטורים.
 

b2ka

New member
אין עליך, כל הכבוד על ההיענות לבקשה

ההשקעה והנתינה , יישר כח
 

פלכשמה

New member
מקווה שלא יהיה כמו בסיפור הדייג ו../images/Emo19.gif הזהב

אבל טוטוריאלים וטיפים לאילוס' יהיה נחמד. (אם אפשר בעברית, מה טוב, אבל גם אנגלית הולך)
 

fastrd

New member
כמה טיפים מועילים לעיצוב אפליקציות לאייפד

בשבועות האחרונים לקחתי על עצמי פרויקט מאוד מעניין בנושא עיצוב והתאמת אפליקציה מאייפון לאייפד. זאת הפעם הראשונה שיוצא לי להתעסק ולחקור את האייפד מקרוב ולכן התחלתי לקרוא, לחקור ולחרוש את הרשת כדי להיכנס לעניינים וכדי למצוא כלים שיעזרו לי בעיצוב האפליקציה. את תוצאות המחקר הקטן שעשיתי פרסמתי כפוסט בבלוג שלי: הנה כמה טיפים מועילים לעיצוב אפליקציות לאייפד: http://gandtblog.com/blog/designing-for-ipad-useful-tips אשמח לקבל תגובות על הפוסט ואולי גם טיפים משלכם:)
 

dgbox

New member
מאמר העשרה מוצלח...

העיצוב המינימליסטי שהזכרת במאמר למעשה זלג אל תוך האייפאד מהקו העיצובי הכללי של אפל אני אישית בעד. אורן
 
למעלה