מעלילות אלון משחק בהילר (+שאלות)
אתמול הגעתי הביתה, ואחותי הקטנה (14) כרגיל התלוננה שכואבת לה הבטן. כבר חודשים היא מתלוננת, ההורים שלי עברו כל מיני רופאים ואף אחד לא יודע מה יש לילדה. חלקם הציעו פסיכולוג, חלקים בדיקות ממש לא נעימות שאחותי לא מוכנה לעבור ואמא שלי לא מוכנה שהיא תעבור
. בקיצור, אתמול היא שכבה על הספה ופתאום עלה לי רעיון...היי...בואו נראה אותה... נעמדי מטר ממנה, והתחלתי לסרוק את הגוף שלה . הרגשתי משהו בברור בבטן. התקרבתי, הרגשתי משהו "לא טוב" בצד השמאלי של הבטן התחתונה. אז שאלתי את אחותי איפה כואב לה, והיא הצביעה על המקום המדוייק שהרגשתי. מגניב. רק מה, טוב...הרגשתי משהו...אין לי מושג מה זה. זה מרגיש לא טוב. אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה. בכל מקרה המשכתי לחקור את הגוף של אחותי (זה לא נשמע טוב אה?
) והרגשתי מין קשר אנרגטי ברור שמוביל אל נקודה שנמצאת, "בערך", כעשרים סנטימטרים מעל הראש שלה, מעט לצד שמאל. רק מה? כמה דברים. 1. זו לא נקודה שאני יכול לשים בה את היד הפיסית שלי. היא "בערך" שם, אבל אני לא בטוח איפה היא נמצאת (מבחינת קיום...בתוכי? בתוכה? במישור אחר? בתוך שנינו? ועוד ועוד). הרבה פעמים קודם שאלתי את עצמי את אותה שאלה על כל מיני דברים מאז שהתחלתי עם ההילינג - "איפה זה?!". הרבה אפשרויות עולות לי בראש, אבל מאחר ולא בתיאוריות, "מחשבות" ו-"השערות" לא עוזרות לי. במיוחד שכמה מחשבות שכביכול "סותרות", "מרגישות" לי נכונות באותה מידה. 2. לא ברור לי הכיוון של הקשר. נקודה בבטן ונקודה מעל הראש, וקו אנרגטי רצוף מחבר ביניהן. ד"א הקו הזה לא ישר, יש איזה מסלול. 3. יופי, אני מרגיש משהו... המשפט הזה מסכם את הידע שלי ב-"מה יש לאחותי". האם יש לה בעיה פיסית? האם יש לה בעיה אנרגטית? האם יש לה בעיה מנטאלית? האם בכלל אין לה כלום והיא פשוט לא רוצה ללכת לביצפר ורק המחשבות שלה גרמו לי להרגיש מה שהרגשתי? לא יודע. לא מבין כלום. ואני נורא רוצה להבין
. חוצמזה כשהעברתי את היד שלי מעל הבטן של אחותי (מרחק כעשר ס"מ), מעל האיזור שבו פעם היה לה תוספתן (שהוציאו), הרגשתי הרגשה חדשה. אמנם חדשה אבל ידעתי בדיוק מה היא - הרגשה של חסר, משהו אמור להיות פה, אבל יש ריק במקום, הרגשה של ריקנות חזקה נורא. הרגשה של מוות. אבל בניגוד להרגשה שאני מקבל למשל מבשר, הרגשה של מוות, אבל גם הרגשה של כוח. בבשר של חיה מתה, מסתתר כוח מסויים, שאני מרגיש אותו בברור ביחד עם ההרגשה של הגועל והמוות וכל שאר ההרגשות השליליות. אולי ההבדל הוא בגלל היחס שלי, אולי בגלל שאברי החישה שונים (אף פעם לא ניסיתי לחוש בשר כמו שניסיתי לחוש את אחותי אתמול. אנסה ברגע שאמצא בשר). אבל מאפיין אחד ברור שאין בבשר ויש אצל אחותי בתוספתן הוא הרגשת הריקנות. הרגשת החסר. מעניין איזו הרגשה הייתי מקבל אם היתה לי גישה לתוספתן הכרות שלה
. מי שבא לו להגיב על כל חלק בהודעה, בין אם היה מנוסח כשאלה או לא מוזמן כמובן, ההודעה הזו היא שאלה אחת גדולה
. -אלון
אתמול הגעתי הביתה, ואחותי הקטנה (14) כרגיל התלוננה שכואבת לה הבטן. כבר חודשים היא מתלוננת, ההורים שלי עברו כל מיני רופאים ואף אחד לא יודע מה יש לילדה. חלקם הציעו פסיכולוג, חלקים בדיקות ממש לא נעימות שאחותי לא מוכנה לעבור ואמא שלי לא מוכנה שהיא תעבור