מעלילות הרב קו

מצב
הנושא נעול.

benshap2

New member
זה היה בשנה הראשונה לפרופיל הסטודנט

תכנון טוב היה מונע ממך את כל הטרטור הזה.
קודם כל לגבי באר שבע, אפשר לקבל זיכוי גם בשאר העמדות של מטרופולין ברחבי הארץ.

גם לגבי אשדוד, בין אם זה אגד תעבורה או אפיקים, יש סניפים רבים ברחבי הארץ שניתן לקבל בהם זיכוי.

לגבי תל אביב, אני מניח שמתיישהו אתה תגיע לגוש דן, אז תנצל את זה גם לצורך זיכוי.

אבל בראש ובראשונה אם היית מתכנן מראש שחודש לפני עזיבתך את האיזור אתה משלם רק במזומן או שבוע מראש (תלוי בתדירות השימוש שלך), היית נמנע משאריות של נסיעות ברב קו.

שלישית, לא סתם הערך הצבור נכנס לתוקף בכל מכרז חדש - כדי למנוע את הבעיה הזאת בדיוק. הערך הצבור שאני טוען במטרופולין הדרום תקף לי גם בנסיעה בתוך לוד למשל וכמובן בגוש דן והשרון. אין לי חוזים שסתם יושסים על הרב קו כך אלא ערך צבור שמכסה לי לא מעט קווים ושבשנים הקרובות מאד יכסה כמעט את כל המדינה.
זה היה בשנה הראשונה לפרופיל הסטודנט
אף אחד לא ידע שהקרדיט הזה ייחסם, היינו בטוחים שגם אחרי ה 1.10 נוכל להשתמש ב 2-3 נסיעות שנשארו לנו בכרטיס ולאחר מכן לשלם מחיר רגיל. זה לא שהפכנו לעשירים בן לילה.

אני לא מגיע לאזור של תחנה מרכזית ולא מתכוון לבזבז אפילו חצי שעה בשביל 15 שקלים שאני יכול לאסוף שם (אם בזה זה ייגמר..), מכיוון שהזמן שלי יקר יותר מכך.
ולא רק שלי.
לא יצא לי להיות במרכזית של כל אחת מהערים שהזכרת לעיל כבר שלוש שנים בערך...אני נוסע ברכבת וטוב לי עם הרכבת.

ערך צבור, לפחות ככל שיש כיום, ולמעט מספר חברות בגוש דן - הוא ערך צבור לחברה הספציפית בה טענת אותו. הוא לא עובד בשום מקום אחר.
וערך צבור שהטענת כסטודנט, אני מניח שלא תוכל להשתמש בו לאחר מכן.

דרך אגב, נניח שאני עכשיו שבוע רוצה להשתמש במזומן:
1. אני לא אקבל את ההנחות שמגיעות לי
2. אני לא אוכל להחליף קווים 90 דקות ואשלם כפול באם אצטרך להחליף אוטובוס

אין בכך היגיון.
 

25306yosef

New member
ההגיון הוא בכך שהדבר אינו חוקי ואינו מוסדר

זה היה בשנה הראשונה לפרופיל הסטודנט
אף אחד לא ידע שהקרדיט הזה ייחסם, היינו בטוחים שגם אחרי ה 1.10 נוכל להשתמש ב 2-3 נסיעות שנשארו לנו בכרטיס ולאחר מכן לשלם מחיר רגיל. זה לא שהפכנו לעשירים בן לילה.

אני לא מגיע לאזור של תחנה מרכזית ולא מתכוון לבזבז אפילו חצי שעה בשביל 15 שקלים שאני יכול לאסוף שם (אם בזה זה ייגמר..), מכיוון שהזמן שלי יקר יותר מכך.
ולא רק שלי.
לא יצא לי להיות במרכזית של כל אחת מהערים שהזכרת לעיל כבר שלוש שנים בערך...אני נוסע ברכבת וטוב לי עם הרכבת.

ערך צבור, לפחות ככל שיש כיום, ולמעט מספר חברות בגוש דן - הוא ערך צבור לחברה הספציפית בה טענת אותו. הוא לא עובד בשום מקום אחר.
וערך צבור שהטענת כסטודנט, אני מניח שלא תוכל להשתמש בו לאחר מכן.

דרך אגב, נניח שאני עכשיו שבוע רוצה להשתמש במזומן:
1. אני לא אקבל את ההנחות שמגיעות לי
2. אני לא אוכל להחליף קווים 90 דקות ואשלם כפול באם אצטרך להחליף אוטובוס

אין בכך היגיון.
ההגיון הוא בכך שהדבר אינו חוקי ואינו מוסדר
ואין כל יד מכוונת, לכן במקרה של כאוס מוחלט שכזה, הכל אפשרי.

מי שלמעשה מנהל ומתפעל את אותו כרטיס בלתי חוקי ששמו רב-קו, היא חברה פרטית בשם עדליא - ייעוץ כלכלי בע"מ. חברה זו היא החברה המפעילה את מנהלת התחבורה הציבורית והיא למעשה מנהלת את כל התחבורה הציבורית בכל הארץ (אוטובוסים בלבד) ואת כל המכרזים למפעילי תח"צ.

כל מה שעושים במשרד התחבורה זה רק לחתום על מסמכים בחתימות בלאנקו ולהוציא הודעות לעיתונות ולהשיב לשאלות של עיתונאים. לכן טבעי הדבר שיהיה כאוס מוחלט שכזה וזהו למעשה ההגיון בחוסר ההגיון.
 

olli3

New member
מנהל
מה נסגר עם הפורום הזה? מה אני משקר?

זה היה בשנה הראשונה לפרופיל הסטודנט
אף אחד לא ידע שהקרדיט הזה ייחסם, היינו בטוחים שגם אחרי ה 1.10 נוכל להשתמש ב 2-3 נסיעות שנשארו לנו בכרטיס ולאחר מכן לשלם מחיר רגיל. זה לא שהפכנו לעשירים בן לילה.

אני לא מגיע לאזור של תחנה מרכזית ולא מתכוון לבזבז אפילו חצי שעה בשביל 15 שקלים שאני יכול לאסוף שם (אם בזה זה ייגמר..), מכיוון שהזמן שלי יקר יותר מכך.
ולא רק שלי.
לא יצא לי להיות במרכזית של כל אחת מהערים שהזכרת לעיל כבר שלוש שנים בערך...אני נוסע ברכבת וטוב לי עם הרכבת.

ערך צבור, לפחות ככל שיש כיום, ולמעט מספר חברות בגוש דן - הוא ערך צבור לחברה הספציפית בה טענת אותו. הוא לא עובד בשום מקום אחר.
וערך צבור שהטענת כסטודנט, אני מניח שלא תוכל להשתמש בו לאחר מכן.

דרך אגב, נניח שאני עכשיו שבוע רוצה להשתמש במזומן:
1. אני לא אקבל את ההנחות שמגיעות לי
2. אני לא אוכל להחליף קווים 90 דקות ואשלם כפול באם אצטרך להחליף אוטובוס

אין בכך היגיון.
מה נסגר עם הפורום הזה? מה אני משקר?
אני טוען כמעט כל שבועיים ערך צבור במטרופולין הדרום, אצל הנהגים או במכונה שמוצבת בתחנה המרכזית בבאר שבע. אח"כ אני עולה על אוטובוס עירוני בתוך לוד או בתוך רמלה ומשלם עם אותו הארך הצבור. וכשאני נוסע בגוש דן ובשרון אני משלם עם אותו הערך הצבור.

לגבי "תוקף החוזה", הדבר היה ידוע מראש. זה אף מפורסם בכל אתרי החברות וזה פורסם גם אז אבל מעטים האנשים אשר מתעכבים על קריאה של דברים כאלו והנה התוצאות...

שלישית, מי אמר שאתה חייב להתקרב לתחנה המרכזית בת"א? חסר עמדות רב קו בכל רחבי גוש דן? רק לחברת דן עצמה יש כ-10 עמדות כאלו ברחבי גוש דן בערים שונות.
 

nitsansh

New member
יש לדן עוד עמדת שירות בתל אביב??

מה נסגר עם הפורום הזה? מה אני משקר?
אני טוען כמעט כל שבועיים ערך צבור במטרופולין הדרום, אצל הנהגים או במכונה שמוצבת בתחנה המרכזית בבאר שבע. אח"כ אני עולה על אוטובוס עירוני בתוך לוד או בתוך רמלה ומשלם עם אותו הארך הצבור. וכשאני נוסע בגוש דן ובשרון אני משלם עם אותו הערך הצבור.

לגבי "תוקף החוזה", הדבר היה ידוע מראש. זה אף מפורסם בכל אתרי החברות וזה פורסם גם אז אבל מעטים האנשים אשר מתעכבים על קריאה של דברים כאלו והנה התוצאות...

שלישית, מי אמר שאתה חייב להתקרב לתחנה המרכזית בת"א? חסר עמדות רב קו בכל רחבי גוש דן? רק לחברת דן עצמה יש כ-10 עמדות כאלו ברחבי גוש דן בערים שונות.
יש לדן עוד עמדת שירות בתל אביב??
 

olli3

New member
מנהל
יש ברכבת מרכז ויש גם בשאול המלך 39

יש לדן עוד עמדת שירות בתל אביב??
יש ברכבת מרכז ויש גם בשאול המלך 39
העמדה השנייה בשדרות שאול המלך היא עמדה בה לא ניתן לשנות פרופיל, לטעון את הרב קו או להנפיק בה כרטיס רב קו.

מעבר לכך יש גם בבת ים, רמת גן, בני ברק ופתח תקווה.
 

alantan

New member
וגם בכל משרד כרטיסים ברכבת התחתית...


יש ברכבת מרכז ויש גם בשאול המלך 39
העמדה השנייה בשדרות שאול המלך היא עמדה בה לא ניתן לשנות פרופיל, לטעון את הרב קו או להנפיק בה כרטיס רב קו.

מעבר לכך יש גם בבת ים, רמת גן, בני ברק ופתח תקווה.
וגם בכל משרד כרטיסים ברכבת התחתית...
 

nitsansh

New member
בפעם האחרונה שבדקתי העמדה ברכבת מרכז לא

יש ברכבת מרכז ויש גם בשאול המלך 39
העמדה השנייה בשדרות שאול המלך היא עמדה בה לא ניתן לשנות פרופיל, לטעון את הרב קו או להנפיק בה כרטיס רב קו.

מעבר לכך יש גם בבת ים, רמת גן, בני ברק ופתח תקווה.
בפעם האחרונה שבדקתי העמדה ברכבת מרכז לא
היתה פעילה...
בדרך כלל אני נוסע לאוניברסיטה או רמת אביב ולא עובר באף אחת מהתחנות שציינת. אני אצטרך לנסוע במיוחד לאחת התחנות כדי שיסדרו את התקלה וזה יעלה גם זמן וגם כסף.
 

nitsansh

New member
ערך צבור של גוש דן תקף גם במטרופולין דרום??

תכנון טוב היה מונע ממך את כל הטרטור הזה.
קודם כל לגבי באר שבע, אפשר לקבל זיכוי גם בשאר העמדות של מטרופולין ברחבי הארץ.

גם לגבי אשדוד, בין אם זה אגד תעבורה או אפיקים, יש סניפים רבים ברחבי הארץ שניתן לקבל בהם זיכוי.

לגבי תל אביב, אני מניח שמתיישהו אתה תגיע לגוש דן, אז תנצל את זה גם לצורך זיכוי.

אבל בראש ובראשונה אם היית מתכנן מראש שחודש לפני עזיבתך את האיזור אתה משלם רק במזומן או שבוע מראש (תלוי בתדירות השימוש שלך), היית נמנע משאריות של נסיעות ברב קו.

שלישית, לא סתם הערך הצבור נכנס לתוקף בכל מכרז חדש - כדי למנוע את הבעיה הזאת בדיוק. הערך הצבור שאני טוען במטרופולין הדרום תקף לי גם בנסיעה בתוך לוד למשל וכמובן בגוש דן והשרון. אין לי חוזים שסתם יושסים על הרב קו כך אלא ערך צבור שמכסה לי לא מעט קווים ושבשנים הקרובות מאד יכסה כמעט את כל המדינה.
ערך צבור של גוש דן תקף גם במטרופולין דרום??
זה חדש בשבילי...

לגבי תכנון מראש... כשהבעיה נובעת מתקלה בכרטיס או טעות של הנהג אז אי אפשר לתכנן מראש...
לי היתה בעיה עם כרטיס של דן ביולי אשתקד... עדיין יש שתי חברות שלא קיבלתי מהן את ההחזר על חוזים שנמחקו מהכרטיס...
זה אותו כרטיס שהיתה בו הבעיה שלשום...
עכשו יש לי ערך צבור שאי אפשר להשתמש בו כי הסטטוס בכרטיס הוא סטודנט והחוזה הוא של משתמש רגיל...
 

olli3

New member
מנהל
הערך הצבור לא שייך לאף איזור.

ערך צבור של גוש דן תקף גם במטרופולין דרום??
זה חדש בשבילי...

לגבי תכנון מראש... כשהבעיה נובעת מתקלה בכרטיס או טעות של הנהג אז אי אפשר לתכנן מראש...
לי היתה בעיה עם כרטיס של דן ביולי אשתקד... עדיין יש שתי חברות שלא קיבלתי מהן את ההחזר על חוזים שנמחקו מהכרטיס...
זה אותו כרטיס שהיתה בו הבעיה שלשום...
עכשו יש לי ערך צבור שאי אפשר להשתמש בו כי הסטטוס בכרטיס הוא סטודנט והחוזה הוא של משתמש רגיל...
הערך הצבור לא שייך לאף איזור.
אין דבר כזה "ערך צבור של גוש דן".

הערך הצבור נכנס בהדרגה לכל אשכול בו יוצא מכרז חדש ומחליף את הכרטיסיות. על כן בחברת קווים ובחברת מטרופולין לא נמכרות יותר כרטיסיות עד קוד 12 כולל. מקוד 13 ומעלה יש כרטיסיית שתי נסיעות.

עכשיו לגבי ההיתקעות עם חוזים. גם אם זו הייתה כרטיסיה מנייר, היית נתקע איתה, לא? גם זכאי של הביטוח הלאומי נדרש להציג תעודת זכאי בכל פעם שהגיש כרטיסיית זכאי לנהג. אז גם כסטודנט, במידה והייתה נשארת לך כרטיסיית סטודנט, היית צריך להציג תעודת סטודנט בתוקף לנהג.

לגבי תכנון מראש. גם להנפקת הכרטיס יש חשיבות. אין טעם להנפיק כרטיס בחברת תחבורה שאתה ממעט להגיע לאיזור בו היא פעילה. תמיד עדיף להנפיק רב קו בחברות שפועלות הן באיזור שלך והן באיזורים אליהם אתה נוסע.

יש לי רב קו של מטרופולין שמקנה שירות גם למטרודן. זה היה מאד טיפשי מצידי להנפיק רב קו בחברת אפיקים למשל או בחברת דן.

כמו כן, אני לא טוען יותר ערך צבור בדן או בקווים אלא רק במטרופולין. למה? כי במקרה של תקלה, למטרופולין לא תהיה בעיה להעביר את היתרה לרב קו חדש.

עכשיו, זה שאתה תקוע עם נסיעות שלא מימשת ושאתה נאלץ להגיע עד נתניה לשם שירות עבור נתיב אקספרס עם אני זוכר נכון. מה זה היה משנה עם היו לך ביד כרטיסיות מנייר של נתיב אקספרס בלי שום יכולת לנצל אותן? כי אתה כבר לא נוסע לאותו איזור יותר...

בכל מקרה, כשיבחר זוכה למכרז אשדוד-יבנה-ת"א, אתה תוכל להשתמש בערך צבור גם באשכול זה ופשוט תקפיד לטעון ערך צבור אצל החברה שעמדת הרב קו שלה נגישה אליך ויהיה לך הרבה יותר קל במידה של תקלה.

אני אישית, לא נתקלתי בשום תקלה עם הרב קו ויש לי רב קו כבר כמה שנים טובות.
 

nitsansh

New member
אולי, את הרב קו הראשון הוצאתי ב2007...

הערך הצבור לא שייך לאף איזור.
אין דבר כזה "ערך צבור של גוש דן".

הערך הצבור נכנס בהדרגה לכל אשכול בו יוצא מכרז חדש ומחליף את הכרטיסיות. על כן בחברת קווים ובחברת מטרופולין לא נמכרות יותר כרטיסיות עד קוד 12 כולל. מקוד 13 ומעלה יש כרטיסיית שתי נסיעות.

עכשיו לגבי ההיתקעות עם חוזים. גם אם זו הייתה כרטיסיה מנייר, היית נתקע איתה, לא? גם זכאי של הביטוח הלאומי נדרש להציג תעודת זכאי בכל פעם שהגיש כרטיסיית זכאי לנהג. אז גם כסטודנט, במידה והייתה נשארת לך כרטיסיית סטודנט, היית צריך להציג תעודת סטודנט בתוקף לנהג.

לגבי תכנון מראש. גם להנפקת הכרטיס יש חשיבות. אין טעם להנפיק כרטיס בחברת תחבורה שאתה ממעט להגיע לאיזור בו היא פעילה. תמיד עדיף להנפיק רב קו בחברות שפועלות הן באיזור שלך והן באיזורים אליהם אתה נוסע.

יש לי רב קו של מטרופולין שמקנה שירות גם למטרודן. זה היה מאד טיפשי מצידי להנפיק רב קו בחברת אפיקים למשל או בחברת דן.

כמו כן, אני לא טוען יותר ערך צבור בדן או בקווים אלא רק במטרופולין. למה? כי במקרה של תקלה, למטרופולין לא תהיה בעיה להעביר את היתרה לרב קו חדש.

עכשיו, זה שאתה תקוע עם נסיעות שלא מימשת ושאתה נאלץ להגיע עד נתניה לשם שירות עבור נתיב אקספרס עם אני זוכר נכון. מה זה היה משנה עם היו לך ביד כרטיסיות מנייר של נתיב אקספרס בלי שום יכולת לנצל אותן? כי אתה כבר לא נוסע לאותו איזור יותר...

בכל מקרה, כשיבחר זוכה למכרז אשדוד-יבנה-ת"א, אתה תוכל להשתמש בערך צבור גם באשכול זה ופשוט תקפיד לטעון ערך צבור אצל החברה שעמדת הרב קו שלה נגישה אליך ויהיה לך הרבה יותר קל במידה של תקלה.

אני אישית, לא נתקלתי בשום תקלה עם הרב קו ויש לי רב קו כבר כמה שנים טובות.
אולי, את הרב קו הראשון הוצאתי ב2007...
אז עוד לא היה כרטוס משותף...
בוודאי שקיים ערך צבור של גוש דן... זה ערך צבור שניתן לממש אותו ב4 חברות אבל למיטב ידיעתי רק בנסיעות בקודים 41 עד 44...
לא חסרות דוגמאות של כרטיסיות שמוגבלות לאזור מסוים... עם כרטיסיה של אשדוד אי אפשר לנסוע באשקלון... עם כרטיסיה של ירושלים אי אפשר לנסוע בגוש דן... מדובר באותן חברות ובאותם קודים...
יש דבר אבסורדי.... לאנשים שאינם זכאים להנחה יש כרטיסיות של 10 נסיעות... לבעלי זכאות יש רק כרטיסיות של 15 נסיעות...
יש יעדים שאני נוסע אליהם לעתים רחוקות כמו באר שבע ואם אני אקנה כרטיסיה ייקח לי כמה שנים לנצל אותה...
יש יעדים שנוסעים אליהם לתקופה מוגבלת... למשל למכון וינגייט נסעתי במשך 10 ימים בחודש יולי שעבר ומאז אין לי מה לעשות באזור הזה.... איתרע מזלי וביום שקניתי כרטיסיה של נתיב אקספרס העמדה של חברת דן מחקה לי את החוזים שהיו בכרטיס של 4 חברות אחרות... לנתיב אקספרס יש עמדת שירות רק בנתניה ובפעם היחידה שהגעתי לשם התברר שהיא נסגרה 10 דקות קודם...
לא רק שיש לי בכרטיסים חוזים לא מנוצלים אלא שהם תופסים מקום ולא מאפשרים לי לטעוי חוזים חדשים... לכן אני מחזיק 3 כרטיסי רב קו... אתה חושב שאני זוכר איזה חוזים יש לי בכרטיסים?
 

olli3

New member
מנהל
רוב דבריך אינם נכונים.

אולי, את הרב קו הראשון הוצאתי ב2007...
אז עוד לא היה כרטוס משותף...
בוודאי שקיים ערך צבור של גוש דן... זה ערך צבור שניתן לממש אותו ב4 חברות אבל למיטב ידיעתי רק בנסיעות בקודים 41 עד 44...
לא חסרות דוגמאות של כרטיסיות שמוגבלות לאזור מסוים... עם כרטיסיה של אשדוד אי אפשר לנסוע באשקלון... עם כרטיסיה של ירושלים אי אפשר לנסוע בגוש דן... מדובר באותן חברות ובאותם קודים...
יש דבר אבסורדי.... לאנשים שאינם זכאים להנחה יש כרטיסיות של 10 נסיעות... לבעלי זכאות יש רק כרטיסיות של 15 נסיעות...
יש יעדים שאני נוסע אליהם לעתים רחוקות כמו באר שבע ואם אני אקנה כרטיסיה ייקח לי כמה שנים לנצל אותה...
יש יעדים שנוסעים אליהם לתקופה מוגבלת... למשל למכון וינגייט נסעתי במשך 10 ימים בחודש יולי שעבר ומאז אין לי מה לעשות באזור הזה.... איתרע מזלי וביום שקניתי כרטיסיה של נתיב אקספרס העמדה של חברת דן מחקה לי את החוזים שהיו בכרטיס של 4 חברות אחרות... לנתיב אקספרס יש עמדת שירות רק בנתניה ובפעם היחידה שהגעתי לשם התברר שהיא נסגרה 10 דקות קודם...
לא רק שיש לי בכרטיסים חוזים לא מנוצלים אלא שהם תופסים מקום ולא מאפשרים לי לטעוי חוזים חדשים... לכן אני מחזיק 3 כרטיסי רב קו... אתה חושב שאני זוכר איזה חוזים יש לי בכרטיסים?
רוב דבריך אינם נכונים.
אני שב ומדגיש! אין דבר כזה ערך צבור של גוש דן! אין חיה כזאת. זה שהערך הצבור תקף בקודי הנסיעה שציינת בגוש דן והשרון, סבבה. אבל זה לא אומר שהערך הצבור הזה שייך אך ורק לגוש דן או רק לשרון או לא משנה מה.

הערך הצבור הוא כלל ארצי ואין זה משנה עם טענת 30 ש"ח באוטובוס בחדרה כדי להשתמש בו לנסיעה מבאר שבע לירוחם למשל.

קוד הנסיעה בירושלים הינו קוד 62, קוד הנסיעה בגוש דן הינו 42 וקוד הנסיעה בחיפה הינו קוד 2. מדובר בקודים שונים בדיוק כמו שקוד הנסיעה בקווים 400/402/422/425/427 בין איזור בני ברק לירושלים הינו קוד שונה מקוד הנסיעה בקווי 405/421/480/471/481 בין ת"א לירושלים. כל זאת למרות שמדובר באותו סכום עבור הנסיעה.

שוב, לבאר שבע כבר אין כרטיסיות, אלא ערך צבור. או כרטיסיית שתי נסיעות (אתה גם מתכוון לחזור לא?) לקודי נסיעה שמעל 13.

אתה לא צריך לזכור איזה חוזים יש לך בכרטיס. אתה יכול לבקש מהנהגים פירוט של החוזים שיש לך על כל כרטיס. אתה יכול להניח את הרב קו באחת ממכונות הטעינה הפזורות ברחבי הארץ ולראות את כל החוזים הטעונים בו ומה היתרה.

ואתה כמובן יכול לעשות רשימות...

להכל יש פתרונות.
 

nitsansh

New member
הפתרונות הם לא מספקים

רוב דבריך אינם נכונים.
אני שב ומדגיש! אין דבר כזה ערך צבור של גוש דן! אין חיה כזאת. זה שהערך הצבור תקף בקודי הנסיעה שציינת בגוש דן והשרון, סבבה. אבל זה לא אומר שהערך הצבור הזה שייך אך ורק לגוש דן או רק לשרון או לא משנה מה.

הערך הצבור הוא כלל ארצי ואין זה משנה עם טענת 30 ש"ח באוטובוס בחדרה כדי להשתמש בו לנסיעה מבאר שבע לירוחם למשל.

קוד הנסיעה בירושלים הינו קוד 62, קוד הנסיעה בגוש דן הינו 42 וקוד הנסיעה בחיפה הינו קוד 2. מדובר בקודים שונים בדיוק כמו שקוד הנסיעה בקווים 400/402/422/425/427 בין איזור בני ברק לירושלים הינו קוד שונה מקוד הנסיעה בקווי 405/421/480/471/481 בין ת"א לירושלים. כל זאת למרות שמדובר באותו סכום עבור הנסיעה.

שוב, לבאר שבע כבר אין כרטיסיות, אלא ערך צבור. או כרטיסיית שתי נסיעות (אתה גם מתכוון לחזור לא?) לקודי נסיעה שמעל 13.

אתה לא צריך לזכור איזה חוזים יש לך בכרטיס. אתה יכול לבקש מהנהגים פירוט של החוזים שיש לך על כל כרטיס. אתה יכול להניח את הרב קו באחת ממכונות הטעינה הפזורות ברחבי הארץ ולראות את כל החוזים הטעונים בו ומה היתרה.

ואתה כמובן יכול לעשות רשימות...

להכל יש פתרונות.
הפתרונות הם לא מספקים
ברוב החברות המכשיר לא קורא את הפרטים של חוזים של חברות אחרות. גם אם הוא קורא אז כתוב מספר חברה ומספר קוד. לך תזכורמה המשמעות של המספרים האלה...
אני יכול לקבל דוח יתרות מהנהג אבל בפעם הבאה שאני אסע הוא לא יהיה מעודכן... נראה לך סביר כל יום לבקש תדפיס יתרות של 3 כרטיסים?
בבאר שבע התכוונתי לכרטיסיה עירונית וכנ"ל גם ליתר הערים...
האם מדבריך ניתן להבין שבערך צבור שטענתי למשל באוטובוס של דן ניתן להשתמש לנסיעה בין עירונית של מטרופולין או בכלל נסיעה מחוץ לגוש דן?
 

olli3

New member
מנהל
הם לא מספקים אותך, אני מסתדר איתם מצויין.

הפתרונות הם לא מספקים
ברוב החברות המכשיר לא קורא את הפרטים של חוזים של חברות אחרות. גם אם הוא קורא אז כתוב מספר חברה ומספר קוד. לך תזכורמה המשמעות של המספרים האלה...
אני יכול לקבל דוח יתרות מהנהג אבל בפעם הבאה שאני אסע הוא לא יהיה מעודכן... נראה לך סביר כל יום לבקש תדפיס יתרות של 3 כרטיסים?
בבאר שבע התכוונתי לכרטיסיה עירונית וכנ"ל גם ליתר הערים...
האם מדבריך ניתן להבין שבערך צבור שטענתי למשל באוטובוס של דן ניתן להשתמש לנסיעה בין עירונית של מטרופולין או בכלל נסיעה מחוץ לגוש דן?
הם לא מספקים אותך, אני מסתדר איתם מצויין.
לפני שאתה מגיע לעמדת רב קו, בדוק את שעות הפעילות שלה. שים לב שעמדת הרב קו ברכבת מרכז נמצאת מאחורי המודיעין.

נראה לי סביר שבמידה ואתה נוסע גם ככה באוטובוסים ועושה החלפות אז לבקש יתרת רב קו מנהגים שונים עבור כל כרטיס זה יהיה סביר.

נראה לי עוד יותר סביר שתעשה לעצמך רשימה, אפשר גם ממוחשבת בה תכתוב לעצמך מתי טענת כל חוזה ומתי השתמשת באותו חוזה ומה היתרה החדשה.

מכיוון שמטרודן ומטרופולין זה אותו הדבר, הייתי פונה לשירות הלקוחות של מטרופולין ושואל האם ניתן להזדכות על כרטיסיה של מטרודן בכל אחת מעמדות מטרופולין הפרוסות ברחבי הארץ. אני מניח שהדבר אפשרי, אבל לא עולה כסף לבדוק...

בפעם השלישית, בהחלט כן. ערך צבור אשר נטען בחברת דן תקף לשימוש גם בנסיעה בין עירונית של מטרופולין וגם בנסיעה בין עירונית של קווים (למשל בין נתניה לחדרה או בין מודיעין לירושלים) וכל זאת בתנאי אחד! הערך הצבור תקף לנסיעות עד קוד 12 (כולל). במידה ומדובר בקוד 13 ומעלה, יש לרכוש כרטיסיית שתי נסיעות.

הסיבה להבדל הזה נעוצה בכך שבעבר עוד קוד 12 הייתה כרטיסיה של 5 נסיעות כאשר משלמים על 4 ומקבלים את הנסיעה החמישית בחינם - זה מגלם הנחה של 20%.

מקוד 13 ומעלה, מדובר על כרטיסיית שתי נסיעות המכונה בשוגג הלוך ושוב. כרטיסיה שכזו מקנה הנחה של 15%

מכיוון שבערך צבור, אתה טוען סכום כסף ומקבל עליו תוספת המגלמת 20% הנחה (בפרופיל רגיל), לא ניתן להשתמש בערך הצבור לקודי נסיעה 13 ומעלה.
 

nitsansh

New member
למה אני צריך לנהל רשימות?

הם לא מספקים אותך, אני מסתדר איתם מצויין.
לפני שאתה מגיע לעמדת רב קו, בדוק את שעות הפעילות שלה. שים לב שעמדת הרב קו ברכבת מרכז נמצאת מאחורי המודיעין.

נראה לי סביר שבמידה ואתה נוסע גם ככה באוטובוסים ועושה החלפות אז לבקש יתרת רב קו מנהגים שונים עבור כל כרטיס זה יהיה סביר.

נראה לי עוד יותר סביר שתעשה לעצמך רשימה, אפשר גם ממוחשבת בה תכתוב לעצמך מתי טענת כל חוזה ומתי השתמשת באותו חוזה ומה היתרה החדשה.

מכיוון שמטרודן ומטרופולין זה אותו הדבר, הייתי פונה לשירות הלקוחות של מטרופולין ושואל האם ניתן להזדכות על כרטיסיה של מטרודן בכל אחת מעמדות מטרופולין הפרוסות ברחבי הארץ. אני מניח שהדבר אפשרי, אבל לא עולה כסף לבדוק...

בפעם השלישית, בהחלט כן. ערך צבור אשר נטען בחברת דן תקף לשימוש גם בנסיעה בין עירונית של מטרופולין וגם בנסיעה בין עירונית של קווים (למשל בין נתניה לחדרה או בין מודיעין לירושלים) וכל זאת בתנאי אחד! הערך הצבור תקף לנסיעות עד קוד 12 (כולל). במידה ומדובר בקוד 13 ומעלה, יש לרכוש כרטיסיית שתי נסיעות.

הסיבה להבדל הזה נעוצה בכך שבעבר עוד קוד 12 הייתה כרטיסיה של 5 נסיעות כאשר משלמים על 4 ומקבלים את הנסיעה החמישית בחינם - זה מגלם הנחה של 20%.

מקוד 13 ומעלה, מדובר על כרטיסיית שתי נסיעות המכונה בשוגג הלוך ושוב. כרטיסיה שכזו מקנה הנחה של 15%

מכיוון שבערך צבור, אתה טוען סכום כסף ומקבל עליו תוספת המגלמת 20% הנחה (בפרופיל רגיל), לא ניתן להשתמש בערך הצבור לקודי נסיעה 13 ומעלה.
למה אני צריך לנהל רשימות?
לגבי ערך צבור... אם הבנתי נכון אז ערך צבור בקוד 200 תקף לנסיעות בכל הארץ עד קוד 12 בכל החברות השותפות לכרטוס משותף בגוש דן, קרי דן, אגד, מטרופולין וקוים?
זה כולל גם נסיעות עירוניות בערים אחרות?
 

olli3

New member
מנהל
העברית שלי מאד מאד ברורה.

למה אני צריך לנהל רשימות?
לגבי ערך צבור... אם הבנתי נכון אז ערך צבור בקוד 200 תקף לנסיעות בכל הארץ עד קוד 12 בכל החברות השותפות לכרטוס משותף בגוש דן, קרי דן, אגד, מטרופולין וקוים?
זה כולל גם נסיעות עירוניות בערים אחרות?
העברית שלי מאד מאד ברורה.
זו הפעם הרביעית בה אני מסביר לך כי הערך הצבור תקף כיום במקומות ובחברות הבאות:

1. חברת מטרופולין - כל קווי השירות בכל רחבי ישראל עד קוד 12 כולל.
2. חברת קווים - כל קווי השירות בכל רחבי הארץ עד קוד 12 כולל.
3. חברת דן - כל קווי השירות בכל קודי הנסיעה.
4. קואופרטיב אגד - כל קווי השירות בגוש דן והשרון על פי גבולות הרפורמה שהתבצעה בגוש דן והשרון.

מכאן נובע שאם בא לך לנסוע בקו 708 של קווים בין נתניה לפרדס חנה כרוכור - אתה יכול לעשות זאת באמצעות ערך צבור.

כמו כן, במידה ואתה רוצה לנסוע מבאר שבע למיתר - אתה יכול להשתמש בערך הצבור. או מבאר שבע לקרית גת או מאשדוד לקסטינה או מיבנה לת"א וכו' וכו' וכו'.

במהלך השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה, ייבחר זוכה במכרז של קווי אשדוד-יבנה-ת"א. החברה הזוכה במכרז תעבור אוטומטית לערך צבור עד קוד 12 והערך הצבור שיטען בחברה זו, יהיה תקף בכל איזורי השירות שניתן להשתמש בהם כיום בערך צבור.

בהמשך יצא למכרז איזור הנגב המערבי המתופעל כיום על ידי אגד תעבורה. לכשיקבע מי הזוכה והוא יחל בהפעלת השירות - גם שם יעברו לערך צבור וגם במקרה זה נוסכע אשר יסע מאופקים לבאר שבע יעשה זאת בערך צבור ונניח כי לאחר הגעתו לבאר שבע יהיה עליו להמשיך למיתר - הוא ישלם שוב באותו ערך צבור.

יותר ברור מזה אני לא יכול להיות.
 

nitsansh

New member
אז ב3 חברות יש ערך צבור עד קוד 12 ורק באגד

העברית שלי מאד מאד ברורה.
זו הפעם הרביעית בה אני מסביר לך כי הערך הצבור תקף כיום במקומות ובחברות הבאות:

1. חברת מטרופולין - כל קווי השירות בכל רחבי ישראל עד קוד 12 כולל.
2. חברת קווים - כל קווי השירות בכל רחבי הארץ עד קוד 12 כולל.
3. חברת דן - כל קווי השירות בכל קודי הנסיעה.
4. קואופרטיב אגד - כל קווי השירות בגוש דן והשרון על פי גבולות הרפורמה שהתבצעה בגוש דן והשרון.

מכאן נובע שאם בא לך לנסוע בקו 708 של קווים בין נתניה לפרדס חנה כרוכור - אתה יכול לעשות זאת באמצעות ערך צבור.

כמו כן, במידה ואתה רוצה לנסוע מבאר שבע למיתר - אתה יכול להשתמש בערך הצבור. או מבאר שבע לקרית גת או מאשדוד לקסטינה או מיבנה לת"א וכו' וכו' וכו'.

במהלך השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה, ייבחר זוכה במכרז של קווי אשדוד-יבנה-ת"א. החברה הזוכה במכרז תעבור אוטומטית לערך צבור עד קוד 12 והערך הצבור שיטען בחברה זו, יהיה תקף בכל איזורי השירות שניתן להשתמש בהם כיום בערך צבור.

בהמשך יצא למכרז איזור הנגב המערבי המתופעל כיום על ידי אגד תעבורה. לכשיקבע מי הזוכה והוא יחל בהפעלת השירות - גם שם יעברו לערך צבור וגם במקרה זה נוסכע אשר יסע מאופקים לבאר שבע יעשה זאת בערך צבור ונניח כי לאחר הגעתו לבאר שבע יהיה עליו להמשיך למיתר - הוא ישלם שוב באותו ערך צבור.

יותר ברור מזה אני לא יכול להיות.
אז ב3 חברות יש ערך צבור עד קוד 12 ורק באגד
הוא מוגבל לקודים 41-44...
רוב הנסיעות הבין עירוניות שלי הן ברכבת, אגד או אפיקים... אז זה לא ממש עוזר לי...
עוד יש לי נסיעה אחת בקוד 11 של מטרופולין אז אחרי שאני אנצל אותה אני אשתמש בערך צבור...
 
תודה על המידע, מאיזה מרחק זה קוד 13?

העברית שלי מאד מאד ברורה.
זו הפעם הרביעית בה אני מסביר לך כי הערך הצבור תקף כיום במקומות ובחברות הבאות:

1. חברת מטרופולין - כל קווי השירות בכל רחבי ישראל עד קוד 12 כולל.
2. חברת קווים - כל קווי השירות בכל רחבי הארץ עד קוד 12 כולל.
3. חברת דן - כל קווי השירות בכל קודי הנסיעה.
4. קואופרטיב אגד - כל קווי השירות בגוש דן והשרון על פי גבולות הרפורמה שהתבצעה בגוש דן והשרון.

מכאן נובע שאם בא לך לנסוע בקו 708 של קווים בין נתניה לפרדס חנה כרוכור - אתה יכול לעשות זאת באמצעות ערך צבור.

כמו כן, במידה ואתה רוצה לנסוע מבאר שבע למיתר - אתה יכול להשתמש בערך הצבור. או מבאר שבע לקרית גת או מאשדוד לקסטינה או מיבנה לת"א וכו' וכו' וכו'.

במהלך השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה, ייבחר זוכה במכרז של קווי אשדוד-יבנה-ת"א. החברה הזוכה במכרז תעבור אוטומטית לערך צבור עד קוד 12 והערך הצבור שיטען בחברה זו, יהיה תקף בכל איזורי השירות שניתן להשתמש בהם כיום בערך צבור.

בהמשך יצא למכרז איזור הנגב המערבי המתופעל כיום על ידי אגד תעבורה. לכשיקבע מי הזוכה והוא יחל בהפעלת השירות - גם שם יעברו לערך צבור וגם במקרה זה נוסכע אשר יסע מאופקים לבאר שבע יעשה זאת בערך צבור ונניח כי לאחר הגעתו לבאר שבע יהיה עליו להמשיך למיתר - הוא ישלם שוב באותו ערך צבור.

יותר ברור מזה אני לא יכול להיות.
תודה על המידע, מאיזה מרחק זה קוד 13?
בדרך כלל.
 

olli3

New member
מנהל
אין לזה הגדרה ברורה ואני אסביר.

תודה על המידע, מאיזה מרחק זה קוד 13?
בדרך כלל.
אין לזה הגדרה ברורה ואני אסביר.
קוד 14 הוא קוד הנסיעה מבאר שבע ליעדים הבאים: תל אביב, מסובים, אלוף שדה, בר אילן, מחלף גהה, קסטינה ואלו רק המקומות שאני מכיר.

מן הסתם שנסיעה מבאר שבע לקסטינה קצרה יותר מנסיעה מבאר שבע לתל אביב או למחלף גהה. אבל קוד הנסיעה זהה.

אם תבחר לנסוע במטרופולין מבאר שבע לאשדוד, גדרה, יבנה, רחובות, נס ציונה או ראשל"צ - תשלם יותר מנסיעה לתל אביב.

כך שבוא נניח שמדובר על מרחק של עד 50 קילומטרים פחות או יותר ואני רק מסתמך על כך שנסיעה לקסטינה הינה בקוד 14 כבר וקסטינה זה 60 ק"מ מבאר שבע.
 
זה שונה מחברה לחברה

אין לזה הגדרה ברורה ואני אסביר.
קוד 14 הוא קוד הנסיעה מבאר שבע ליעדים הבאים: תל אביב, מסובים, אלוף שדה, בר אילן, מחלף גהה, קסטינה ואלו רק המקומות שאני מכיר.

מן הסתם שנסיעה מבאר שבע לקסטינה קצרה יותר מנסיעה מבאר שבע לתל אביב או למחלף גהה. אבל קוד הנסיעה זהה.

אם תבחר לנסוע במטרופולין מבאר שבע לאשדוד, גדרה, יבנה, רחובות, נס ציונה או ראשל"צ - תשלם יותר מנסיעה לתל אביב.

כך שבוא נניח שמדובר על מרחק של עד 50 קילומטרים פחות או יותר ואני רק מסתמך על כך שנסיעה לקסטינה הינה בקוד 14 כבר וקסטינה זה 60 ק"מ מבאר שבע.
זה שונה מחברה לחברה
באגד למשל נסיעה בין ת"א לחיפה או בין רעננה לחיפה זה קוד 11 וזו נסיעה של הרבה יותר מ-60 ק"מ.
אין אחידות בקודים בין חברות שונות.
 

olli3

New member
מנהל
כן, אבל דיברנו על ערך צבור...

זה שונה מחברה לחברה
באגד למשל נסיעה בין ת"א לחיפה או בין רעננה לחיפה זה קוד 11 וזו נסיעה של הרבה יותר מ-60 ק"מ.
אין אחידות בקודים בין חברות שונות.
כן, אבל דיברנו על ערך צבור...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה