מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10

מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1088887&sid=126

הכל נכון (מלבד ההנפקה של הרב קו דרך האינטרנט שניתן לבצע זאת). החיובים הכפולים זה משהו שחייב להיפסק, ערך צבור חייב להיות ארצי וכמובן שעבור הנוסעים היה הרבה יותר נחמד אם הכרטיס היה הופך למיני אשראי שפשוט שמים בו כסף והוא מתאים לכל נסיעה בתח"צ בישראל ולא רק בקודים נמוכים בערך צבור והשאר בכרטיסיית שתי נסיעות. אבל זה, זה עוד ממש רחוק...

עמדות טעינה/הנפקה/שירות - מתחת לכל ביקורת של כל ביקורת. זה פשוט זוועת עולם! ביתנים מאולתרים על פי רוב או עמדה על חשבון קופה/מודיעין לשעבר - זה לא פתרון. ברוב העמדות יש מקום לגג 4-5 אנשים בפנים וכל השאר צריכים להמתין בחוץ, בשמש, בגשם וכו'. פשוט זוועה.
 

פנחס25

New member
חיובים כפולים אצל הילדים זה זוועה

מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1088887&sid=126

הכל נכון (מלבד ההנפקה של הרב קו דרך האינטרנט שניתן לבצע זאת). החיובים הכפולים זה משהו שחייב להיפסק, ערך צבור חייב להיות ארצי וכמובן שעבור הנוסעים היה הרבה יותר נחמד אם הכרטיס היה הופך למיני אשראי שפשוט שמים בו כסף והוא מתאים לכל נסיעה בתח"צ בישראל ולא רק בקודים נמוכים בערך צבור והשאר בכרטיסיית שתי נסיעות. אבל זה, זה עוד ממש רחוק...

עמדות טעינה/הנפקה/שירות - מתחת לכל ביקורת של כל ביקורת. זה פשוט זוועת עולם! ביתנים מאולתרים על פי רוב או עמדה על חשבון קופה/מודיעין לשעבר - זה לא פתרון. ברוב העמדות יש מקום לגג 4-5 אנשים בפנים וכל השאר צריכים להמתין בחוץ, בשמש, בגשם וכו'. פשוט זוועה.
חיובים כפולים אצל הילדים זה זוועה
הילדים שלי חוזרים כל יומיים עם חיובים כפולים או אפילו שלש חיובים. והם אומרים שהנהג העביר להם פעמיים.
עכשיו מדובר בהעברת כרטיס. + ביטול וחיוב חדש כפול
&nbsp
אין שום דרך לשלוט על זה. וזה קטטסטרופה
 

Ofekalef1

New member
נצל"ש - נהלים אחידים לרב קו? לא ממש...

מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1088887&sid=126

הכל נכון (מלבד ההנפקה של הרב קו דרך האינטרנט שניתן לבצע זאת). החיובים הכפולים זה משהו שחייב להיפסק, ערך צבור חייב להיות ארצי וכמובן שעבור הנוסעים היה הרבה יותר נחמד אם הכרטיס היה הופך למיני אשראי שפשוט שמים בו כסף והוא מתאים לכל נסיעה בתח"צ בישראל ולא רק בקודים נמוכים בערך צבור והשאר בכרטיסיית שתי נסיעות. אבל זה, זה עוד ממש רחוק...

עמדות טעינה/הנפקה/שירות - מתחת לכל ביקורת של כל ביקורת. זה פשוט זוועת עולם! ביתנים מאולתרים על פי רוב או עמדה על חשבון קופה/מודיעין לשעבר - זה לא פתרון. ברוב העמדות יש מקום לגג 4-5 אנשים בפנים וכל השאר צריכים להמתין בחוץ, בשמש, בגשם וכו'. פשוט זוועה.
נצל"ש - נהלים אחידים לרב קו? לא ממש...
סיפרתי כאן לא מזמן על זה שהלכתי לעמדת הרכבת על מנת לחדש את פרופיל הנוער שלי (עם אישור לימודים), ונאמר לי שהרכבת לא מאריכה פרופיל נוער גם אם אני עדיין בכיתה י"ב.
&nbsp
היום הלכתי לעמדה של מטרודן על מנת לחדש את פרופיל הנוער שלי בכרטיס שלהם, ועל הדרך להוסיף לו פרופיל סטודנט, כי בכל רב קו ניתן לשים שני פרופילים. אז פרופיל הנוער שלי אכן הוארך, אך נאמר לי שאני חייב לבחור בין פרופיל נוער לבין פרופיל סטודנט, ושאי אפשר לשים עוד פרופיל - בשום פנים ואופן.
&nbsp
אז... להמשיך להסתובב עם שני כרטיסים?
 

olli3

New member
מנהל
נראה לי שהכי משתלם לך לעשות סטודנט מורחב.

נצל"ש - נהלים אחידים לרב קו? לא ממש...
סיפרתי כאן לא מזמן על זה שהלכתי לעמדת הרכבת על מנת לחדש את פרופיל הנוער שלי (עם אישור לימודים), ונאמר לי שהרכבת לא מאריכה פרופיל נוער גם אם אני עדיין בכיתה י"ב.
&nbsp
היום הלכתי לעמדה של מטרודן על מנת לחדש את פרופיל הנוער שלי בכרטיס שלהם, ועל הדרך להוסיף לו פרופיל סטודנט, כי בכל רב קו ניתן לשים שני פרופילים. אז פרופיל הנוער שלי אכן הוארך, אך נאמר לי שאני חייב לבחור בין פרופיל נוער לבין פרופיל סטודנט, ושאי אפשר לשים עוד פרופיל - בשום פנים ואופן.
&nbsp
אז... להמשיך להסתובב עם שני כרטיסים?
נראה לי שהכי משתלם לך לעשות סטודנט מורחב.
כחופשי שנתי למטרודן ואז גם ככה תקבל 50% הנחה על כל השאר בלי בעיות. או שפספסתי משהו בדרך?
&nbsp
וכן, הארנק חייב להיות מלא בכרטיסים בצבע ירוק קרמיט. כל המרבה, הרי זה משובח.
 
דווקא למי שיש פרופיל סטודנט מורחב אין שום יתרון בהחזקת

נראה לי שהכי משתלם לך לעשות סטודנט מורחב.
כחופשי שנתי למטרודן ואז גם ככה תקבל 50% הנחה על כל השאר בלי בעיות. או שפספסתי משהו בדרך?
&nbsp
וכן, הארנק חייב להיות מלא בכרטיסים בצבע ירוק קרמיט. כל המרבה, הרי זה משובח.
דווקא למי שיש פרופיל סטודנט מורחב אין שום יתרון בהחזקת
מספר כרטיסי רב-קו, כי רק באחד מהם הוא יקבל את ה-50% הנחה.
הטמטום של משרד התחבורה זה שהוא יצר קשר גורדי בין הפרופיל סטודנט מורחב לבין חוזים של חופשי סטודנטיאלי ומחייב לרכוש את החוזה אצל מנפיק הכרטיס.
 

olli3

New member
מנהל
זו הייתה כוונתי. שאולי כדאי לו מורחב וכך הוא יחזיק כרטיס אחד

דווקא למי שיש פרופיל סטודנט מורחב אין שום יתרון בהחזקת
מספר כרטיסי רב-קו, כי רק באחד מהם הוא יקבל את ה-50% הנחה.
הטמטום של משרד התחבורה זה שהוא יצר קשר גורדי בין הפרופיל סטודנט מורחב לבין חוזים של חופשי סטודנטיאלי ומחייב לרכוש את החוזה אצל מנפיק הכרטיס.
זו הייתה כוונתי. שאולי כדאי לו מורחב וכך הוא יחזיק כרטיס אחד
ויקבל את כל ההנחות המגיעות לו בכרטיס אחד.
&nbsp
זאת כמובן בהנחה שחופשי שנתי משתלם לו ביחס לנסיעות הבין עירוניות שהוא מבצע.
 

Ofekalef1

New member
כלומר חופשי שנתי מטרודן במחיר 912?

זו הייתה כוונתי. שאולי כדאי לו מורחב וכך הוא יחזיק כרטיס אחד
ויקבל את כל ההנחות המגיעות לו בכרטיס אחד.
&nbsp
זאת כמובן בהנחה שחופשי שנתי משתלם לו ביחס לנסיעות הבין עירוניות שהוא מבצע.
כלומר חופשי שנתי מטרודן במחיר 912?
בהנחה של כשש נסיעות פנימיות בשבוע (בערך 600 ש"ח בשנה) ההפרש שנותר זה כמעט מחיר כרטיסייה ברכבת. זאת אומרת שאם אני קונה יותר משתיים-שלוש כרטיסיות בשנה, זה כבר יוצא יותר משתלם. עשיתי חישוב נכון?
(כנראה מספר הנסיעות שלי במטרודן קטן יותר, אבל אולי זה יהיה תמריץ לנסוע יותר באוטובוסים
)
 

Ofekalef1

New member
לא, החישוב לא נכון כי אני לא מקבל 50% על המחיר של כרטיסיית

זו הייתה כוונתי. שאולי כדאי לו מורחב וכך הוא יחזיק כרטיס אחד
ויקבל את כל ההנחות המגיעות לו בכרטיס אחד.
&nbsp
זאת כמובן בהנחה שחופשי שנתי משתלם לו ביחס לנסיעות הבין עירוניות שהוא מבצע.
לא, החישוב לא נכון כי אני לא מקבל 50% על המחיר של כרטיסיית
סטודנט :)
ההפרש במחיר הכרטיסייה הוא 66 שקלים, ולכן בערך 5 כרטיסיות צריכות להצדיק את זה.
 
אתה מתכוון לכרטיסייה של הרכבת?

לא, החישוב לא נכון כי אני לא מקבל 50% על המחיר של כרטיסיית
סטודנט :)
ההפרש במחיר הכרטיסייה הוא 66 שקלים, ולכן בערך 5 כרטיסיות צריכות להצדיק את זה.
אתה מתכוון לכרטיסייה של הרכבת?
אתה יכול לקנות כרטיסים בודדים ב-50% הנחה.
זה באמת דבר תמוה ברכבת שהיא לא מוכרת כרטיסיות וכרטיסי הלוך-חזור ב-50% הנחה לבעלי פרופיל סטודנט מורחב.
אתה יכול במקום כרטיסיות לקנות ביחד כמה כרטיסים בודדים, הבעיה שהם יסתמו את הרב-קו.
 

olli3

New member
מנהל
אתה לא צריך כרטיסיות, אתה משלם במזומן עבור כל נסיעה שהיא.

לא, החישוב לא נכון כי אני לא מקבל 50% על המחיר של כרטיסיית
סטודנט :)
ההפרש במחיר הכרטיסייה הוא 66 שקלים, ולכן בערך 5 כרטיסיות צריכות להצדיק את זה.
אתה לא צריך כרטיסיות, אתה משלם במזומן עבור כל נסיעה שהיא.
אתה לא חייב לטעון כרטיסיה לרכבת (רק אם אתה רוצה), אתה פשו טיכול לשלם על נסיעה בודדת ולקבל 50% הנחה. לכן אתה לא צריך לחשב בכלל לפי כרטיסיות אלא לפי נסיעות בודדות.

וכך גם אם אתה בוחר לנסוע ב380 + אוטובוס נוסף אתה משלם במזומן לנהג ב380 עלות של8 ומשהו ש"ח ולנסיעה הבאה עוד 3.50 ש"ח.

והחישוב לא הכי נכון כי בטח לקחת את חודשי השנה כ28 ימים לכל חודש, כאשר החישוב הנכון צריך לתת 30.41 ימים בחודש (365 חלקי 12) ואת זה אתה מחלק ב7 ימי השבוע ואתה מקבל 4.34.

אז החישוב הנכון הוא לקחת 2.2X6=13.2 ש"ח לשבוע. מכיוון שבחודש יש לנו 30.41 ימים (בממוצע), נכפיל את 13.2 ב4.34 ונקבל: 57.34 ש"ח, נכפיל ב12 חודשים ונקבל: 688 ש"ח.

על כן, בשנה אתה תוציא 688 ש"ח (במידה ואתה מתמיד לנסוע 6 פעמים בשבוע גם בחופשים), עבור נסיעות עירוניות בבאר שבע בהנחת נוער רגילה באמצעות כרטיסיות.

עכשיו, נותר לך לחשב את מספר הנסיעות ברכבת שעליך לעשות: אתה לוקח את סך ה912 ש"ח, מחלק אותו ב688 ומקבל 224 ש"ח נותרים.

את ה224 ש"ח אתה מחלק בעלות של כרטיס בודד ברכבת שעולה 15.5 ש"ח. ואתה מקבל שתוכל לבצע עוד 14.45 נסיעות בסכום זה.

עכשיו נשאלת השאלה, האם אתה מבצע יותר מ14.5 נסיעות ברכבת בשנה, במידה וכן, החופשי שנתי משתלם לך.
 

Ofekalef1

New member
כן, יצא לי בסביבות 680 כי הכפלתי ב-51 (מספר השבועות בשנה -1)

אתה לא צריך כרטיסיות, אתה משלם במזומן עבור כל נסיעה שהיא.
אתה לא חייב לטעון כרטיסיה לרכבת (רק אם אתה רוצה), אתה פשו טיכול לשלם על נסיעה בודדת ולקבל 50% הנחה. לכן אתה לא צריך לחשב בכלל לפי כרטיסיות אלא לפי נסיעות בודדות.

וכך גם אם אתה בוחר לנסוע ב380 + אוטובוס נוסף אתה משלם במזומן לנהג ב380 עלות של8 ומשהו ש"ח ולנסיעה הבאה עוד 3.50 ש"ח.

והחישוב לא הכי נכון כי בטח לקחת את חודשי השנה כ28 ימים לכל חודש, כאשר החישוב הנכון צריך לתת 30.41 ימים בחודש (365 חלקי 12) ואת זה אתה מחלק ב7 ימי השבוע ואתה מקבל 4.34.

אז החישוב הנכון הוא לקחת 2.2X6=13.2 ש"ח לשבוע. מכיוון שבחודש יש לנו 30.41 ימים (בממוצע), נכפיל את 13.2 ב4.34 ונקבל: 57.34 ש"ח, נכפיל ב12 חודשים ונקבל: 688 ש"ח.

על כן, בשנה אתה תוציא 688 ש"ח (במידה ואתה מתמיד לנסוע 6 פעמים בשבוע גם בחופשים), עבור נסיעות עירוניות בבאר שבע בהנחת נוער רגילה באמצעות כרטיסיות.

עכשיו, נותר לך לחשב את מספר הנסיעות ברכבת שעליך לעשות: אתה לוקח את סך ה912 ש"ח, מחלק אותו ב688 ומקבל 224 ש"ח נותרים.

את ה224 ש"ח אתה מחלק בעלות של כרטיס בודד ברכבת שעולה 15.5 ש"ח. ואתה מקבל שתוכל לבצע עוד 14.45 נסיעות בסכום זה.

עכשיו נשאלת השאלה, האם אתה מבצע יותר מ14.5 נסיעות ברכבת בשנה, במידה וכן, החופשי שנתי משתלם לך.
כן, יצא לי בסביבות 680 כי הכפלתי ב-51 (מספר השבועות בשנה -1)
אבל עיגלתי למטה בגלל שאני לא באמת אתמיד בשש פעמים בשבוע בהכרח.
&nbsp
אתה בטוח שצריך לחלק ב-15.5? אני חושב שזה צריך להיות ביחס למה שהיה קורה אם לא הייתי עושה חופשי שנתי. הייתי ממשיך לשלם 21 לנסיעה, ולכן 224/21 ששווה לעשר ושני שליש היה מכסה את ההפרש. כלומר במצב הנוכחי למטרודן + 11 נסיעות ברכבת אני משלם בערך את הסכום של חופשי שנתי. עכשיו אם יש לי חופשי שנתי, אני משלם את הסכום שכיום אני משלם על 11 נסיעות ברכבת, ואקבל בחצי מחיר את שאר הנסיעות שלי. כלומר הנסיעה ה-11 ומעלה עולה לי 15.5 במקום 21, ולכן מכאן מתחיל הרווח.
&nbsp
אפשר במזומן אבל אפשר עדיין להטעין ערך צבור נניח בשביל כל גוש דן, וכרטיסייה בבאר שבע, וכרטיסייה ברכבת, בשביל לא להתעסק כל הזמן עם מזומן?
&nbsp
עמוד השדרה - אתה בטוח? כי באתר הרכבת כרטיסיית סטודנט מורחב מופיעה כאחת מהאפשרויות.
 
היא מופיעה באתר כאחת האפשרויות אבל לא באמת מוכרים אותה

כן, יצא לי בסביבות 680 כי הכפלתי ב-51 (מספר השבועות בשנה -1)
אבל עיגלתי למטה בגלל שאני לא באמת אתמיד בשש פעמים בשבוע בהכרח.
&nbsp
אתה בטוח שצריך לחלק ב-15.5? אני חושב שזה צריך להיות ביחס למה שהיה קורה אם לא הייתי עושה חופשי שנתי. הייתי ממשיך לשלם 21 לנסיעה, ולכן 224/21 ששווה לעשר ושני שליש היה מכסה את ההפרש. כלומר במצב הנוכחי למטרודן + 11 נסיעות ברכבת אני משלם בערך את הסכום של חופשי שנתי. עכשיו אם יש לי חופשי שנתי, אני משלם את הסכום שכיום אני משלם על 11 נסיעות ברכבת, ואקבל בחצי מחיר את שאר הנסיעות שלי. כלומר הנסיעה ה-11 ומעלה עולה לי 15.5 במקום 21, ולכן מכאן מתחיל הרווח.
&nbsp
אפשר במזומן אבל אפשר עדיין להטעין ערך צבור נניח בשביל כל גוש דן, וכרטיסייה בבאר שבע, וכרטיסייה ברכבת, בשביל לא להתעסק כל הזמן עם מזומן?
&nbsp
עמוד השדרה - אתה בטוח? כי באתר הרכבת כרטיסיית סטודנט מורחב מופיעה כאחת מהאפשרויות.
היא מופיעה באתר כאחת האפשרויות אבל לא באמת מוכרים אותה
לא בקופות ולא במכשירים האוטומטיים.
 
לא חייבים להתעסק עם מזומן, ברכבת אפשר לקנות כרטיסים בודדים

כן, יצא לי בסביבות 680 כי הכפלתי ב-51 (מספר השבועות בשנה -1)
אבל עיגלתי למטה בגלל שאני לא באמת אתמיד בשש פעמים בשבוע בהכרח.
&nbsp
אתה בטוח שצריך לחלק ב-15.5? אני חושב שזה צריך להיות ביחס למה שהיה קורה אם לא הייתי עושה חופשי שנתי. הייתי ממשיך לשלם 21 לנסיעה, ולכן 224/21 ששווה לעשר ושני שליש היה מכסה את ההפרש. כלומר במצב הנוכחי למטרודן + 11 נסיעות ברכבת אני משלם בערך את הסכום של חופשי שנתי. עכשיו אם יש לי חופשי שנתי, אני משלם את הסכום שכיום אני משלם על 11 נסיעות ברכבת, ואקבל בחצי מחיר את שאר הנסיעות שלי. כלומר הנסיעה ה-11 ומעלה עולה לי 15.5 במקום 21, ולכן מכאן מתחיל הרווח.
&nbsp
אפשר במזומן אבל אפשר עדיין להטעין ערך צבור נניח בשביל כל גוש דן, וכרטיסייה בבאר שבע, וכרטיסייה ברכבת, בשביל לא להתעסק כל הזמן עם מזומן?
&nbsp
עמוד השדרה - אתה בטוח? כי באתר הרכבת כרטיסיית סטודנט מורחב מופיעה כאחת מהאפשרויות.
לא חייבים להתעסק עם מזומן, ברכבת אפשר לקנות כרטיסים בודדים
באשראי.
 

olli3

New member
מנהל
צודק, טעיתי. כמו שרשמת 21 ש"ח לנסיעה ברכבת.

כן, יצא לי בסביבות 680 כי הכפלתי ב-51 (מספר השבועות בשנה -1)
אבל עיגלתי למטה בגלל שאני לא באמת אתמיד בשש פעמים בשבוע בהכרח.
&nbsp
אתה בטוח שצריך לחלק ב-15.5? אני חושב שזה צריך להיות ביחס למה שהיה קורה אם לא הייתי עושה חופשי שנתי. הייתי ממשיך לשלם 21 לנסיעה, ולכן 224/21 ששווה לעשר ושני שליש היה מכסה את ההפרש. כלומר במצב הנוכחי למטרודן + 11 נסיעות ברכבת אני משלם בערך את הסכום של חופשי שנתי. עכשיו אם יש לי חופשי שנתי, אני משלם את הסכום שכיום אני משלם על 11 נסיעות ברכבת, ואקבל בחצי מחיר את שאר הנסיעות שלי. כלומר הנסיעה ה-11 ומעלה עולה לי 15.5 במקום 21, ולכן מכאן מתחיל הרווח.
&nbsp
אפשר במזומן אבל אפשר עדיין להטעין ערך צבור נניח בשביל כל גוש דן, וכרטיסייה בבאר שבע, וכרטיסייה ברכבת, בשביל לא להתעסק כל הזמן עם מזומן?
&nbsp
עמוד השדרה - אתה בטוח? כי באתר הרכבת כרטיסיית סטודנט מורחב מופיעה כאחת מהאפשרויות.
צודק, טעיתי. כמו שרשמת 21 ש"ח לנסיעה ברכבת.
וכן, אתה תוכל לטעון ערך צבור ותוכל לטעון מספר כרטיסים בודדים ברב קו לרכבת.
&nbsp
למטרודן לא תצטרך לטעון דבר כי כבר יש לך את החופשי שנתי.
 

cwen

New member
כתבה מצוינת. היא לגמרי צודקת.

מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1088887&sid=126

הכל נכון (מלבד ההנפקה של הרב קו דרך האינטרנט שניתן לבצע זאת). החיובים הכפולים זה משהו שחייב להיפסק, ערך צבור חייב להיות ארצי וכמובן שעבור הנוסעים היה הרבה יותר נחמד אם הכרטיס היה הופך למיני אשראי שפשוט שמים בו כסף והוא מתאים לכל נסיעה בתח"צ בישראל ולא רק בקודים נמוכים בערך צבור והשאר בכרטיסיית שתי נסיעות. אבל זה, זה עוד ממש רחוק...

עמדות טעינה/הנפקה/שירות - מתחת לכל ביקורת של כל ביקורת. זה פשוט זוועת עולם! ביתנים מאולתרים על פי רוב או עמדה על חשבון קופה/מודיעין לשעבר - זה לא פתרון. ברוב העמדות יש מקום לגג 4-5 אנשים בפנים וכל השאר צריכים להמתין בחוץ, בשמש, בגשם וכו'. פשוט זוועה.
כתבה מצוינת. היא לגמרי צודקת.
הכרטיס כל כך מסורבל.
&nbsp
היה הכי טוב שיבטלו את כל העניין הכספי. שהכרטיס יכתוב נסיעות, ובסוף החודש יעשה חישוב אוטומטי של חיוב פר נסיעה (לפי זמן כמובן) עד תקרה יומית של חופשי יומי או תקרה חודשית של חופשי חודשי וזהו, ואז גם יחושבו ההנחות השונות.
זה יעודד אנשים לנסוע - לא יצטרכו לעשות חשבונות של כמה זה יעלה לי אם ידעו שיש תקרה עליונה לחיובים.
&nbsp
מי שמתעקש לא להחזיק אשראי או חשבון בנק - ימשיך לשלם במזומן.
 

Ccyclist

Well-known member
הסיפור על הפלטפורמה ללא חברה אחראית הוא ביזארי

מעלילות הרב קרב, כתבתה של ליאור קינן עקב הדיון בכנסת-חדשות10
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1088887&sid=126

הכל נכון (מלבד ההנפקה של הרב קו דרך האינטרנט שניתן לבצע זאת). החיובים הכפולים זה משהו שחייב להיפסק, ערך צבור חייב להיות ארצי וכמובן שעבור הנוסעים היה הרבה יותר נחמד אם הכרטיס היה הופך למיני אשראי שפשוט שמים בו כסף והוא מתאים לכל נסיעה בתח"צ בישראל ולא רק בקודים נמוכים בערך צבור והשאר בכרטיסיית שתי נסיעות. אבל זה, זה עוד ממש רחוק...

עמדות טעינה/הנפקה/שירות - מתחת לכל ביקורת של כל ביקורת. זה פשוט זוועת עולם! ביתנים מאולתרים על פי רוב או עמדה על חשבון קופה/מודיעין לשעבר - זה לא פתרון. ברוב העמדות יש מקום לגג 4-5 אנשים בפנים וכל השאר צריכים להמתין בחוץ, בשמש, בגשם וכו'. פשוט זוועה.
הסיפור על הפלטפורמה ללא חברה אחראית הוא ביזארי
זה כמו כרטיס אשראי שלא משייך לאף חשבון בנק, או מחשב שלא שייך לאף מערכת הפעלה.
&nbsp
מי שמייצרים את הכרטיס צריכים להיות חברת הסליקה המשותפת, כאשר כל ההתעסקות של הנוסע היא עם חברת הסליקה (שכל המפעילות יאפשרו לשלם לה בעמדותיו ומכשיריהן) וכל כאב הראש של נסיעות מרובות מפעילים יהיה בין חברת הסליקה למפעילות.
&nbsp
אישית אני מעדיף מערכת של כרטיסים לתקופת זמן מסוימת באזורים מסוימים, במתכונת חופשי חודשי / שבועי / יומי, וערך צבור לנסיעות מחוץ לאזורים הרגילים של המשתמש.
 

Subi777

New member
ההבדל הוא שחברת אשראי היא הרבה יותר שירותית.

הסיפור על הפלטפורמה ללא חברה אחראית הוא ביזארי
זה כמו כרטיס אשראי שלא משייך לאף חשבון בנק, או מחשב שלא שייך לאף מערכת הפעלה.
&nbsp
מי שמייצרים את הכרטיס צריכים להיות חברת הסליקה המשותפת, כאשר כל ההתעסקות של הנוסע היא עם חברת הסליקה (שכל המפעילות יאפשרו לשלם לה בעמדותיו ומכשיריהן) וכל כאב הראש של נסיעות מרובות מפעילים יהיה בין חברת הסליקה למפעילות.
&nbsp
אישית אני מעדיף מערכת של כרטיסים לתקופת זמן מסוימת באזורים מסוימים, במתכונת חופשי חודשי / שבועי / יומי, וערך צבור לנסיעות מחוץ לאזורים הרגילים של המשתמש.
ההבדל הוא שחברת אשראי היא הרבה יותר שירותית.
לחברת אשראי יש תחרות. ל"מפעילי הרב קו" אין תחרות. זה לא משנה להם אם תנפיק את הרב קו אצלם או אצל חברה אחרת, וזה לא משנה להם אם תשאר לקוח נאמן שלהם או לא.
התולדה היא שירות גרוע.
&nbsp
כשיש לך בעיה עם חברת אשראי אתה מתקשר והם מתקנים, ואם צריך הם ישלחו לך כרטיס חדש עם שליח עד לפתח הבית.
ברב קו אתה צריך לגשת פיזית לעמדה של החברה, בתקווה שהנציג שם יואיל בטובו לתקן את הבעיה.
 

amit1270

New member
לא צריך תחרות. צריך משרד תחבורה שיודע לפעול נכון

ההבדל הוא שחברת אשראי היא הרבה יותר שירותית.
לחברת אשראי יש תחרות. ל"מפעילי הרב קו" אין תחרות. זה לא משנה להם אם תנפיק את הרב קו אצלם או אצל חברה אחרת, וזה לא משנה להם אם תשאר לקוח נאמן שלהם או לא.
התולדה היא שירות גרוע.
&nbsp
כשיש לך בעיה עם חברת אשראי אתה מתקשר והם מתקנים, ואם צריך הם ישלחו לך כרטיס חדש עם שליח עד לפתח הבית.
ברב קו אתה צריך לגשת פיזית לעמדה של החברה, בתקווה שהנציג שם יואיל בטובו לתקן את הבעיה.
לא צריך תחרות. צריך משרד תחבורה שיודע לפעול נכון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה