מעוניינת לקבל חוות דעת

מעוניינת לקבל חוות דעת

על רופאים שמבצעים דיקור מי שפיר
מחירים
באיזור-המרכז. כמה זמן אם כן צריך לקבוע תור מראש
ואם מחליטים כן לבצע את הבדיקה, אז לא צריך לעשות חלבון עוברי
 
מי שפיר

בדרך כלל זו לא בדיקה שצריך לקבוע הרבה מראש, בכל מקרה הקפידי לעשות את החלבון עוברי לפני! כי יש לזה השפעה והוא בודק עוד דברים אז כדאי לעשות. בקשר להמלצות אבל אני חדשה באזור, אבל יש פה הרבה המלצות ואפשר גם דרך הקופה ואז זה יוצא יותר זול.
 
אם סגרת עם עצמך את העובדה שאת

רוצה לעשות מי שפיר, את פונה לבית החולים ליעוץ גנטי ואז מבקשת מהם שם לעשות בדיקת מי שפיר. הם באותו יום קובעים לך תור למי השפיר. באופן הפרטי את לא יודעת איך זה מתבצע. אומר שוב, אם בכל זאת החלטת לעשות עדיף לך לעשות בבית חולים שם יש את בית החולים אם חלילה תתעורר בעיה. אני אושפזתי לשעתיים בגלל סחרחורת והתכווצויות שאחרי.
 

Buba30

New member
אילולה. מחר סוף סוף הסקירה

תחזיקי לי אצבעות..
 
אני עשיתי אצל

פרופ' ליפיץ שנחשב לאחד התותחים בתחום. אם את עושה פרטי את יכולה לקבוע תוך כמה ימים הוא עושה ברמת מרפא פ"ת. אם דרך הקופה אז לא בטוחה מה הפרוצדורה. אני עשיתי פרטי אצלו , לתאומים עלה 3800 ש"ח. לא יודעת כמה לעובר יחיד.
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifשאלה לגבי אפלמן, מי שפיר

עשיתי חיפוש על רופאים מומלצים למי שפיר וראיתי שיש המון המלצות על פרופ' אפלמן במדיקל סנטר בהרצליה. הוא הכי קרוב אליי ואני חושבת שאולי אעשה אצלו. יש למישהיא טלפון, עוד המלצות והארות בקשר אליו, ?? וחוץ מזה שיהיה שבוע נפלא וטוב
 

tamytamy

New member
אני עשיתי אצל ד"ר אמסטר, ממליצה

אני זכאית של משרד הבריאות, אז לא עלה לי לכן אני לא יודעת כמה זה עולה. נדמה לי משהו כמו 1600 ש"ח, אבל לא בטוחה. עשיתי בבית חולים איכילוב (לפני שבועיים), אצל ד"ר אמסטר. ממליצה עליו בחום. היה ממש קצר, הרבה פחות כואב מבדיקת דם. האמת אם הייתי יודעת מראש שזה כל הסיפור, לא הייתי בכלל חוששת מהבדיקה. ד"ר אמסטר היה מאד חביב, מרגיע, התבדח איתי כל הבדיקה ככה שבכלל לא הספקתי להתחיל לפחד
המיומנות שלו ממש בלטה לעין - גם הביצוע עצמו, שהיה ממש מהיר ומדויק (רואים שהוא כבר ביצע אלפי בדיקות). עמד שם כל זמן הבדיקה רופא מתמחה שצפה, ואמסטר הסביר לו כל מיני דברים על מה שהוא עושה, ומאד התרשמתי מהמומחיות שלו, אפילו שכמובן לא הבנתי את כל ההסברים. (דברים כמו איך למקם את המחט ביחס לשלייה, וכו...) אחרי הבדיקה לא כאב לי כלום, לא היו לי שום התכווצויות, ושום אי נוחות. לאיכילוב מגיעים דרך המכון הגנטי שלהם. אני פניתי שלושה שבועות לפני הבדיקה, אבל יומיים לפני הזזתי את התאריך (כי הייתי חולה עם חום), ולא היתה בעיה של תורים. באופן כללי אני לא בטוחה שאפשר לבחור את הרופא כשעושים בבית חולים ציבורי, אבל ביררתי מי הכי טוב באיכילוב, ואז כשקבעתי את התור ביקשתי ליום שבו הוא המדקר (יום שלישי). הם טיפה עיקמו את האף, אבל נתנו. אני מניחה שהוא עושה גם באופן פרטי, אבל סביר להניח שזה יותר יקר מאשר בבית חולים, אם כי כאמור לא ביררתי. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.
 
אני עשיתי אצל ד"ר כהנא.

והייתי מאוד מרוצה ממנו. זה עלה דרך הכללית מושלם 570 ש"ח (ותודה שוב לאוליביה12 שסיפרה לי על זה). וזה ממש לא משנה אם הולכים אליו פרטי או דרך הקופה. הבדיקה אותה בדיקה. תרימי טלפון למי שתחליטי וכבר יגידו לך מתי לבוא לעשות את הבדיקה, ועדיף מראש כמה שאפשר. בקשר לחלבון עוברי, לדעתי יגידו לך לעשות בכל מקרה, מה גם שאם התוצאות שלו יהיו נמוכות אז המי שפיר יסובסדו לך על חשבון הקופה.
 
אני עשיתי בהדסה עין כרם אצל דר

ינאי אלופה עם בטן מסובכת כמו שלי הצליחה בקלות לקח ציק צק. מאוד כאב לי והיו לי צירים וחם נשארתי להשגחה והנטיביוטיקה אבל לא לשכוח שיש לי בטן אחרי הרבה ניתוחים עם הדבקיות רבות. יודעת שפרטי לוקחת בערך כ2000 שח . לא שילמתי אני זכאית. בהצלחה.
 
למעלה