מעט אומץ והרבה אמונה בו

מוריגן

New member
מעט אומץ והרבה אמונה בו

ביקרתי בכנסיות.. בילדותי, בחו"ל, אפילו בותיקן - בשביל הורי היו אלה עוד אתרים הסטוריים על הדרך.. בשבילי היה זה להתיישב בספסל הראשון ולדמוע מהתרגשות אל מול הצלב שמעלי.. (כי חלילה שהורי היו רואים את ביתם, זו שלומדת במדרשיה, יורדת על ברכיה מול המזבח ומתפללת) מאז שאזרתי אומץ להודות בפני עצמי שהוא הדרך והוא האמת.. לא הייתי בכנסיה. כן, פחד מהסביבה, מעצמי, מהכל. כבר כשנה שאני רוצה לנסוע לירושלים.. לכנסיה. לא כטיול, לא כעוד אתר הסטורי. לנסוע לבית האלוהים.. לכרוע ברך ולבקש סליחה על כך שלקח לי כל הרבה זמן למצוא את האמת וכל כך הרבה זמן להגיע לשם.. אני עדיין לא מסוגלת לעשות זאת לבד. היש מישהי / מישהו שמתכננים נסיעה לכנסיה בעיר הקודש ולא אכפת להם שאתלווה? לא למיסה / תפילה המונית / משהו קהילתי... אני לא מוכנה לזה עדיין. רק ללכת.. לתפילה בודדת, אך כזו שתמחק את בדידותי באמונה?
 
היי מוריגן. כנסי שניה

אני למשל אפעם לא הייתי בכנסייה למרות שזה מסקרן אותי לא פחות. ואני יותר אשמח אם את תתלוואי אליי לנסיעה. אני גר בבית שמש ואם את רוצה תשאירי לי מסר ואשלח לך את מספר הפון שלי. יחזקאל בשם ישוע המשיח אמן ואמן
 

1key

New member
אחות יקרה

מרגש אותי לקרוא את דברייך ואהבתך לאדון, אבל זכרי אחותי: מלכות האלהים, או "בית האלהים" כלשונך- נמצא בך, בכל מקום, בכל זמן גם כאן ועכשיו! אחותי, את לא לבד באמונה רבים איתך כאן ועכשיו!
 

מוריגן

New member
תודה רבה..

אני יודעת שישוע נמצא בכל אחד מאתנו.. אבל בביטוי בית האלוהים התכוונתי לכנסיה, מקום תפילה.. מקום בו ארגיש בנוח להיות עצמי..
 
למעלה