מעוף וסטייה (דובית).

דנדון

New member
מעוף וסטייה (דובית).

כפי שניתן לראות ממתנד זה , כמו גם מאחרים , העלייה האחרונה (מסומנת בגרף) לוותה בסטייה דובית הולכת וגדלה . אין טעם לרדת לשורשי הסטייה , אין זאת אלא שהאינטרס המשותף לרב השחקנים הוא שהכתיב את מהלך המחירים. פריצה מובהקת של ממוצע 20 (אקס') , שמלווה בפריצת רמת 50 (rsi) יביא את רמת המחירים לבדוק שוב הפעם רמה זו.(קרי רמת 918-920).
 

אביאל 007

New member
מונטי בוקר טוב היית קצת אופטימי

בקשר לפועלים נראה לי שיעצרו רק ב2000 הכינו את הקרקע היטב
 

n u 1

New member
דנדון - סטייה דובית

על סמך הסטייה הדובית שהראית לנו - היינו צריכים להתחיל לרכוש פוטים מנובמבר ולהשאר אתם עד אתמול . האם לדעתך הייתי מורווח על הפוטים ?
 

דנדון

New member
מפסיד.

סייגתי דבריי וכתבתי כי האינטרס היה למחירים גבוהים יותר. אבל , החשוב יותר הוא מה צופן בחובו העתיד לבא. שכן סטיות דינן להסגר בסופו של יום, דינן של סטיות התקן (הנמוכות) הוא לחזור לממוצע , וזו שהצגתי בגרף תבוא לידי בטוייה ברמת המחירים , למעשה אין שוני בין השתיים, הא בהא תליא.
 
חח.. אם היית עוקב כמו ילד גדול

היית שם לב שאמנם מבערך ה20 בנובמבר קונים עוד ועוד ועוד פוטים. מידי פעם בפעם אני שואל פה את השאלה הרטורית משהו בתנאים שיש בפורום בימים טרופים אלו כשהמדינה...אופסס, סטיתי. סניליות... כלומר, לכאורה התנהגות רציונלית של המשקיעים היתה צריכה להתרכז בקניית קולים לקראת עתיד שכולו טוב. בפועל החבר'ה מתרכזים בקניית פוטים לשמחת הכותבים. אני משער שהתוצאה תהיה בדיוק אותה תוצאה כפי שהיתה בפעמים הקודמות שהתופעה הבזיקה בשמי אופציות המעו"ף.
 

אביאל 007

New member
מונטיפיורי כמו שכתבתי בבוקר בקשר

לפועלים עושים את הסגירות לאט אבל בטוח נראה מתי השודד יבוא על סיפוקו
 

אביאל 007

New member
מונטי כנראה השודד מקשיב נגע ב2000

וחוזרים למעלה כנראה תמיכה חזקה באיזור 930
 
למעלה