מעייני הישועה - סיכום ביניים
טוב, אז ככל הנראה גם הוא יורד מהפרק. מכמה סיבות: ראשית - מאוד, מאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאוד דתי לא ראיתי במקביל אלי שום חילוניים מסתובבים, והסיור הוא וואחד הסתובבות בבית החולים. הסתכלו עלי שם כמו על משהו מאוד מוזר, והייתי יחסית צנועה (מכנסי חצאית מתחת לברך ובלי מחשוף בכלל) ואני מדברת על האנשים, לא הצוות שהיו מאוד מקצועיים. בית החולים נמצא ממש עמוק בתוך בני ברק, ורק מהפחד של מה אם זה יקרה בשבת ברור לי שזה ייקרה בשבת והמונית לא תסכים להכנס לשם... בקיצור - עכשיו אני צריכה לברר על וולפסון ולראות מה קורה שם כדי להשלים את הסבב ואז נראה מה עושים. אוף... אני כבר בשבוע 37 ועוד לא יודעת איפה ללדת - מה יהיה??????
טוב, אז ככל הנראה גם הוא יורד מהפרק. מכמה סיבות: ראשית - מאוד, מאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאוד דתי לא ראיתי במקביל אלי שום חילוניים מסתובבים, והסיור הוא וואחד הסתובבות בבית החולים. הסתכלו עלי שם כמו על משהו מאוד מוזר, והייתי יחסית צנועה (מכנסי חצאית מתחת לברך ובלי מחשוף בכלל) ואני מדברת על האנשים, לא הצוות שהיו מאוד מקצועיים. בית החולים נמצא ממש עמוק בתוך בני ברק, ורק מהפחד של מה אם זה יקרה בשבת ברור לי שזה ייקרה בשבת והמונית לא תסכים להכנס לשם... בקיצור - עכשיו אני צריכה לברר על וולפסון ולראות מה קורה שם כדי להשלים את הסבב ואז נראה מה עושים. אוף... אני כבר בשבוע 37 ועוד לא יודעת איפה ללדת - מה יהיה??????