מעוניינת לאפות עוגה אבל......

מאפין

New member
מעוניינת לאפות עוגה אבל......

1. היא מיועדת לגן של בתי (סוף שנה) - אז עוגה לילדים. 2. הם הספיקו להכיר את כישורי באפיה (כל העוגות שאפיתי להם במהלך השנה: קקאו, תפוזים וכן הלאה) - אז משהו שונה ולא פחות טעים. 3. מה, לא מספיק?
 

beagle

New member
אמנם אני לא חזקה

בעוגות לילדים, רק למבוגרים, אבל תמיד אפשר להכין עוגת שיש טובה, רק במגש גדול ולצפות יפה... את יודעת מה, תתעלמי מזה. חכי לרובנס ;-)
 

אורקה

New member
גלילת ביסקוויטים

או ``נקניק שוקולד``, כפי שנקראת בשפת העם. נכון, זאת ממש לא אפיה, וכאילו לא נחשב, ופעם לא ``העזתי`` להכין את זה למסיבות של ילדים, סיום וכו`, אך גדלתי, ועכשיו אני כן מעיזה, וזה פשוט נחטף, הצלחת הראשונה שנגמרת. הוכחה לכך היתה במסיבת סיום כיתה א` בשבוע שעבר. המתכון ב``עוגות לכל עת`` - נירה שויאר, עמ` 154.
 

אמירה

New member
באותו עניין, פשוט להכין כדורי

שוקולד, גם הכי פשוטים עושים את העבודה ממצויין עם ילדים.
 

טללבן

New member
עוגה מדליקה

אני יכולה לשתף אותך בעוגת ילדות שלי. כשהייתי קטנה ואמא שלי (שלא ממש הצטיינה באפיית עוגות גרנדיוזיות) הייתה מכינה לנו עוגה שתמיד גנבה את ההצגה והייתה אהובה על כל הילדים והעניין הוא פשוט הרעיון!!! היא הייתה מכינה עוגת טורט רגילה או עוגת מיץ, מחלקת את הבלילה ל- 4 קערות ומערבבת בכל קערה כמה טיפות צבע מאכל (בכל קערה כמובן צבע אחר ולא לשכח עם כפית נקיה...שלא יתערבבו הצבעים) ואז הייתה שופכת את הבלילות הצבעונית לתוך התבנית בזו אחר זו (במין קישקוש כזה כמו נחש מתפתל) ואז אופה את העוגה וכשהיו חותכים אותה , כולם היו מתפאלים ומופתעים מהססגוניות ותאמיני לי שניסיתי את זה גם על ילדי הכיתה של בנותי וזה עוד עובד... בהצלחה ואם תעשי תספרי לי איך יצא!!!! הכל עניין של גימיק!!!!! טל
 

droli

New member
איזה רעיון מדליק!

רק לסדר לי את ההבנה - העוגה היתה מצופה, וכל עניין הצבעים היה מתגלה רק כשחותכים את העוגה? מיכל
 

eli211

New member
מה רע בעוגת שוקולד של 20 דקות?

200 גר` חמאה, 200 גר` שוקולד מריר, כוס סוכר - כל אלה ממיסים על אש קטנה לאחר צינון קל יש להוסיף 5 ביצים (אחת כל פעם) ולבסוף לקפל 5 כפות קמח תופח פנימה. את העיסה יש להעביר לתבנית קפיצית 24 ולאפות כ 25 דקות בחום של 180 מעלות (לאחר שחממנו את התנור קודם.....). העוגה נשארת מעט רטובה אך היא פשוט מעולה!!!!!. אפשר להגדיל את הכמויות בשליש בערך אם רוצים לאפות בתבנית 28. בתיאבון!!!!!! :-()
 

טללבן

New member
דרולי- אין ציפוי

פשוט כשהעוגה מוכנה , החלק העליון שלה משחים (חום בהיר) ולכן קשה לראות את הצבעים העליזים של העוגה ולכן כשחותכים אותה מגלים לפתע צבעים מרהיבים תנסי ותראי! טל ואם בא לך שהצבעים יהיו הפתעה אז בהחלט אפשר לצפות בקרם שמנת מתוקה או אבקת סוכר.
 
למעלה